אם אתם בעניין של תכנון מסיבת המסיבות, חשוב ביותר לחשוב על כל התכנון מא’ ועד ת’. מה הסיבה שתבחרו בציוד מקצועי על פני כל השאר? ציוד הגברה ותאורה? ציוד תאורה בלבד או מקרנים להשכרה? מה תעדיפו לקחת? אם אתם רוצים לשמוע מוזיקה טובה לכל מטרה, חשוב ביותר לחפש גוף שיתמוך ברכישה שלכם. מומחים לציוד, הקפדה על התאמת ציוד אך לא רק. הכול כמובן תלוי אף הוא בסוג האירוע בפועל.הגברה ותאורה לקנייה?
איך קונים נכון
ראשית, חשוב ביותר לציין כי עוצמה לציוד חשובה ביותר. מודדים איכות של ציוד על פי בקרה ראשונית תוצרת של איכות ומקצועיות לשמה. ציוד הגברה מקצועי לצרכי שירה אך לא רק. כאמור, רמקולים מדגם מתקדם ואיכות בלתי מתפשרת. איך מודדים איכות של עוצמה ומוסיקה? ווליום מספק? התאמת רמקולים? כמה אנשים יש בפועל במסיבה? מה השוני בין אירוע גדול לקטן? זה חשוב ביותר להזכיר לעצמכם את ההבדל בין אירועים גדולים לקטנים. כמות משתתפים בכדי להגיע ולהשיג רמת מקצועיות של ציוד הגברה נאות. מיקסר איכותי אך לא רק. מיקרופון מתאים, כבלים ראויים, חיבורים וכל שאר הנקודות החשובות לא פחות. כמו כן, בל נשכח את עניין הציוד המתייחס לפרטים הקטנים. סוג אירוע ואפילו הבטחת האירוע והצלחתו באמצעות רכישת מיקרופון נכון לאירוע. חשוב ביותר כי המיקרופונים יתאימו את עצמם לעוצמת כל השאר.
לקנות מהגורמים הנכונים
טיפ השלישי והאחרון מתייחס לרכישה מהמקום והזמן הנכון. רכישה מאנשים יודעי דבר. לא מאנשים שלא מבינים עניין. כאמור, המלצות מגופים מוכרים בלבד. כך למעשה מדברים על רכישה שיש בה מן היכולת להישאר הרבה אחרי. הרעיון הוא להיות שם ולא לפסוח על כל הפרטים החשובים ביותר החל מאחריות הרכישה ועד לשם ומוניטין של רכישה בפועל. ממי אתם בעצם רוכשים? איזו אחריות רכישה יכולים לספק לכם? כאן למעשה מדברים על כל הדברים החשובים ביותר ביחס לכל שאר הדברים האחרים שאולי שכחתם. תו תקן קיומי למוצר ולרכישה. המלצות של גולשים ואנשים המבינים בתחום ההגברה, החל מחנויות מוסיקה ועד לשירותי הגברה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !