אנחנו ההורים רוצים תמיד להביא את הילדים שלנו לשיאים חדש ולסייע להם ברכישת כלים לחיים טובים ומוצלחים יותר. לאורך שנות ההתבגרות הראשונות אנו פועלים רבות על מנת להביא לילדים עושר תרבותי רחב ככל הניתן ולהעניק להם את הבסיס ליצירת חיים בוגרים מלאי עניין ותעסוקה. זו בדיוק הסיבה בגינה הורים רבים מוצאים לנכון להעניק לילדיהם השכלה מוזיקלית כבר בשנות הילדות המוקדמות ולאורך שנות ההתבגרות. רכישת גיטרה קלאסית למתחילים היא מתנה מיוחדת, אישית ומרגשת אשר תלווה את הילד לאורך שנים רבות ותהווה נקודת מפנה בחייו. רק אם הוא ילמד לנצל את כלי הנגינה לטובתו וישקיע בו את כל המשאבים הנחוצים.

גיטרה קלאסית ראשונה מתנה לכל ילד ונער

מדוע כדאי לקנות לילדים גיטרה קלאסית

הבחירה לרכוש גיטרה קלאסית לילדים נוסעת מתוך תפיסת עולם לפיה השכלה מוזיקלית תהווה ייתרון בחייו הבוגרים של הילד. תחת הנחת מוצא זו באים לידי ביטוי יתרונות נוספים של גיטרה קלאסית ככלי נגינה מעשיר:

1. העשרת עולם התוכן – למידה מוזיקלית פותחת דלתות ומגלה לילד עולם תוכן שלם. הכירות עם מלחינים, זמרים, יוצרים ויצירות מאפשרת לילד ללמוד להביע רגשות ואפילו לפתח שפה עשירה וגבוהה.

2. חינוך להתמדה – נגינה על כל כלי שהוא, בייחוד על גיטרה קלאסית, היא תהליך למידה אשר דורש התמדה רבה. ילדים אשר מעוניינים להגיע לרמה מקצועית של נגינה, צריכים להשקיע שעות אימונים רבות בכל שבוע ולהתמודד עם קשיים לאורך הדרך. הקניית הידע בתום הנגינה, שלא כמו בכל תחום לימודים אחר, היא תוצר של עבודה פיזית ממושכת ומאומצת מאוד. הערכים אותם סופג הילד בעת הלימודים הופכים לחלק ממנו והוא לומד לנהל את חייו בהתמדה קבועה.

3. שיפור יכולות מוטוריות – החל מהאחיזה הראשונה בכלי הנגינה הגיטרה הקלאסית מלווה את הילד לאורך התפתחות מוטורית וחיזוק יכולות התנועה העדינה של הגוף. הפריטה על המיתרים כמו גם האחיזה בצוואר כלי הנגינה בו בזמן מלמדות את המוח הצעיר לבצע פעולות בו זמנית וללא שימוש בעיניים על מנת לתקן את הטעויות.

4. שיפור הזיכרון ויכולת האלתור – נגינה על גיטרה מהווה דרך מצוינת לשיפור יכולות הזיכרון ופיתוח אזורים במוח אשר אחראים על אלתור ופתרון בעיות. ככל והילד יותר מנוסה בנגינה, כך יהיה לו קל יותר להביא את עצמו לכדי ביטוי בעזרת כלי הנגינה.

איך לבחור את הגיטרה הראשונה לילד

בבואכם לחנות כלי הנגינה חשוב להגיע להיום המרגש בליווי הילד. אמנם אתם מעוניינים לתת לו מתנה, אך אי אפשר להתאים גיטרה קלאסית לאדם שלא נוכח במקום. מלבד הגודל הפיזי של הגיטרה, אשר הוא בעל משמעות עצומה ליכולת הילד לאחוז בכלי הנגינה, חשוב לשים לב לעוד כמה פרמטרים כמו: איכות העץ, האקוסטיקה של הגיטרה וגם לאיכות המיתרים. במידה והילד שלכם מנגן ביד שמאל כיד דומיננטית, ניתן לשנות את כיוון המיתרים ולהתאימם לנגן הצעיר.

על כל פנים, בתהליך הרכישה של גיטרה קלאסית, בייחוד ראשונה, חשוב להתייעץ בצוות המקצועי של חנות כלי הנגינה. צוות החנות מכיר את כל כלי הנגינה ויכול לספק לכם את המוצר המתאים לדרישות שלכם וגם לתקציב שלכם. תהליך הרכישה עשוי לקחת זמן ולכן מומלץ להיות סבלניים אך גם נחושים ולא להתפשר על כלי שלא מתאים בדיוק לילד. הגיטרה הקלאסית הראשונה תלווה את הילד בשנים הקרובות ותהיה הלכה למעשה הזיכרון הראשון שלו מעולה הנגינה, לכן אתם רוצים להשקיע זמן ומשאבים בבחירה ראויה לטובת הילד, והניסיון שלו בתחום זה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !