שולחנות משחק לאירועים כיצד נתכנן אירוע עסקי מגבש?

בתור בעלים של חברה, ארגון או עסק מחובתנו לדאוג שהאווירה במשרד תהיה טובה, שהעובדים ירגישו כי אנו מעריכים אותם ושהדינמיקה והיחסים הבין אישיים בין העובדים במחלקות השונות תהיה טובה ונעימה. בימים של שנות האלפיים בהם משך השעות הממוצע במשרד נע בין 9-14 שעות ביום, אחד הדברים שהכי חשובים לעובדים זה ההרגשה שמעריכים אותם וכי הם נמצאים בסביבת עבודה נעימה. ברגע שהם ירגישו מוערכים, הם ירצו לתרום רבות לעבודה בה הם נמצאים וימלאו את חובתם מתוך רצון והנאה.

בנוסף לברכת חג שמח בראש השנה ובפסח המשלבת הרמת כוסית ומתנה נחמדה, כדאי להשקיע בין 1-3 פעמים נוספות, תלוי בתקציב ובגודל הארגון בפעילות משותפת של כל העובדים. בחרנו לסייע לכם ולהציג בפניכם מספר רעיונות שיעזרו לכם ליצור בדיוק את אותן התחושות המוזכרות לעיל.

מסיבת בריכה מפנקת

תוכלו לשכור וילה או קאנטרי עם בריכה ולארגן מסיבה מפנקת עם אוכל, אלכוהול ומוזיקה טובה. ברחבי המסיבה ניתן לשלב שולחנות משחק לאירועים כמו למשל שולחן כדורגל, שולחן פינג פונג או שולחן הוקי אוויר וכך ליצור אווירה כייפית ומעט תחרותית. קיימת גם האפשרות לארגן סוג של טורניר באמצעות שולחנות משחק לאירועים ולהעניק לקבוצה המנצחת סוג של פרס או מתנה. אפקט הפרס או המתנה יעורר את החושים אצל המשתתפים.

את רוב האטרקציות קל יחסית לבחור, אך יחד עם זאת יש לשים דגש גם על כל האבזור של המסיבה/אירוע. יש לבחור מקום בו ניתן להתקין מערכת סאונד אולטימטיבית, מגבר ואת כל הציוד הנדרש. הרי המוזיקה חשובה באירוע ולכן חשוב שמערכות ההגברה יהיו איכותיות. מי שרוצה להפעיל את המוזיקה באירוע יכול להשכיר ציוד של די ג׳יי ולתפעל אותו בעצמו.

זולה בים

על אותו רעיון של מסיבת בריכה, ניתן גם להרים ולארגן זולה בים עם אוהלי ים, הפעלות ושלל אטרקציות רק עם תקציב מעט נמוך יותר, שכן אין צורך לשלם על המקום עצמו. ניתן להזמין סוג של סדנא שיכולה להתאים לתחום שבו הארגון עוסק וכך גם להכניס את הפן המקצועי לאירוע העסקי. פופים מדליקים וצבעוניים, להקה שתנגן וגם כאן איזה משהו כייפי כמו שולחנות משחק לאירועים או מתנפחים  ישדרגו את האירוע ויכניסו לו המון צבע ואנרגיות. אלו אטרקציות שמתאימות לכל הגילאים שגם אנשים מעל גיל 30 יכולים ליהנות ממנו ולהחזיר אותם לילדות.

כדאי לזכור, העובדים שלכם הם ההון האנושי של הארגון או החברה ולכן מומלץ להשקיע מחשבה, זמן וגם כסף כדי שהם ירגישו עד כמה אתם מעריכים את העבודה שהם עושים במהלך כל השנה, עבודה שבלעדיה, העסק שלכם לא מקבל את אותה תפוקה. מה שאתם משקיעים בהם, חוזר אליכם בסופו של דבר ובגדול.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !