בידורית קריוקי – איך לא ליפול בפח?

בידורית קריוקי הוא המוצר המושלם ביותר שאפשר ליפול איתו בפח. המחירים נמוכים בשונה מבידוריות רגילות, ההיצע כל כך רחב ואפשר למצוא בידורית קריוקי בכל חנות שהיא. ברגע שתראו את ההבדל בין בידורית קריוקי “בסיסית” ובין בידורית קריוקי מקצועית תבינו את הפער וכמה אתם מפסידים בזה שהתפשרתם. איך לא ניפול בפח כאשר אנחנו מחפשים בידורית קריוקי?

 

*** שימו לב: אנו יבואנים של מגוון ענק של בידוריותציוד הגברה מכל הסוגים, ועוד.. (בעיקר מכירה סיטונאית) תוכלו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ועזרה…

אך בבקשה להיות קצרים ותכליתיים (תודה על ההבנה), בכתבה הבאה נסביר לכם על כל הסוגים.

מותגים

הדרך הבריאה ביותר להגיע לתוצאה הטובה ביותר היא בזה שנרכוש בידורית קריוקי דרך חברות שאנחנו מכירים אותם. מה הכוונה? מותגים! מי לא אוהב מותגים? המחירים לפעמים עולים כאשר אנחנו בוחרים במותג מסוים, אבל בכל הנוגע לבידוריות קריוקי אין לכם ממה לחשוש. ישנם מספר מותגים שעליהם תוכלו לסמוך בעיניים עצומות:

חברת TRX Audio – חברת TRX Audio היא מבין המותגים הבולטים בשטח הסאונד וההגברה. מלבד לבידוריות קריוקי תוכלו למצוא גם מיקרופונים אלחוטיים, מדונות, בידוריות ניידות ונייחות ועוד מגוון רחב של מוצרי סאונד והגברה. מבחינת מחירים, החברה מאוד מנגישה את המחירים שלה לכלל האוכלוסיה ולאו דווקא פונה לעשירים בינינו.

חברת Proxtone – חברת Proxtone נחשבת לחברה יוקרתית, אך עם זאת נוכל למצוא מספר לא מבוטל של בידוריות קריוקי שיהיו נוחים לכל כיס. החברה לא מתפשרת על איכויות המוצרים שלהם, והם מאוד ידידותיים למשתמש. אם אתם רוצים בידורית קריוקי באיכות מקצועית תצטרכו לשלם לא מעט כסף.

חברת Klark&Helmer – חברת Klark&Helmer היא מבין החברות האהובות ביותר אצל הצרכן הישראלי. יש לחברה שלל רחב של ערכות קריוקי איתן תקבלו גם מיקרופונים אלחוטיים מסוג UHF. לבידוריות האלו יש אפקטים מיוחדים, וניתן לחבר כמה ערוצים בו זמנית. החברה מאוד מומלצת ומתאימה לכל כיס.

בדקו בעצמכם

זה שאתם יושבים בבית וקוראים עוד ועוד על דגמים שונים בידוריות קריוקי זה מעולה. חשוב להעשיר את הידע לפני שאתם מגיעים למעמד הרכישה. אבל אל תהיו פזיזים מדי. כדי להיות בטוחים בדגם שאתם רוצים דבר ראשון שעליכם לעשות הוא להגיע לחנות סאונד והגברה ולנסות את הדגם בעצמכם. אין דבר יותר חשוב מהתהליך הזה, אל תתנו לאף מוכר בחנות לשנות את הדעה שלכם. נסו את קצה היכולת של הבידורית ותראו אם אתם מוצאים דברים חריגים. מלבד לכך, חשוב לעשות השוואה בין מוצרים דומים בחנות. נסו בידוריות קריוקי אחרות בטווח המחיר של הבידורית אותה אתם רוצים.

הכי חשוב!

אוקיי, מותגים אפשר למצוא בכל מקום, וייתכן ותשמעו בידוריות קריוקי באיכות טובה שהן לא מותג. אבל כדי שבאמת לא תיפלו בפח עליכם לדעת לבחור נכון את החנות אליה אתם פונים כדי לרכוש את הבידורית. מה זה אומר? כפי שציינו בהתחלה, בידוריות קריוקי ניתן למצוא היום בכל חנות ובכל דוכן, תוכלו למצוא בידוריות קריוקי בשוק, בתחנות דלק, בדוכנים בקניון ועוד אלפי מקומות. כדי להיות בטוחים בקנייה שלכם, עליכם להגיע לחנות שמתמחה במוצרי סאונד והגברה. כמו שאתם לא תתפשרו על מערכת קולנוע ביתית שתרכשו באלפי שקלים, אל תתפשרו על בידורית קריוקי.

בחירת בידורית קריוקי היא מאוד משתנה, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כמו כמות האנשים, גודל המקום בו אתם רוצים לחגוג, האם מדובר על בידורית ניידת או לא… את כל האינפורמציה הזאת תקבלו רק במקום אמין ומקצועי.

אל תיפלו בפח

אם תעברו על כל מה שציינו, אין סיכוי שמישהו יוכל להפיל אתכם בפח. וכאשר זה נוגע לכסף, לאנשים אין סנטימנטים.

בידוריות קריוקי יכולות להתחיל ממחיר של מאות שקלים בודדים ולהגיע גם לאלפי שקלים עבור ערכת קריוקי מלאה ומקצועית. תבחרו את התקציב שאתם רוצים להשקיע (סביר להניח שתסטו ממנו לכאן או לכאן), והגיעו למקום מקצועי שיוכל לכוון אתכם לבחירת המותג המתאים ביותר בשבילכם.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !