מתכננים לחגוג חתונה בסביבה ירוקה ומלבלבת? בשעה טובה! חגיגה בטבע היא דרך נפלאה לחגוג ולציין את אהבתכם, עטופים במרחבים ובשקט, בין אדמה לשמיים. יש מי שבוחרים בחוף הים בלווית רחש הגלים ומראה השקיעה; אחרים בוחרים בפינת חורש קסומה וירוקה; בנופי שדות וכרמי ענבים או בחלקת אלוהים מדברית עם אוויר צלול ואופק פתוח. בכל דרך שבה תבחרו, יש כמה דברים שהופכים חתונה משגרתית לבלתי נשכחת. ההבדל טמון בדרך כלל בפרטים הקטנים, במחשבה על כל רגע ורגע, ובתשומת הלב למרכיבים השונים שיוצרים אירוע שלם ומושלם.

 

מדוע צריך מקרן ומסך בחתונה בקטנה?

מרבית החתונות כוללות סדר עניינים דומה – קבלת פנים, חופה, ארוחה, טקס ומבחר קטעים אמנותיים, ריקודים ועוד. חתונות קטנות בטבע הן בדרך כלל אירוע מושקע, ייחודי ומקורי. במיוחד אם מדובר על חתונות קטנות שמופקות על ידי מומחים. בני זוג שבוחרים חתונה בקטנה בוחרים בדרך של חוויה, הרפתקה וריגוש, ומתבלים את כל אלו בהפתעות קטנות וגדולות שמזומנות לאורחים ולבני המשפחה. פרט לחופה מסורתית או לטקס הנישואין רשמי, מקובל להוסיף טקס אישי, על פי טעמם של בני הזוג. בטקס שכזה נכללים בדרך כלל ברכות של בני הזוג, המשפחה והחברים, קטעי שירה ונגינה, הקראות, מצגות של תמונות וסרטונים – כאלו של בני הזוג או סרטונים שהכינו בני המשפחה והחברים על מנת לשמח ולהפתיע. כאן בדיוק נכנסים המקרן והמסך לתמונה.

מתי מגיע תורם של המקרן והמסך בחגיגה?

הנה, בדיוק עכשיו! ברגע שבו אתם בוחרים להפתיע את בן או בת הזוג בסרטון קצר של תמונות משותפות; ברגעים שבהם בני המשפחה או החברים מעוניינים להקרין קליפ נחמד שהכינו עבורכם; כאשר אתם מעוניינים להקרין מצגת ובה מילות שירים לשירה משותפת בציבור או קטעי ברכה מודגשים; או ברגע שבו אתם מעוניינים ללוות את החגיגה בתמונות נוסטלגיות או קטעי סרטים מעברכם. בכל אחד מן המקרים הללו, מקרן טוב ומסך איכותי חשובים ונחוצים.

איך בוחרים מקרן ומסך לחתונה?

חתונה היא לא עסק זול במיוחד. ההוצאות שמלוות את היום החגיגי בחייכם רבות, ואין טעם להכביד ולרכוש אביזרים ומכשירים יקרים שאינכם עושים בהם שימוש יומיומי ומרובה. מקרן ומסך ניידים הם בדיוק מסוג הדברים שכדאי לשכור. שכירת ציוד מסוג זה מאפשרת לכם להשקיע מעט ולקבל איכות ללא פשרות, לדעת שאתם מקבלים ציוד תקין ואיכותי, ברמת תחזוקה גבוהה ועם אחריות, ולהיות בטוחים שתקבלו שירות טוב ומקצועי. בבואכם לבחור מקרן ומסך לחתונה שמתקיימת בחוץ, תוכלו להיוועץ בבעלי מקצוע מנוסים – הן מתחום ההפקה וניהול חתונות ואירועים, והן מתחום השכרת הציוד הדיגיטלי לאירועים וכנסים. את הבחירה כדאי לעשות לאחר שיש בידיכם נתונים לגבי מיקום, מספר אורחים, תנאי שטח ותאורה, הגברה וחשמל. כל המידע הזה יסייע לאנשי המקצוע להמליץ לכם על הציוד האידיאלי.

אם אתם מתחתנים בחיק הטבע ומעוניינים לשכור מקרן ומסך – פנו אלינו וקבלו המלצה מקצועית מבעלי נסיון עשיר בתחום. מזל טוב!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !