השכרת ציוד קריוקי לא תדרוש מכם הרבה, הכול תלוי בהכנות שתבצעו מראש. איך מתחילים לדבר על ציוד קריוקי להשכרה או רכישת בידורית קריוקי? ראשית, בואו ונדבר על קריוקי ועל המשמעות. תזמורת ריקה המגיעה מיפן ומעניקה את כל האפשרויות לייצר בידור בעלות שווה לכל כיס. ישיבה של אנשים אהובים שרוצים ליישם את השמחה תחת קורת גג אחת. האם חייב לצאת לבילוי או מסיבה בבר הסמוך בכדי לממש מסיבת קריוקי? לא בהכרח. כיצד זה עובד? כל המידע אודות מסיבת קריוקי מושלמת.
על קריוקי ועל מרכיבים
ערכות קריוקי להשכרה מורכבות מרמקולים בסוגים שונים. ערבי קריוקי, קהל סגור בין עשרים לחמישים איש. חשוב לוודא כי הרמקול אכן עונה על כל הציפיות נוכח כמות האנשים. מן הסתם לא תניחו רמקול קטן בחלל קטן או חלל שיש בו המון אנשים. עוצמה של וואט משויכת בעיקר לכמות האנשים וגודל החלל. השלב הנוסף הוא מיקרופונים. כאשר מגיעים להחלטה כי רוצים להפיק מסיבת קריוקי, יש לקחת בחשבון את השירה. מיקרופונים ושמע. מומלץ לקחת מיקרופונים אלחוטיים מכיוון שבו זמנית כל החברים רוצים לשיר בבית ומכאן שיש לקח מיקרופון שניתן לנייד בחופשיות. טכנולוגיה ללא חוטים. נוחות וכמובן איכות שמע מצוינת.
לבחור את הציוד המתאים – קריוקי
שירי קריוקי הם השלב הבא. אלו שירים תבחרו? את רפרטואר השירים ראוי לבחון על פי האנשים ואופיים. חברות קריוקי טובות ביותר דוגלות בבחירת שירים ומחזיקות מחשב עם מגוון שירים. כך גם אתם תנהגו ותבחרו מגוון של שירים. השכרת ציוד על פי כל הכללים ומאידך, בחירת שירים מתאימים. זה לא משנה אם מדברים על מסיבה רבת משתתפים או קטנת משתתפים,השירים הם חלק ניכר מכך. לצד בחירת השירים ראוי להשקיע גם בשמע ולהשכיר מיקסר אשר ינווט נכונה בין הצלילים והאפקטים. גוון שירה חשוב גם אם לא מדברים על זמרים מקצועיים ומאידך, בחירת מיקסר טוב יכולה להעניק מקצועיות גם לזמרי המקלחת הגדולים ביותר. כך תוכלו גם אתם לממש מסיבת קריוקי על פי כל הכללים ולהחשיב את עצמכם לזמרים הטובים ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !