רמקולים מומלצים לגינה – מה מומלץ?

יש דבר יותר מהנה מאשר לשבת באוויר הפתוח ולהאזין למוזיקה טובה? או לעשות מסיבת יום הולדת בחצר עם ערכת קריוקי מתאימה? רמקולים מוגברים לגינה הם שונים לחלוטין מכל רמקול מוגבר אחר ויש לתת דגשים על בחירת הדגם לפני שאתם מוציאים את האשראי. ריכזנו לפניכם ארבעה רמקולים מוגברים לגינה שיעשו את העבודה.

*** אם אתם מחפשים רמקולים לגינה מוגני מים – לחצו כאן למחירון המלא 

רמקול לגינה של חברת TRX Audio דגם Q10ad

חברת TRX Audio ידועה ברמקולים העוצמתיים שלה, היא פחות דואגת לנראות החיצונית ויותר עובדת על חומרת המוצר. מבחינת חומרה, מדובר על רמקול עם 5.25 אינץ’ באלמנט הטוויטר, אלומיניום בגודל 1 אינץ’ ובנוסף, וופר 10 אינץ’. עבור גינות גדולות וקטנות דגם זה הוא הנכון ביותר. המוצר בעל התקנה קלה, עיצוב אקוסטי בעל כיסוי רחב ובמחיר שכל אחד יכול לעמוד בו. עוד יתרון של המוצר שהוא יכול להיות רמקול מוגבר רצפתי, על סטנד וגם תלוי. משקל הרמקול המוגבר הוא רק 12 ק”ג. לרמקול זה יש הגנה מפני לחות טיפות במקרים בהם יש לכם בריכה בבית. ניתן לשלוט בכל תדרי הרמקול בקלות בזכות מעבד ה DSP. דגם זה מתאים להשמעת מוזיקה, נגינה וקריוקי כאחד.

(לחץ כאן לצפייה במחיר הרמקול ולרכישה)

מפרט טכני

דגם: Q10AD

עוצמה: 500 וואט

אלמנט (וופר): 10 אינץ’

הגנה (לימיטר): יש

כניסת LINE: יש (1)

כניסת מיקרופון: יש (1)

סוג הכניסות: XLR/TRS LINE

משקל: 12 ק”ג

מאפיינים יחודיים: רמקול איכותי במשקל קל במיוחד.

מעבד ה-DSP: יחידת הרמקול כוללת אפשרות לכיוון

ולשליטה מלאה בתחומי התדרים של הרמקול.

הודות למעבד ה DSP המובנה, הרמקול מסוגל להפיק סאונד 

 

רמקול לגינה של חברת ProTech דגם 300N

דגם זה מותאם לכל סוגי החללים, ליד בריכה בפטיו, אולמות חדר השינה או משרדים. על אף שיש לדגם זה עוצמת וואט של 250 וואט הוא עדיין מספק פיזור צליל רחב יותר מאשר דגמים עוצמתיים יותר. תגובת התדר מגיעה לעד 60 הרץ. רמקול זה בנוי לעבודה רצופה של שעות בזכות מאווררים פנימיים שדואגים לשמור על המוצר מפני חימום יתר.

דגם זה עבר ביקורת איכות של חברת ProTech לעמידות בפני לחות וטיפות. דגם זה מתאים להשמעת מוזיקה וקריוקי, אבל לא מתאים לחיבור לכלי נגינה ולמקומות תעשייתיים כיוון שאיכות השמע היא גבוהה, אבל לא מקצועית. 

(לחץ כאן לצפייה במחיר הרמקול ולרכישה)

מפרט טכני

דגם: PRO-TECH 300N
עוצמה: 250 וואט
אלמנט (וופ’ר): 10 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR
כניסת USB: אין
משקל: 15 ק”ג
מגבר:  CLASS-D

 

רמקול לגינה של חברת JBL דגם EON208P

דגם זה הוא בעל עיצוב אקוסטי המתאים את עצמו גם למצבי רוח שונים ורוחות חזקות. לא תמיד שאנחנו מחוץ לבית תנאי מזג האוויר נוחים לשמיעת מוזיקה, דגם זה מצויד בחופה אקוטסית שמבודדת רעשים. כאן אנו פוגשים בזוג רמקולים שמגיעים כסט, ניתן לתלות אותם על הקיר. בכל רמקול קיימת עוצמת וואט של 150W. לדגם זה יש תגובת תדר רחבה והוא עמיד במים. אחד היתרונות שיש בדגם EON208P הוא אפשרויות החיבור המגוונות שעומדות לרשותנו. הרמקול הוא קומפקטי ויש בו כבר מיקסר פנימי ולכן אנחנו לא צריכים שום תוספת כדי להנות ממוזיקה איכותית.

 

מפרט טכני

דגם: JBL EON208P

עוצמה: 150W X2

אלמנט (וופ’ר): 8 אינצ’ 

הגנה (לימיטר): אין

כניסת LINE: יש (1)

כניסת מיקרופון: יש (2)

סוג הכניסות: XLR

כניסת USB: יש

משקל: 20 ק”ג

כולל מיקסר פנימי

רמקול לגינה של חברת TRX Audio דגם 10X

תוכלו למקם את סט הרמקולים האלה בכל מקום בו תבחרו, ישמעו אותם. מדובר על דגם בעל איכות צליל מעולה. זהו דגם הדגל של חברת TRX Audio ואין לו מתחרים בשוק. דגם זה עמיד וקשיח, הוא בעל חופה המבודדת רעשים ובעל עיצוב שמספקת איכות צליל גבוהה בכל תנאי מזג האוויר. דגם זה חסין בפני מים ואין מה לדאוג לגבי מיקום ליד הבריכה.

תפקיד הדגם הזה הוא לספק נוחות מירבית לצרכן, הדגם כולל רסיבר פנימי ומיקסר פנימי, ניתן להתחבר אל הרמקול המוגבר בעזרת בלוטוס ולתפעל הכל דרך שלט אלחוטי. ההתקנה מאוד פשוטה ויש אפשרות להגדרת מצבים שונים, מצב סרט, מצב קריוקי, מצב נגינה וכן הלאה… אנו מודעים לכך שמחיר המוצר הוא לא נמוך, אבל המכשיר מספק חווית חד פעמית שאין כמוהה אצל אף מוצר אחר.

(לחץ כאן לצפייה במחיר הרמקול ולרכישה)

מפרט טכני

דגם: 10X

עוצמה: 500W

אלמנט (וופ’ר): 10 אינץ’

הגנה (לימיטר): אין

כניסת LINE: יש (1)

כניסת מיקרופון: יש (2)

סוג הכניסות: XLR, USB, AUX, Bluetooth

כניסת USB: יש

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !