מסיבות בלתי נשכחות, נועדו להיות זכורים לנצח נצחים נוכח העובדה כי המון אנשים מכירים את האירועים הטובים ביותר המתחילים באלכוהול, אוכל טוב, שתייה ובעיקר מוסיקה. כיצד מעשירים את המוסיקה ונותנים לה טון אחר? חוויה מרעננת באה לידי ביטוי בצחוק קולח ובעיקר ביכולת לשיר ללא הפסקה גם אם מזייפים נורא. בידורית ניידת- מכירה, היא אופציה אחת מיני כמה וכמה אופציות. לאחר שבררתם לא מעט, גיליתם כי התחום מציע לא מעט אפשריות החל מבחירת בידורית אלחוטית נטענת ועד לבחירת ערכת קריוקי ביתית מושלמת. מה עושים? כיצד בוחרים?
בידור ובידורית- לשעשע את כל השאר
בידורית היא למעשה מערכת משודרגת של ציוד הגברה מלווה עם כמה וכמה מרכיבים. זה בא לידי ביטוי במיקרופונים, רמקולים, מיקסר ועוד כמה מרכיבים שיש לתת עליהם את הדעת. כאמור, הבחירה באה לידי ביטוי בכמה מרכיבים שמתאימים לבתי ספר, למסיבות ביתיות ואפילו למסיבות אישיות בבית. הכול עניין של מטרות אותן תציבו בפועל. הבידורית מעניקה לא מעט יתרונות החל ממוסיקה המותאמת לקהל ועד למוסיקה איכותית שאפשר לחבר לנייד באמצעות כבל אחד או שניים והנה לכם חגיגה שאין כמותה. מה עושים על מנת שהרכישה תהיה נכונה יתר על המידה? אספנו עבורכם כמה טיפים.
טיפים לרכישת בידורית
אם אתם תרים אחר רכישת בידורית איכותית, רצוי כי תיקחו בחשבון כמה מרכיבים. העלות? היא בהחלט חשובה אך לא הכול בסיפור. מיקסר איכותי, רמקולים מובנים, איכות שלא ניתנת לפשרות, מיקסר מובנה וכמובן עליות בלתי מתפשרות של מוצר מצוין על פני כל השאר. איזו איכות שירה תרצו בפועל? האם אתם תרים אחר שירה איכותית או שירה חובבנית? גם הזמרים הפחות טובים ישאפו ליותר. מיקרופון אלחוטי, נגן דיסקים, אלו הם רק חלק מהמרכיבים. מטרות כבר אמרנו? מחיר לסאונד, משקל הבידורית וכמובן עלותה בפועל. בסיכומו של דבר, מדברים על בחירת בידורית ידידותית ביותר לסביבה. בחירה המתואמת לבית, אפשרות קלה לאחסון לטווח הארוך וכמובן סקר שווקים מקיף באשר לבחירת הבידורית בפועל. כך למעשה ניתן לקדם את הדברים לדרגות הגבוהות ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !