אם בחרתם ערכת קריוקי כולל מקרן או השכרת מקרן לאור יום? מה ההבדל ביניהם? האם קיים הבדל של בידורית אישית ניידת או השכרת מקרן לאור יום ביחס למסיבה בחשיכה? השכרת המקרן לא תמיד תעלה לכם זול ומכאן שיש לתת את הדעת בבחירה. הקרנה באור יום תעלה הרבה יותר ביחס לתנאים המתרחשים בלילה. מקום סגור או פתוח? הקרנת סרטים או מצגת באור יום בחוץ, תהיה שונה ביחס למקום הסגור. להלן כמה פרמטרים שתדרשו לקחת בחשבון טרם הרכישה או ההשכרה.

לחץ כאן למחירון השכרת מקרן לאור יום

 

 

לחץ כאן למחירון רכישת מקרנים לאור יום

 

דברים שחשוב לדעת
הידעתם? יש הבדל בין הקרנה באור יום ביחס למקום סגור או פתוח. כאמור, השכרה או תפעול של מקרנים באור יום, תעלה יותר ביחס להקרנה בחושך. אם האירוע עומד להתרחש במקום סגור ללא חדירה של אור ולא הקטנה ביותר, חשוב לקחת שהדברים יתרחשו קצת אחרת. מניעת חדירת השמש ושימוש במקרן בעוצמת אור גדולה, יעניקו את הפתרון ואף יהפכו את הדברים למשתלמים יותר. חשוב לציין כי מקרנים חזקים יעלו הרבה יותר ממקרנים אשר יבצעו או ישלחו נקודות אור הרבה פחות חזקות. התנאים אף הם נלקחים בחשבון.
השכרת מקרנים באופן כללי
חשוב לציין כי מקרנים ועוצמת תאורה הם קשר אחד שאין להשאירו מאחור. לפני ששוכרים מקרן חשוב לקחת בחשבון את תנאי התאורה. מקרן באור יום בעוצמה מלאה חייב להיות למעלה מאלפיים לומניום. מקרן אשר יידרש להיות מופעל בלילה בתנאים חשוכים יותר, ידרוש עוצמה קטנה יותר של חצי מעוצמתו של מקרן המופעל לאור יום. זו הסיבה שהעלויות יקרות יותר ביחס למקרן של לילה. עוצמת המקרן מקטינה את העלות. יש הבדל בין פרזנטציה לבין הקרנה של מצגת קצרה ביותר. כך גם הבדל גדול ביון סרטים ממושכים או סרטים קצרים. איכות הצפייה הינה מעל לכול וכך גם חדות התמונה והרמה הגבוהה. לצד המקרנים, קיימים גם מסכים ייחודיים וכך במידה והשטח להקרין איננו מתאים, ניתן להקרין את התכנים ולהעבירם על הצד הטוב ביותר ללא מפריע. כך למעשה משיגים את כל הנדרש ומפיקים את ההקרנה הטובה ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !