החלטתם שאתם רוצים להתחיל ללמוד נגינה כדי להעשיר את החיים שלכם וכדי להפוך אותם לעוד יותר מהנים? אם כך, אתם צודקים וכדאי שתחשבו עוד היום במה אתם בוחרים. האם יתאים לכם יותר ללמוד לנגן על כינור? או שאולי נגינה על פסנתר זה מה שתמיד חלמתם עליו? האמת היא, שאם אין לכם ניסיון בכלל בכל מה שקשור לנגינה ואתם רוצים להתחיל ממשהו פשוט יותר, יכול להיות שגיטרות קלאסיות זו הבחירה הנכונה. גיטרה זה אומנם לא כלי מאוד פשוט אך בסופו של דבר כן תוכלו להסתפק גם בלימוד של מספר אקורדים ומקצבים שונים. במילים אחרות: אתם לא חייבים להכיר את כל עולם התווים כדי לדעת לנגן ולכן שווה לחשוב על האפשרות הזאת בחיוב. בנוסף לכך שיותר פשוט לנגן על גיטרה יחסית לכלי נגינה אחרת, תוכלו גם ליהנות מהעובדה שאת הגיטרה קל לשאת ממקום למקום. לעומת זאת, אם תבחרו ללמוד לנגן על פסנתר כמובן שתוכלו ליהנות ממנו רק במקום שבו הוא נמצא ולא תוכלו לקחת אותי איתכם לחיק הטבע או לכל מקום אחר.

איך קונים גיטרות קלאסיות וחשמליות בעידן המודרני

מה צריך לבדוק לפני שמבצעים את הרכישה?

זה לא משנה אם אתם חושבים היום על קניית גיטרה קלאסית, חשמלית או אולי על קניית גיטרה אקוסטית כי בסופו של דבר יש מספר בדיקות שצריך לעשות לפני הרכישה. ראשית, כדאי לדעת שהגיטרות יכולות להיות שונות אלה מאלה בגודל שלהן ובכובד, כך שלא בטוח שכל גיטרה תוכל להיות נוחה עבורכם. שנית, כמובן שיש הבדל בין גיטרה קלאסית, חשמלית או אקוסטית ולכן טוב תעשו אם תבדקו מה בדיוק אתם רוכשים. רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה כדאי שתבדקו, בין היתר, האם אתם מכירים את שם החברה שייצרה את הגיטרה כי לא בטוח שכדאי לכם לקנות מוצר של חברה שמעולם לא שמעתם את שמה.

 

חוות דעת יכולות לעזור לכם בבחירה

אם יש לכם התלבטות בין כמה וכמה גיטרות אקוסטיות שיכולות להתאים לכם, כדאי לבדוק מה אומרים אחרים. האם הגולשים באינטרנט ממליצים לכם על סוג מסוים של גיטרה? והאם המומחים בתחום מזכירים בכל מקום שם ספציפי של גיטרה חשמלית? קחו בחשבון את השאלות הללו כי בסופו של דבר חוות הדעת כן יכולות לשפוך אור על המצב ולעזור לכם בבחירה. כמובן שאם כבר קניתם לא מעט גיטרות בחייכם ואתם מכירים את התחום הזה הרי שתוכלו להסתמך גם רק על הידע שלכם, אך למה שלא תלמדו גם מאחרים? אם גולשים מסוימים באינטרנט מזהירים אתכם מפני קניה במקום מסוים או מפני קניית גיטרה ספציפית, אז למה שתיקנו אותה למרות כל ההזהרות? יש משמעות לחוות הדעת ובמיוחד שהן לרוב אמינות.

 

למה הקניה באינטרנט שווה בדיקה?

בעידן שבו כולנו חיים האפשרות לקנות כמעט הכול באינטרנט מושכת מאוד וזה נכון גם לגבי גיטרות קלאסיות למתחילים. לכן, רגע לפני שאתם יוצאים מהבית ומנסים להתאים את עצמכם לשעות הפעילות של חנות כלי נגינה מסוימת, כדאי יהיה לבדוק את האופציה של קנייה באינטרנט. ראשית, כשקונים בצורה כזאת משלמים בדרך כלל פחות ושנית, זה גם מאוד נוח. אתם יכולים לשבת מול אתר האינטרנט שבו אתם חושבים לבצע את הרכישה, לבדוק מה יש לאתר הזה להציע ובצורה כזאת לבחור את הגיטרה שלכם. מבחינת המשלוח אתם תראו שאם מדובר על אתר אינטרנט רציני הרי שתוכלו להכניס כל כתובת שתרצו והגיטרה פשוט תגיע אליכם ישירות.

 

אתרי אינטרנט אמינים

רגע לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי שלכם ובוחרים את הגיטרה הקלאסית הכי טובה שיש, כדאי יהיה לבדוק האם האתר שדרכו אתם חושבים לקנות זה באמת אתר אמין. האם הוא באמת מוכר וממתי הוא קיים? האם הגולשים האחרים ממליצים לכם על האתר הספציפי שנראה לכם רלוונטי? בנוסף לכך, כדאי שתבדקו גם את תנאי הרכישה וגם את תנאי התשלום. האם יש כמה דרכי תשלום או רק אחת? והאם במידה ומשהו קורה בדרך תוכלו לקבל החזר? שווה לשים לב לכל האותיות הגדולות והקטנות כי חבל לקחת סיכונים מיותרים כאשר אתם קונים לעצמכם גיטרה חשמלית או קלאסית חדשה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !