איך לבחור מכונת בועות סבון מקצועית?

אתם בטח נרגשים לקראת האירוע שלכם… כיום, כל אירוע רוצה לשנות קצת את אווירת הריקודים ולהכניס משהו שונה. לשם כך יצרו החברות השונות מכונות אפקטים כאלה ואחרות, יש מכונות עשן, מכונות של פיזור קור, מכונות של בועות סבון וכן הלאה… מכונת בועות הסבון היא הנפוצה ביותר. המכונה מכניסה את הקהל הצופה לאווירה קסומה. היתרון במכונת בועות הסבון היא שגם הילדים נהנים וגם המבוגרים נהנים כאחד. מה עליי לדעת לפני שאני בוחר דגם של מכונת בועות סבון?

 

תחילה – מהי בכלל מכונת בועות סבון ואיך היא עובדת?

מכונת בועות הסבון היא מכונה מאוד פשוטה ומאוד נוחה להפעלה. כאמור, מכונת בועות הסבון כשמה כן היא, המכונה יוצרת בועות סבון ומפזרת אותן בחדר לפי הכמות והמהירות שנבחר. המימדים של מכונת בועות הסבון ברוב המקרים אינם גדולים והיא די קלה. בנוסף, יש מכונות הדורשות חיבור רציף לחשמל ומצד שני יש מכונת בועות סבון ניידת שמחירה יהיה יקר יותר. בעזרת שלט אלחוטי מפעילים את המכונה.

הצורה בה עובדת המכונה היא מאוד פשוטה, למכונה יש מיכל אליו שופכים את נוזל בועות הסבון (את הנוזל יש לרכוש בנפרד). המתג הראשי נמצא בחלקה האחורי של המכונה. מכשיר זה עובד על פי שלושה מצבים: הפעלה שוטפת, כיבוי והפעלה בעזרת שלט אלחוטי. בחלקה הקידמי של המכונה נמצא את גלגל בועות הסבון, שם נראה גם את המפוח שתפקידו לפזר את הבועות לרחבה. לחלק מהמכונות יש אפשרויות תלויה כדי להרחיק אותה מהידיים של הילדים.

 

איך נדע לבחור את הדגם הנכון?

כדי לעשות את הבחירה הנכונה עלינו לקחת בחשבון מספר דברים. מהי כמות האנשים המגיעים לאירוע? באירועים רבי משתתפים רצוי לרכוש אפילו שתי מכונות. בנוסף, אם מדובר על מקום גדול, מכונת בועות סבון אחת לא תספיק, רכשו שתי מכונות עם מנוע עוצמתי יותר או לחלופין שיקלו לרכוש מכונת בועות סבון גדולה. חשוב לזכור בזמן בחירת המוצר, המכונות הניידות הינן חלשות יותר מאשר המכונות המחוברות לחשמל. עם זאת, יש מקרים בהם אנחנו מפיקים אירוע בטבע ואין מקור חשמל זמין, לשם כך נוצרו מכונות בועות הסבון הניידות. כאשר אתם מגיעים למקום הרכישה, וודאו שאכן מדובר על מקום אמין עם ביקורות חיוביות. התייעצו עם המוכרים בחנות והעלו בפניהם את כל הלבטים שלכם ואת אופן השימוש המדויק שאתם רוצים מהמוצר. אם אתם רוצים משהו מגניב במיוחד, אז זו המכונת עשן בועות יחד כמו זו.

 

איך נדע אם כדאי לנו לשכור מכונת בועות סבון או לרכוש אחת?

הדבר מאוד פשוט, העלו בפניכם מספר שאלות מהותיות. תחילה, האם יש לנו מקום לאחסן את המוצר? על אף שמדובר על מוצר בעל מימדים קטנים חשוב שמקום האחסון יהיה בהתאם להוראות הבטיחות. אנו צריכים לדאוג למקום מכוסה ומקורה ללא חשש לרטיבות. השאלה השנייה שתעלו בפניכם היא, מהי התדירות בה נשתמש במוצר הזה? אם מדובר על שימוש חד פעמי, אין ספק שהשכרת המכונה היא התשובה הנכונה כאן. אם מדובר על תדירות גבוהה, רכשו מכונה, זה ישתלם לכם בעתיד. זכרו, גם כאשר אתם שוכרים את המוצר עליכם לדאוג לשמור על המוצר כדי להימנע מקנסות. תוכלו לשכור את המוצר מאותו מקום ממנו אתם מתכננים לרכוש את המוצר, רוב החנויות מציעות שירות כזה. בין אם מדובר על השכרה או על רכישה, העדיפו להגיע לחנות שהיא גם יבואן רישמי, כך תוזילו עלויות ותהנו ממוצרים מקוריים ואמינים.

מחיר מכונת בועות סבון

רוב החברות שמייצרות מכונת בועות סבון מעמידות למכירה את המוצרים שלה באותו טווח מחירים. המחיר אותו תשלמו עבור מכונת בועות סבון חדשה ובעלת נפח מנוע קטן עומד על מספר מאות שקלים בודדים. כאשר אנחנו מגיעים אל המכונות המתקדמות יותר עם נפחי המנוע הגדולים יותר, המחירים יכולים להתחיל בקרבת האלף שקלים ועד אלפי שקלים בודדים. מוטב לציין, הבלאי של המכונות נמוך מאוד כאשר אנחנו שומרים על המוצר לפי הוראות היצרן. לא משנה מהיכן אתם קונים את המוצר, הימנעו ממחירים מחשידים ושימו לב שיש לכם אחריות יצרן על המוצר.

 

מסקנות

בחירת מכונת בועות הסבון מותנת במספר דגשים הכרחיים. הדגשים הבולטים ביותר הם כמות האנשים בקהל, גודל הרחבה וגודל מנוע המוצר. חשוב לזכור שמכונת בועות סבון ניידת פחות מתאימה לפן המקצועי ומוטב לבחור במכונה עם חיבור זמין לחשמל. בזמנים בהם אתם לא משתמשים במוצר כבו אותו, למרות שיש למכונה מנגנון קירור עליכם לשמור על המנוע. המכונה מאובזרת באביזרי בטיחות אך עם זאת שימו לב להרחיק את המוצר מילדים קטנים.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !