חנות מקרנים הזולה בישראל – מרכז הסאונד (יבואני מקרנים ומסכי הקרנה)

אם אתם מתכננים להפוך את הסלון שלכם לקולנוע ביתי, אתם בוודאי רוצים כבר לרכוש מסך הקרנה ומקרן מתאימים. קולנוע ביתי נשמע כמו דבר מאוד יוקרתי שרק העשירון העליון יכול להנות בו, או שאנחנו צריכים למשכן את הבית בשבילו. אז יש לנו חדשות בשבילכם, כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש מקרן ומסך הקרנה איכותיים במחירים מפתיעים בחנות ויבואנית המקרנים “מרכז הסאונד“!

לחץ כאן ל:

מבצעי מקרני Benq | מבצעי מקרני Epson | מבצעי מקרני OPTOMA | מבצעי מקרני NEC

מבצעי מקרן 4K | מבצעי מקרנים ניידים | מבצעי מקרני Panasonic מבצעי מקרני ViewSonic

מבצעי מסך הקרנה חשמלי | מבצעי מסך הקרנה חצובה | מבצעי אביזרים למקרנים

סוגי מקרנים שתוכלו למצוא ב”מרכז הסאונד

במרכז הסאונד יבואני וחנות מקרנים ומסכי הקרנה – תוכלו למצוא 4 סוגים עיקריים של מקרנים שבעצם מכסים לכם את כל האפשרויות שאתם יכולים לעשות עם המקרנים.

  • מקרני DLP – למעשה DLP זה קיצור של Digital light processing. הטכנולוגיה שייכת לחברת טקסס אינסטרומנטס. במקום להשתמש בפאנלים נפרדים לכל צבע, השבב של DLP הוא זה שמחזיר אור. הנורה מורכבת מאלפי מראות זעירות שעובדות כמו פיקסלים בעצם.

איך זה עובד? במקרן DLP האור מופנה מהנורה לעבר משטח DLP המכוסה מראות זעירות הרוטטות מצד לצד, האור נשלח לעבר העשה. במקרני DLP יש שלושה שבבים נפרדים, ולעיתים אף יותר, ולעיתים גם שבב בודד. לכל אחד מהם יש צבע: אדום, ירוק, כחול.

מקרן DLP נחשב לטכנולוגיה המובילה היום בשוק. סוג זה מתאים להקרנת סרטים באיכות גבוהה, למשחקי קונסולה חדשניים ולמעשה לכל הדברים החדשים שיוצאים לשוק. בחנויות מקרנים תוכלו להבחין בהבדלים בין שיטות הטכנולוגייה.

  • מקרני LCD 

     טכנולוגיה זו מבוססת בדרך כלל על שלושה פאנלים נפרדים מזכוכית. LCD (Liquid crystal display) מיועד להעביר צבע אחד בכל פעם שאחד הפאנלים נפתח. הצבעים הם: אדום, ירוק, כחול בדומה למקרני כאשר האור עובר דרך הפאנלים, הם נסגרים ונפתחים כדי לאפשר מעבר, או לחסום את האור. מקרני LCD נחשבים למקרנים פחות מתקדמים ופחות מתאימים לסרטים ומשחקים הדורשים מפרט טכני עוצמתי. המקרנים יותר מתאימים להרצאות ולהצגת מצגות. בהגיעכם אל חנות מקרנים תוכלו להבחין בהבדלים בין שיטות הטכנולוגייה.

  • מקרני LED

     טכנולוגיית LED נחשבת לחדשה בעולם המקרנים. נורות לד, להבדיל מנורות רגילות, הינן חזקות יותר ובעלות שעות עבודה מרובות יותר. הנורות של מקרני LED יכולים להגיע ל 30,000 שעות עבודה וכך בעצם מקרני LED מושכים את הקהלים שלהם. מצד שני, עוצמת ההארה שלה מאוד נמוכה בדרך כלל. מקרני LED פחות איכותיים משתי האופציות שכבר ציינו.

  • מקרני לייזר

     מקרני עוצמתיים ביותר, והפכו להיות פופולריים מאוד בקרב הרוכשים. כל מקרני הלייזר עובדים על איכות גבוהה של 4K או Full HD, עוצמת הארה גבוהה, ניגודיות גבוהה ובעצם כל המפרט הטכני של מקרני הלייזר הוא עם רף גבוהה מאוד. התחזוקה השוטפת של המוצר מאוד נוחה, אין צורך להחליף נורה, הוא לרוב בעל 2 נורות אשר כל אחת מהן יכולה לעבוד לאורך זמן ממושך. מקרני לייזר נפוצים גם בבתים פרטיים וגם במקומות תעשייתיים.

חשוב לציין, יש עוד הרבה סוגים של מקרנים, אבל אנו בוחרים רק את הסוגים הבולטים בשוק, ואלו שנכונים לכם. בתוך כל הסוגים שציינו כמובן שיש גם תתי קטגוריות של מקרנים אשר מתאימים למרפסת, מקרנים ניידים, מקרנים למקומות מוסדיים וכו’. ברגע שתגיעו ממוקדים לחנות שלנו, אנו נכוון אתכם למקרן הנכון ביותר לכם.

סוגי מסך הקרנה שתוכלו למצוא ב”מרכז הסאונד

  • מסך הקרנה ידניהמסך הישן ואהוב. מסך ההקרנה הידני תלוי לאורך הקיר או נמצא על חצובה. המסך הוא פשוט וזול, הוא מתאים למקרנים יותר פשוטים ופחות למקרני DLP ומקרני לייזר. ישנם שני סוגים עיקריים של מסכי הקרנה ידניים, והשוני ביניהם מתבטא באופן הגלילה. האחד על ידי טריקה והשני מתגולל באופן איטי יותר. (לחץ כאן ל: מחירי מסך הקרנה ידני)
  • מסך הקרנה חשמלי מסך הקרנה חשמלי הוא המסך הנרכש ביותר, לשימוש בסלון הביתי, לגינה, למשרד, ולאולמות. מסכי הקרנה חשמליים הם בעלי מימדים גדולים המתחילים מ 1.5 מטר ומגיעים אף ל-4 מטר רוחב מסך. מסכי ההקרנה החשמליים מופעלים על ידי מנוע סינכרוני או טובולרי. מומלץ לרכוש את מסך ההקרנה בעל מנוע טובולרי, מנוע זה יותר חזק אך גם יקר יותר. (לחץ כאן ל: מחירי מסך הקרנה חשמלי)
  • מסך הקרנה חצובה מסך הקרנה נייד המתאים לאנשים פרטיים המציגים את התוכן שלהם כל פעם במקום אחר. מסך הקרנה חצובה הוא לרוב יהיה עשוי מאותם חומרים של מסך ההקרנה הידני, כך שיש לקחת בחשבון את מה שאתם רוצים להציג. מסך ההקרנה מגיע בגדלים נמוכים יחסית. מומלץ לרכוש נרתיק איכותי וחזק שיקל עליכם עם סחיבת המוצר. (לחץ כאן ל:מחירי מסך הקרנה חצובה)
  • מסך הקרנה קבועמסך הקרנה המתאים לאולמות פרטיים ולא פרטיים. מסך זה, כשמו כן הוא. המסך יישאר פרוס ומתוח ואין אפשר לגלול את המסך בתום השימוש. בדרך כלל מסך ההקרנה הקבוע יהיה גדול ויתאים למסכי קולנוע. (לחץ כאן ל: מחירי מסך הקרנה קבוע)
  • מסך הקרנה HD – מסך המיועד לסרטים וסרטונים ברמה גבוהה, המסך מתאים בעיקר למקרני DLP ומקרני לייזר. מסכים אלה הינם רחבים ותוכלו לזהות אותם לפי צורת ההקרנה שלהם. מסכים אלה משאירים חלל שחור בחלק העליון והתחתון של המסך. המסכים הינם רחבים והם בדרך כלל יהיו חשמליים רק. בדקו בעת הקנייה שהמסך יכול לעבור בין גדלים שונים (16:10 או 16:9, 3:4 או 1:1). (לחץ כאן ל: מחירי מסך הקרנה 16:9)
  • מסך הקרנה מתקפל מסך גדול במיוחד, הגודל הסטנדרטי של המוצר עומד על 4 מטרים, ומשם רק אפשר לעלות. המסך מתאים לאירועים ניידים רבי משתתפים. המסך הוא מסך יוקרתי, הוא גדול ומשקלו כבד – בין 15 ק”ג ועד 40 ק”ג. המחיר עבור המוצר עומד על אלפי שקלים ויכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. (לחץ כאן ל: מחירי מסך הקרנה מתקפל)
  • מסך הקרנה מתוחהמסך הוא מסך חשמלי, למסך יש מערכת מיוחדת של רצועות המותחות את המסך משני צדדיו. לרוב המסכים האלו יגיעו במימדים גדולים, היתרון המשמעותי של סוג זה של המסכים הוא שאין את הגלים על המסך והשידור יהיה חלק ממש כמו על מסך הפלזמה. המחירים למסכים אלו משתנים בהתאם לגודל, איכות ושם המותג. המחירים נעים בטווח של 4,500 שקלים ועד 10,000 שקלים. (לחץ כאן ל: מחירי מסך הקרנה מתיחה)

** כל סוגי מסכי ההקרנה הללו, ניתן להשיגם אצל יבואנית וחנות המקרנים מרכז הסאונד, הכל באספקה מידית, ובמחיר הכי זול בארץ.

מותגים

מרכז הסאונדמלבד היותה חנות מקרנים מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מותגים המייצרים מסכי הקרנה ומקרנים כאחד. מבין השמות תראו בוודאי כאלה שאתם מכירים וכאלה שכדאי לכם להכיר. הנה חלק מהמותגים שקיימים בסניפים שלנו:

חברת Benq – חברת Benq היא חברה טיוואנית בינלאומית המתמחה במוצרי אלקטרוניקה, מחשבים, מקרנים, מסכי הקרנה, מצלמות ומסכי פלזמה. לחברת Benq יש מספר סדרות של מקרנים שנחשבות למבין הסדרות הנמכרות ביותר. חברת Benq התחילה את דרכה העצמאית בשנת 2001 ומאז היא רק משגשגת. ניתן למצוא אצל החברה מקרנים מסוגים שונים כמו מקרני כיס, מקרנים ניידים, מקרנים למרפסת, מקרנים תעשייתיים ועוד. המוצרים של החברה עמידים ומתקדמים מאוד.

(לחץ כאן ל: מחירי מקרן Benq)

חברת Epson – החברה נחשבת לחברה הגדולה ביותר בתחום המקרנים היום. יש ברשותה למעלה מ 82,000 עובדים ברחבי העולם. החברה גם נחשבת למבין הוותיקות בתחום, או לא הכי וותיקה. Epson התחילה את דרכה בשנת 1940. החברה מספקת מקרנים מכל סוג ולכל סוג של קהל יעד. סדרת EB של החברה הפכה ללהיט בינלאומי ועד היום עומדת בראש העדיפויות של הלקוחות השונים.

(לחץ כאן ל: מחירי מקרן Epson)

חברת Optoma – חברת Optoma מספקת חוויות ויזואליות מעניינות לעולם העכשווי. החברה מתחדשת בתדירות מאוד מאוד גבוהה. הטכנולוגיה של החברה משלבת עיבוד תמונה מעולה עם הנדסה חדשנות יוצאת דופן, המקרנים עטורי פרסים מיועדים לטכנולוגיות AV ולבידור ביתי. המקרנים לרוב יהיו בטכנולוגיית DLP. חווית הלקוח היא בהחלט יוצאת דופן. החברה עובדת בארה”ב, אסיה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

(לחץ כאן ל: מחירי מקרן Optoma)

חברת Panasonic – למעשה המותג התחיל את דרכו בשנת 1955, וכלל לא התמחה בכל הנוגע למקרנים, אלא לרמקולים. בחלוף השנים החברה התמקדה והתקדמה בעוד מוצרים שונים. כיום, מקרני Panasonic נחשבים למאוד אהובים ומאוד אמינים בקרב קהל הלקוחות. החברה לא מתפשרת על אף חלקיק בכל דגם ודגם שלה, ומשדרגת את מסכי ההקרנה והמקרנים שלה בהתאם למה שהקהל צריך. המחירים של החברה מאוד נוחים לכל אדם ואדם.

(לחץ כאן ל: מחירי מקרן Panasonic)

למה כדאי לקנות אצלנו?

מרכז הסאונד היא חנות המתמחה בעולם המקרנים וכל הנוגע לזה. לרשת יש ארבעה סניפים ברחבי הארץ. היתרון ברכישה דרך הרשת מגיעה ממקצוענות נטו. היום קשה למצוא חנויות שבהן נמצאים אנשי מקצוע שיכולים לענות לכם בפירוט על כל שאלה, כאלה שיתנו לכם ייעוץ והכוונה מדויקת כדי להבטיח שלא תתחרט לרגע במוצר שקנית. מלבד לכך, מה שמייחד את “מרכז הסאונד” הוא שהרשת היא למעשה יבואן רשמי של כל המוצרים שלה.

מה זה אומר? שאין מתווך אמצע המקשר בין הרשת ובין חברות המותגים. ולמעשה אתם קונים מחנות מקרנים שהיא גם היבואנית של המקרנים. בדרך זו, הרשת חוסכת לא מעט כסף המאפשר לה להוזיל מחירים כדי לאפשר לכלל הלקוחות להנות ממוצרים איכותיים ברמה גבוהה במחירים נמוכים. שירות הלקוחות של הרשת מעולה, ניתן לבצע משלוחים מהירים, ניתן לקבל ייעוץ, ולכל שאלה שתעלה לכם תינתן תשובה מנומקת ומפורטת.

לסיכום

בסופו של דבר, בחירת מוצר טוב מותנת בהרבה דברים. אבל כדי לצמצם את הסיכוי לכך “שתיפלו” על מוצר לקוי, עליכם לעשות שיעורי בית (קראו מידע מקצועי ב”בלוג שלנו” או בבלוג סקירות מוצר שלנו) ולהגיע לחנות מקצועית, עם קשר ישיר לתחום אליו קשור המוצר שאתם רוצים. זכרו, בשביל לקבל מוצר איכותי צריך להשקיע לא מעט זמן מחשבה, ולעיתים גם כסף. הגיעו מוכנים עם הדגם שאתם רוצים, הסיבה שאתם רוצים אותו ומה התקציב שלכם. משם כבר יכוונו אתכם לבחירה המתאימה לכם.

כפי שצוין, מרכז הסאונד היא לא רק “חנות מקרנים“, אלא גם יבואנית משווקת ומפיצה מקרנים ומסכי הקרנה לחנויות אחרות, מתקינים, מוסדות חינוך, דילרים ועוד…

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !