האם אתם “תרים” (מחפשים) אחר רמקולים מוגברים רגילים? האם יש רמקולים מוגברים איכותיים בעלויות שוות לכל כיס? בואו ונדבר על רמקולים מוגברים 12 אינץ. מה הם מעניקים לכם בפועל? כיצד  בנוי המפרט שלהם בפועל? כמה תשובות בעבור שאלות העוסקות בבחירת רמקולים טובים ביותר לאירוע כזה או אחר.

רמקולים מוגברים 12 אינצ מומלצים:

רמקול מוגבר פרוטק 400A – רמקול מוגבר איכותי, עם יכולות סאונד מרשימות ועוצמה חזקה במיוחד ביחס לגודלו, וכולל מעבד DSP מובנה, המאפשר בחירה בין מצבי הפעלה שונים, אפשרות לחבר יותר ממקור סאונד אחד, עיצוב יוקרתי ואלגנטי, וסאונד מדוייק להפליא !! יכולות אלו מכניסות אותו לרשימת הרמקולים המוגברים המומלצים בישראל.

רמקול מוגבר TRX Audio X12 הוא רמקול מוגבר איכותי, עם יכולות סאונד מרשימות ועוצמה חזקה במיוחד ביחס לגודלו, וכולל מעבד DSP מובנה, המאפשר בחירה בין מצבי הפעלה שונים, אפשרות לחבר יותר ממקור סאונד אחד, עיצוב יוקרתי ואלגנטי, וסאונד מדוייק להפליא !! יכולות אלו מכניסות אותו לרשימת הרמקולים המוגברים המומלצים בישראל.

רמקול מוגבר RCF ART 712A – רמקול טוב ואיכותי, עם מסורת וותיקה ושמרנית (כמו סובארו) בלי הרבה אופציות ושכלולים, אך מדובר ברמקול טוב ואיכותי מאוד, בהספק של 700W. חברת RCF קיימת קרוב ל-30 שנה, וממוקמת באיטליה. חברת RCF מייצרת בעיקר רמקולים, ויש לה ליין גדול ורחב של רמקולים פסיבים, רמקולים מוגברים, רמקולים לכריזה ועוד.. במובן מסויים, ולהגברות אירועים רמקולים של RCF עדיפים על רמקולים מוגברים של JBL, אומנם כשאר עושים השוואה של רמקולים מוגברים RCF מול רמקולים מוגברים של JBL, מומלץ להשוות דגם אל מול דגם מקביל, ולא לקחת את הרמקול הכי טוב של RCF ולהשוות אותו לרמקול מוגבר של JBL וכן להפך.

בישראל, חברות הגברה וזמרים מעדיפים את הרמקולים של RCF או של TRX Audio על פני רמקולים שלJBL

רמקול מוגבר TRX Audio Q12 – רמקול מוגבר איכותי, אמין, וחזק מאוד עם באסים עוצמתיים וחיתוכים מדויקים בתדרים הנמוכים וגם בגבוהים בהספק של 1000W, כולל מחשב פנימי מתקדם (בשפה המקצועית=DSP), והגנה (LIMITER) מקסימלית למגבר. רמקול זה יכול לתת מענה מושלם לאולמות ואירועים גדולים, הן למוסיקה ממחשב, והן להופעות חיות, כמו במות, שירה בציבור, אירועי קריוקי וכו…

כמובן שאת הרמקול הזה (וכמובן גם את האחרים) תמצאו אותו במרכז הסאונד במחיר הכי זול בישראל ! זה בדוק !!! אתם מוזמנים לבדוק אותנו….

אלו רמקולים מוגברים קיימים בשוק הפתוח?

יש לא מעט רמקולים מוגברים בטווח של 12 אינץ. לצורך העניין, יש דגמים עם 3 כניסות של כבלים מתוצרת פרוטק. רמקול המגיע עם מגבר מובנה. ניתן לנשיאה בקלות יתרה ומשקלו קל. כך גם היכולת לאחסן במקום נוח. רמקול u 10 אי, הינו רמקול 12 אינץ מבית פרוטק והוא רמקול נוסף המוצע בהתאם. מוגבר במידת וופר 10 ומעניק 200 וואט. הכניסות הניתנות קשורות לכניסות מיקרופון וכניסת מערכת. לצד הפרקטיקה, קיים גם עיצוב חדשני.

מהו המפרט אשר יהווה חלק משימוש הרמקולים המוגברים?

בין כל השאר, תוכלו ליהנות מרמקול מובנה ומוגבר. כניסה של מיקרופונים וכלי השמעה.אקולייזרים מקצועיים, הגנה אלקטרונית מותאמת.היענות מלאה. פיצול לכמה תחומים- בעוד אתם דורשים את הדרישות על פי תקציב שתציבו מראש. ארגז אשר ישמור על הציוד מפני מזג אויר גשם, רוח או אפילו שמש. מותאם לכנסים, אירועים גדולים, קטנים ואפילו מסיבות במקומות ציבוריים.

כיצד ניתן לשלם את המכשיר ומה יינתן לכם במסגרת הרכישה?

את הרמקולים ניתן לשלם בהתאם על פי תשלומים בכרטיס אשראי או מזומן. כמו כן, חשוב לוודא כי אתם מקבלים אחריות ארוכת טווח ובפרט שתהיה לכם אחריות של 12 חודשים ואפילו יותר. אחריות? כך למעשה תדעו כי רכשתם במקום המקצועי ביותר ומידי יבואנים יודע דבר. ניתן לערוך סקר מחירים באמצעות כמה וכמה אתרי אינטרנט אשר יספקו לכם כמה אפשרויות עד שתגעו במחיר הראוי ביותר להמשך הרכישה. על אחריות דיברנו, כך גם לגבי נשיאת הציוד הקל, כניסות מרובות לכל המכשירים ובעיקר מענה כאשר תתקלו בבעיה בשעת אמת. טיפ הרגע? נסו את התוצר שאתם רוצים לרכוש בזמן אמת, הרבה לפני שתנסו אותו במסיבה או במפגש אותו תתכננו.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !