שהמייל ממנהל המחלקה עובר “ערב קריוקי” תמיד תשמעו כמה קריאות ברקע – “יש! איזה כיף”, ערב קריוקי מתאים לכל גיל, לכל מזג אוויר והוא מושלם לגיבוש, בילוי צוותי. אם עשיתם פעם קריוקי אתם יודעים- פשוט צחוקים בלי סוף. בעבר, רכישת ציוד קריוקי היה סיפור יקר, ציוד שכולל מקרן, גנרטור למכירה עם מייצב מתח ודיסקים מיוחדים של מוזיקה וכתוביות היה עניין יקר ומסובך להפעלה. אך פעלי הטכנולוגיה שיפרו משמעותית את פסי הייצור, והיום – רכישת ציוד קריוקי שיספק לכם שעות של בידור הינה עניין שכל כיס יכול להרשות לעצמו. רכישת ציוד קריוקי הוא דבר שיכול להשתלם אפילו לחברה, שיכולה לאחסן את הציוד בחדר ישיבות ופשוט לעשות ערבי צוות במקום במקום להזמין מקום במיוחד – חסכון, קרבה לעובדים והנאה מקסימאלית.

ערב מהנה ובהחלט לא רגיל – רכישת ציוד קריוקי

בכל מוצר , ובמיוחד במוצרי חשמל – יש היצע מוצרים רחב, שמאפשר לכם להתאים את ההוצאה הכספית, אפשר לרכוש ציוד זול יחסית של יצרנים מהמזרח הרחוק וציוד יוקרתי יותר שמיוצר לרוב באירופה וארה”ב. כמובן, שרכישת ציוד קריוקי יכולה להעשות רק על ידי רכישה של מוצרים משלימים, כמו מיקרופון לקריוקי, תוכנה מתאימה ומגבר, ואם יש לכם מסך שטוח – הרי שיש לכם ערכת קריוקי ניידת מושלמת במחיר זעום יחסית.

תמורה ראויה לכספכם

יש ציוד שאין שום סיבה לקנות, מקרן, גנרטור וכדומה אילו דברים שאפשר להשכיר מכיוון שיש בהם שימוש חד פעמי, אז השכרת מקרן ומסך לחתונה זהו פתרון מושלם. אבל קריוקי? כמובן, אפשר להשכיר את הציוד, את תשלמו אולי פחות, אבל לא נראה לכם הגיוני שתעשו קריוקי פעם בשנה ? רכישת ציוד קריוקי תחזיר את ההשקעה אחרי פעמיים שלוש לכל היותר, ותמיד אפשר להשאיל את הציוד לחברים קרובים (שיבטיחו לשמור עליו) ולחסוך גם להם. בכל אופן אנו ממליצים לכם לעשות בדיקת מחירים של רכישת ציוד קריוקי ושל השכרה ולהגיע למסקנות עצמאית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !