אירועים רבים בחיים דורשים מאיתנו להתארגן מראש, בין אם זה כולל את בחירת המקום שבו נקיים את החגיגה ובין אם זה כולל כל פרט אחר. לכן, אם גם אתם עמלים היום על הפקת בר המצווה של הילד או אולי בת המצווה של הילדה, כדאי שתדעו שהיום האירועים האלה הם הפקה לכל דבר. אתם צריכים לבחור מקום מושלם, להזמין את האנשים הנכונים, לדאוג לשירותי קייטרינג כמה שיותר טובים ואף לדאוג שתהיה דרך להשמיע מוזיקה לכל המוזמנים. לכן ברור מדוע יש צורך להביא למקום, בין היתר, גם ציוד הגברה, כי אחרת איך הקהל ישמע אתכם? ואיך כולם יקומו וירקדו על הרחבה? מערכת הגברה וציוד הגברה נלווה זה מסוג אותם הדברים שאי אפשר לוותר עליהם ולכן כדאי שתבדקו עוד היום איך אתם מתמודדים עם הנושא ואיזה סוג של ציוד אתם צריכים. אין ספק שהשלב הראשון צריך להיות הכנה של רשימת ציוד הגברה כמה שיותר מפורטת כי כך תדעו מה אתם מחפשים וכך גם תבטיחו שלא תשכחו דבר.

 

האם עדיף לקנות ציוד כזה?

מערכת הגברה אתם יכולים לקנות היום בלא מעט חנויות ולכן ברור מדוע אתם חושבים על האופציה הזאת. כשקונים ציוד הגברה זה אומר אומנם שמשלמים לא מעט כסף, אך מצד שני, זה גם אומר שהציוד יישאר שלכם ושתוכלו לעשות בו לא מעט שימו בהמשך הדרך. מה שכן, כדאי לבדוק שאתם יודעים היטב מה אתם קונים וחשוב להקפיד על האיכות הכי טובה שקיימת, כי למה להתפשר? איכות טובה זה אומר לחסוך לעצמכם אחר כך התעסקות בתיקונים ולכן, אפילו אם בצורה כזאת הקניה עולה יותר, זה עדיין משתלם.

 

האם האופציה של השכרה לא מוצלחת יותר?

אין ספק שגם האפשרות של השכרת הציוד יכולה להתאים לכם והאמת היא, שעבור רבים מאיתנו זו אפילו אופציה טובה יותר. נסו לחשוב תחילה האם אחרי בר המצווה או בת המצווה באמת תיגעו עוד פעם בחיים בכל ציוד ההגברה הזה? האם תעשו בו שימוש והאם מתוכננות לכם עוד מסיבות בהמשך? רוב האנשים יענו על כך בשלילה ולכן עולה השאלה, למה בעצם להשקיע כל כך הרבה בקניית ציוד הגברה? במקום זה עדיף לשכור את הציוד, לפני הכול, כי כך אפשר לחסוך לא מעט כסף. במקום לשלם מחירים מופקעים אתם יכולים לשכור כל מה שצריך ואתם תראו שכך תחסכו לא מעט על הפקת האירוע כולו. יתרה מכך, אם תשכרו את הציוד אנשי המקצוע של החברה שממנה אתם משכירים ידאגו להוביל לכם הכול למקום האירוע. זה יתרון חשוב כי זה יחסוך לכם הרבה מאוד מאמץ וגם לא מעט זמן, אז למה להתעקש לעשות הכול לבד? כששוכרים ציוד הגברה לאירועים גם מחזירים אותו מייד עם תום החגיגה וזה אומר שלא צריך להתחיל לחפש עבורו מקום במחסן או בדירה. לכן זה טבעי שבסופו של דבר, אם תדברו עם מכרים שלכם שכבר הפיקו אי אילו אירועים בעבר, אתם תראו שרבים מהם בחרו באופציה של השכרת ציוד ההגברה.

 

האם אפשר להוזיל את עלויות ההשכרה?

התשובה היא בפירוש כן, אך זה אומר שיהיה עליכם להשקיע מעט. כלומר, אם אתם יכולים לפנות אל כמה חברות ולבקש מהן הצעות מחיר זה כדאי, כי רק כך תדעו שאתם לא משלמים יותר מידי על השכרת הציוד. יתרה מכך, אם יהיו בידיכם מספר הצעות מחיר של כמה וכמה חברות מקצועיות, אתם תראו שגם יהיה לכם פשוט יותר להתמקח ולנסות לקבל את המחיר הכי טוב שיש. תמיד כאשר רוצים להפיק אירועים צריך להתמודד עם הוצאה כלכלית מאוד גדולה ולכן ברור מדוע יש לכם רצון לחסוך איפה שרק אפשר. מה שכן, לא בטוח שכדאי לנסות לחסוך אם זה בא על חשבון איכות ציוד ההגברה וזה נכון בין אם אתם קונים אותו ובין אם אתם בוחרים באופציית ההשכרה. בסופו של דבר, כאשר משמיעים מוזיקה באירועים כאלה, יש משמעות לאיכות והנוכחים ירגישו בכך. לכן עדיף להשקיע ולשכור את ציוד ההגברה כי טובה שיש כי בר מצווה ובת מצווה אלה אירועים של פעם בחיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !