בישראל המודרנית יותר ויותר אירועים גדולים, אפילו ברמה העולמית הופכים לחלק משגרת החיים התרבותית שלנו. מופעים, פסטיבלים וכוכבי ענק מהעולם מגיעים למחוזותינו על מנת להביא לקהל הישראלי פיסה קטנה של עושר והנאה. אבל כדי להרים מופעים מסוג זה יש לקחת בחשבון אינספור הכנות ותכנונים לוגיסטיים. לעיתים מדובר על הטסה של ציוד מיוחד, אך במרבית המקרים צוות ההפקה נדרש להשכיר ציוד הגברה, גנרטורים וציוד מוזיקלי מסוגים שונים. ואמנם על מנת להפוך כל מופע למושלם חייבים לשמור על אספקת חשמל קבועה ויציבה לאזור המופע. אספקת החשמל מאפשרת למופע להתקיים כסדרו ולקהל לקבל את החוויה האידיאלית. לכן, השרכת גנרטורים חשמליים היא חיונית כמעט לכל אירוע המתקיים כיום, בד בבד אם הוא מתקיים תחת כיפת השמיים ובאזור מבודד.

אספקת חשמל למופעים גדולים על ידי גנרטורים

מדוע לבחור בגנרטורים למופע שלכם?

גנרטורים מקלים על הפקות מופעים גדולים בכמה דרכים חשובות מאוד. הסיבות המרכזיות לשימוש בגנרטורים באירועים ובהצגות שונות הן:

1. ביטול התלות בחברת החשמל- חברת החשמל היא הגוף המרכזי לאספקת חשמל בישראל. יחד עם זאת, לעיתים חברת החשמל לא מסוגלת לספק את הדרישה למופעים גדולים. פסטיבלים במקומות מרוחקים בנגב, או כמויות משתתפים גדולות במיוחד- אלו פרמטרים אשר מקשים על חברת החשמל לעמוד בביקוש. לכן גנרטורים בשטח מספקים תמיכה חיונית למופע.

2. התמודדות עם תקלות – מפיקים מכירים את הנוהל הקבוע בו חייבים לחשוב על כל מה שעלול להשתבש לאורך המופע. כדי לשמור על רצף הופעה תקין במקרה בו נופלת אספקת החשמל, מציבים גנרטורים ייעודיים לצד הבמה אשר נכסים לפעולה מלאה ברגע נפילת החשמל.

3. יצירת אזור שקט סביב המופע – בעבר הצבת גנרטורים לצד הבמה לוותה ברעש אשר יכול היה לפגוע באיכות השמע של הקהל. אולם כיום, גנרטורים מושתקים מאפשרים לסדר התקין להמשיך להתנהל על הבמה גם אם יש תקלה באספקת החשמל הסדירה ונדרש לעשות שימוש בגנרטור חלופי.

4. צריכת חשמל בלתי רגילה – מופעי ענק אשר צורכי כמויות אדירות של חשמל חייבים להיעזר בגנרטורים על מנת להתנהל בצורה תקינה. כאשר הבמה מורכבת מאוד, וכמויות הפירוטכניקה עולות על מנת להרשים את הקהל אי אפשר לסמוך רק על אספקת החשמל הרגילה וחייבים להיעזר בגנרטורים מושתקים עצומים וחזקים.

מוזיקה ללא הפסקה

כיום אין מופע מוזיקלי שיכול להתקיים ללא אספקת חשמל סדירה. החל מגיטרות חשמליות ועד לציוד ההגברה לכלים הקלאסיים יותר, כל אולם וכל מופע חייבים להכיר במגבלות החשמל מולם הם ניצבים. בעת תכנון המופע חיוני לקחת בחשבון את צריכת החשמל הצפויה ולהבין האם ניתן יהיה להתמודד עם הצורך ללא גנרטור. במרבית המקרים התשובה תהיה לא ולכן מפיקי המופע יפנו לחברת השכרה של ציוד הגברה על מנת להשכיר גנרטור מושתק. רמקולים מושתקים הם פתרון מעולה לכל פעילות אומנותית מפני שהם מאפשרים לבמה להתנהל ללא הפרעות וללא רעשי רקע. הקהל מצידו לא חש בשום שינוי או הפרעה למהלך ההופעה התקין וכל הצדדים מסיימים את הערב מרוצים. הצלחה כזו יכולה להשפיע על חוות הדעת של הקהל ולקבוע את הצלחת המופע כולו. באמנות כמו באומנות גם הפרטים הטכניים הזוטרים משפיעים על תפיסת הבמה כולה ומהווים מדד מבחינת הקהל. אם כבר השקעת מאמץ רב בהפקה אמנותית ומוזיקלית, אין שום סיבה לא להשקיע בפרטים הטכניים הקטנים על מנת להפוך את האירוע שלכם להכי מוצלח שיש. לכן כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע שיספקו לכם את הכלים המתאימים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !