אם אתם בעניין של בחירת ערכת קריוקי לבית או שאולי תרצו להשיג ערכת קריוקי קטנה, חשוב ביותר לסמן את המטרות לפני הכול. מה עושים? כיצד בוחרים? בחירה ציוד הגברה לאולפן או בחירה של ציוד עם יחס או בחירה של מקום אחר, גודל החדר, מקום נכון, פרמטרים נדרשים, קריוקי של משפחות, קריוקי למסיבה פרטית? מה הופך את הדברים לאחרים? יש כמה וכמה רעיונות שחשוב ביותר לתת עליהם את ההדגשים על כך.
כיצד בוחרים קריוקי
ראשית, קחו בחשבון את השם ואת המותג, מדברים על איכות בלתי מתפשרת. כאמור עלויות לספק ערכת קריוקי לכל דבר. כך גם מקומות קטנים או גדולים בהתאם. זו למעשה גם בחירה שיש לקחת בחשבון נוכח העובדה כי אתם מחפשים אירוע מושלם של פעם אחת בחיים. בהמשך מדברים על כלים המתלווים לערכה בפועל. כמה מיקרופונים יש במקום? איזה ציוד יש במקום? בנוסף לציוד אותו תרצו לרכוש, חשוב לברור את הציוד האחר. איזה מיקסר יש בבחירה? כמות ציוד, תקלות, אפשרות של הרכבה ופירוק וכד’. איפה כדאי לרכוש? חשוב ביותר לרכוש ערכות ממקורות מורשים בלבד. אחר כך מדברים על סקר שווקים מקיף שאי אפשר לוותר עליו. סקר באמצעות מדיה חברתית, אינטרנט וכל מה שביניהם. אם בכל זאת תרצו לרכוש מגורמים מביני עניין, ראוי ביותר לקבל המלצות מיודעי דבר ולא מאנשים שלא מבינים בתחום המוסיקה וההגברה.
איך לקנות את הערכה?
ראשית, אחריות הינה מעל לכל . אם אתם בעניין של רכישת מוצר, חשוב ביותר כי תעניקו את תשומת הלב למוצר על כל גווניו החל מבחירת האחריות ועד לבחירת המוצרים המרכיבים את הערכה בפועל. כך למעשה יהיה לכם הרבה יותר קל להשיג את התוצר הטוב ביותר והראוי ביותר מיני כל שאר המרכיבים שהם למעשה אלו המדברים על רכישה נכונה ביותר מיני כל שאר הרכישות שהן חלק שחשוב ביותר לקחת בו חלק בדרך כזו או אחרת. כאמור, מדברים למעשה על הבחירות הנכונות ביותר מיני כל שאר הבחירות שהן למעשה מה שהופך את הקנייה לנכונה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !