מהו המגפון החזק בעולם?

המגפון הוא מערכת כריזה ניידת, אנו מוצאים שימוש במגפונים בעיקר כאשר מדובר על הפגנות, אך היום המוצר כבר עבר די הרבה שידרוגים, יש הרבה תוספות למגפון שלא היו בעבר. מה עושים כאשר אנחנו צריכים לדבר אל מול 800 איש לדוגמא? האם יש מגפון שיכול לעמוד בעוצמה הזאת? עשינו חיפושים אחרי המגפון החזק בעולם ומצאנו את חברת Proxtone עם המגפון העוצמתי שלה שעומד על 200W… האם זה המגפון הכי חזק בעולם?

שימו לב !!! אנו יבואנים (מכירה סיטונאית בעיקר) של מגפונים, ציוד הגברה, מערכות כריזה ועוד… ניתן לפנות אלינו בנוגע לרכישה, ותקבלו שירות VIP.

*** לחץ כאן למעבר ל: מחירון מגפונים הכי זולים בישראל

לפי מה מחליטים מהו המגפון החזק בעולם?

הרבה אנשים חושבים שהאומדן לחוזק של מוצר כריזה או מוצר הגברה כלשהו נקבע על פי עוצמת הוואט שלו. אז כאן הטעות. אמנם לעוצמת הוואט יש השפעה רבה על המוצר, אך כאשר זה נוגע למגפונים יש עוד פרמטרים שיש לבדוק, לדוגמא צורת המגפון – למערכת הכריזה הזאת יש לרוב צורה של קונוס, כמובן שיש סיבה לצורה הזאת. בעבר לא היה מגבר בתוך המגפונים כמו שיש היום, והצורה הזאת נתנה לנו אופציה להישמע יותר חזק.

כיום, הצורה עדיין עוזרת לנו בכך שהיא מגבירה את עוצמת הקול שלנו, חשוב שהאנשים שאנו פונים אליהם יהיו אל מול המגפון ולא מצדדיו, כל מי שנמצא לא אל מול קדמת המגפון ישמע פחות טוב. כמו כן, אחד הדברים החשובים שיש לבדוק הוא הספק הוואט למגבר ולמגפון עצמו, ללא הספק מותאם, עוצמת הוואט כלל לא רלוונטית. בנוסף, יש לרוב המגפונים החדשים מיקרופון אליו אנו מדברים, חשוב לבדוק שהמיקרופון עומד ברף של המגבר עצמו כדי להנות מאיכות גבוהה של שמע.

על חברת Proxtone

על אף שמדובר על במותג יחסית בשוק המגפונים היא תפסה תאוצה די מהר. המותג נוסד בשנת 1993. החברה נוגעת בכל תחום הסאונד וההגברה ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום זה. איך יכול להיות שיש חברת שיש להן ותק של 30 שנה יותר ועדיין לא הגיעו לרמה של Proxtone? החברה יודעת איך לשווק את עצמה, היא מנגישה את המוצרים שלה לקהל הרחב ומאפשרת להם את הבחירה המתאימה ביותר.

כמו כן, על אף שמדובר על מוצרים ברמה גבוהה מאוד (כאמור המגפון החזק בעולם ייתכן ושייך לחברה הזאת) עדיין המחירים לא גבוהים. לחברה יש היום עשרות אלפי דגמים של מוצרי סאונד והגברה שונים, עשרות דגמים של מגפונים המתאימים לכל שימוש. כדי לקבל את המחיר הקרוב ביותר למה שהחברה מציעה תצטרכו לבחור בחנות סאונד והגברה שעובדת ישירות עם חברת Proxtone לייבוא מוצרים (יבואן רשמי). אין לנו צל של ספק שסביר להניח ומדובר בחברה הצעירה הטובה ביותר בעולם למוצרי סאונד והגברה.

אחרי שהבנו לפי מה קובעים מהו המגפון החזק בעולם, האם חברת Proxtone עומדת ברף?

לאחר שראינו את המפרט הטכני של הדגם 200W של חברת Proxtone היינו חייבים לבדוק אותו. את המוצר ניתן להזמין מרשת חנויות הסאונד וההגברה “מרכז הסאונד” או להגיע לסניף ולקחת אותו. על פי המפרט הטכני של המוצר, אנו מבינים שבהחלט יכול להיות שזהו המגפון החזק בעולם, רק אם הוא יעמוד על כל מה שהחברה מבטיחה. כאמור, רשום שלמגפון זה יש עוצמה העומדת על 200 וואט, אין הרבה חברות שיש להן את התעוזה לרשום עוצמת וואט כה גבוהה למגפון כה קטן. ההספק המקסימלי לשופר הוא 200 וואט, בדיוק כמו שצריך להיות, הספק למגבר הוא 75 וואט. כמו כן, למגפון זה יש הרבה אופציות נוספות כמו אפשרות הקלטה, הפעלת סירנה, חיבור ל USB, אפשרות לעמידה על סטנד. המגפון הזה מתאים להרבה שימושים. עכשיו רק נותר לנו לבדוק את המוצר.

שימוש ראשוני

עם פתיחת האריזה רואים שלמגפון הזה יש עיצוב ייחודי משלו, חברת Proxtone הקדישה המון זמן מחשבה על המוצר הזה. כמובן, אנו מקבלים את הוראות ההפעלה והאחריות עם המוצר. ההפעלה היא די פשוטה, ניתן להבין את זה רק מהסתכלות חיצונית. ידית האחיזה של המוצר מאוד נוחה, משקל המגפון כמעט ולא מורגש על אף שהוא נראה גדול במעט ממגפונים אחרים. הסירנה עובדת כראוי, גם כן אפשרות ההקלטה, שומעים באופן ברור ומובן. כדי לבדוק שהמגפון עובד בצורה טובה יש להיעזר בעוד אדם.

אנו החלטנו להגיע למקום שהוא שטח פתוח, שם המגפון נבחן בצורה הכי קפדנית. אחד מאיתנו מדבר על המגפון בעוד שהשני מתרחק כל פעם כ 100 מטרים. גם לאחר שעברנו את ה 800 מטרים עדיין היה ניתן לשמוע את המגפון בצורה ברורה. חשוב לציין, כאשר יש יותר אנשים ברקע סביר להניח שנשמע פחות טוב, אך עדיין זאת תוצאה מדהימה למערכת כריזה. תוך כדי השימוש גילינו שגם יש נגן MP3 מובנה, מה שטיפה הפתיעה אותנו כיוון שמערכות כריזה פחות משמשות אותנו לצרכי השמעת מוזיקה. עוד יותר הופתענו כאשר איכות השמיעה של המוזיקה הייתה גבוהה… עכשיו אפשר להכריז, דגם 200W של חברת Proxtone הוא המגפון החזק בעולם.

מפרט טכני

מגפון מקצועי וועצמתי הכולל נגן MP3 מובנה
הספק שופר מקסימלי 200W.
הספק מגבר מקסימלי 75W.
אופציה לחיבור USB.
אפשרות להפעלת סירנה.עוצמה חזקה מאוד.
מתאים לטיולים או לכל שימוש אחר.

יש לדעת

אמנם מדובר על המגפון החזק בעולם אך המחיר כלל אינו גבוה. מלבד לאחריות שתקבלו לשנה והכוונה במקום הרכישה, תצטרכו לשלם עבור המוצר כ 1,499 ש”ח. מחיר מצחיק לתוצר ברמה כל כך גבוהה. אם אתם עובדים דרך מוסד ציבורי ומעוניינים לרכוש בסיטונאות תקבלו מחירים נמוכים יותר דרך רשת החנויות “מרכז הסאונד”. לכל שאלה וייעוץ נשמח לעמוד לרשותכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !