company-events 

אירועי חברה מעידים יותר מכל על מצב ומעמדה של החברה. באירועים האלו בעלי החברה והמנהלים הבכירים מציגים למעשה את פעילות החברה בשנה האחרונה או בשנים האחרונות ומלבד הנתונים עצמם, שהם כמובן חשובים מאוד ישנה חשיבות עליונה למעטפת של האירוע. אירועי חברה טומנים בתוכם מטרות ברורות כמו קירוב לעובדים, החדרת מוטיבציה בעובדים לקראת ההמשך, העברת נתונים ותיאום ציפיות, הצגת האנשים בחברה וכמובן האדרת עוצמתה וכוחה של החברה.

אחד המרכיבים החשובים ביותר באירוע זה ציוד ההגברה. בכל אירוע חברה ישנם נאומים, העברת מסרים, מצגות, סרטונים וכו’ ואם הדברים לא יעברו בצורה טובה ואיכותית בגלל בעיות טכניות הרי שזה יפגע מאוד בהעברת המסרים. כאשר בוחרים ציוד הגברה לאירועי חברה לא לוקחים סיכונים ולא מחפשים לחסוך, בוחרים רק בציוד הטוב ביותר על מנת שלא יאכזב אתכם ברגע האמת ואין זה משנה אם מדובר בציוד עבור אירועי חברה בשרון, במרכז או בדרום בארץ.

 

אירועי חברה – לשים דגש על המרכיבים החשובים

כאשר מארגנים אירוע חברה יש לא מעט מרכיבים לדאוג להם כדי שהאירוע יעבור בהצלחה וללא תקלות. האוכל, מוזיקת הרקע, האירוח, השולחנות והמתנות הקטנות בסוף האירוע חשובים מאוד, יש להם משקל רב בהצלחת האירוע וגם עליהם יש לשים דגש בבחירה. אבל עם כל הכבוד למרכיבים האלו, יש מרכיב נוסף, חשוב לא פחות שיכול לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אירוע בינוני או אפילו מביך.

ציוד הגברה לאירועי חברה הוא המרכיב שיכול לעשות עבורכם את כל ההבדל, לטוב ולרע שכן אומנם מדובר באמצעים טכניים בלבד, אבל אם המסרים שלכם לא יעברו בצורה ברורה וחלקה הרי שהאירוע שלכם וכל המטרה שלו יכולים לרדת לטמיון. אירוע חברה יכול להיות קרש קפיצה חשוב עבור החברה, אתם משקיעים בו זמן ומחשבה, רצוי מאוד שלא ליפול במרכיבים הפשוטים יחסית.

 

הדרך להזניק את החברה קדימה

העובדים שלכם מגיעים בכל בוקר לעבודה, עוזבים את משפחותיהם, משקיעים ממיטב כישרונם ולמעשה הם הכוח שהופך את העסק או החברה שלכם להצלחה כבירה. אירועי חברה נועדו גם כדי להגיד להם תודה ואם האירוע יתנהל לפי התכנון ויגרום לעובדים שלכם לעבוד קצת יותר טוב ביום שלמחרת הרי שהרווחתם ובגדול. אירועי חברה כבר הוכחו בעבר כאירועים שיכולים להזניק את החברה שלכם קדימה ובעזרת תכנון נכון של הערב והפתעות לעובדים תוכלו להשיג אפקט חשוב מאוד בהמשך הדרך.

אחרי שכל התכנים מוכנים, הטבלאות כבר נמצאות במצגת והנאומים עברו הגהה הגיע הזמן לדאוג לאמצעים הטכניים כדי שהאירוע שלכם יהיה לא פחות ממשולם. ציוד הגברה לאירועי חברה חייב להיות חדיש ואיכותי, לא כדאי לקחת סיכונים בתחום הזה ואם אתם לא בטוחים לחגבי זה רק נסו לדמיין לעצמכם את הסיטואציה שבה המיקרופון פתאום לא עובד או שלא שומעים את דבריכם בצורה ברורה בשורות האחרונות. מומלץ מאוד שלא להתפשר על פחות מהטוב ביותר ולא לקחת סיכונים מיותרים – אירועי חברה חשובים מאוד, הצלחה ביום האירוע יכולה להיות קריטית להמשך ההתנהלות התקינה של החברה שלכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !