מרכז הסאונד – יבוא ושיווק רמקולים לקריוקי וציוד הגברה  – במחירים הנמוכים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת עשרות דגמים של רמקולים לקריוקי הן רמקולים מוגברים , והן בידוריות קריוקי (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן מחירון של: מחירון רמקולים מוגברים | מחירון ציוד הגברה מקצועי למכירה  | קטלוג ומבצעי בידוריות – הכי זול בישראל ]

צרו איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

בין אם אתה תקליטן מקצועי או חובב קריוקי, איכות מערכת ההגברה שלך יכולה ליצור או להרוס את הביצועים שלך. במדריך זה, נעזור לך להבין את החשיבות של רמקולי קריוקי איכותיים ונדריך אותך בבחירת הרמקולים מוגברים \ בידוריות קריוקי הטובים ביותר עבור מערכת הקריוקי שלך.

רמקולים לקריוקי איכותיים חיוניים לחוויית קריוקי בלתי נשכחת. הם מספקים צליל ברור וחד, ומבטיחים שכל תו קולע בדיוק כמו שצריך. רמקולים טובים יכולים לשפר את קולו של הזמר, ולגרום אפילו להופעות חובבים להישמע מקצועיות. הם גם מספקים חוויה סוחפת יותר לקהל, וגורמים לו להרגיש שהם חלק מההופעה.

 

הכנו לכם דירוג של רמקולים לקריוקי המומלצים ביותר נכון ל- 2024. [ תוכלו לגלול לסוף הדירוג שם נמצא מדריך לבחירת רמקולים לקריוקי ]

 

1. רמקול לקריוקי מוגבר TRX Audio Q15 

רמקול מוגבר לקריוקי איכותי, אמין, וחזק מאוד עם באסים עוצמתיים וחיתוכים מדויקים בתדרים הנמוכים וגם בגבוהים בהספק של 1000W, כולל מחשב פנימי מתקדם (בשפה המקצועית=DSP), והגנה (LIMITER) מקסימלית למגבר. רמקול זה יכול לתת מענה מושלם לאולמות ואירועים גדולים, הן למוסיקה ממחשב, והן להופעות חיות, שירה בציבור, מסיבות קריוקי וכו… ( לחץ כאן לעמוד מוצר

  • עוד על ה-Q15 של TRX Audio

✅‌ עיצוב חדשני ומרהיב עין.בקידמת המכשיר נהנה מהצבע השחור מט של הרמקול ובחלק האחורי נמצאים כל החיבורים
✅‌ רמקול מוגבר בגודל 15″ (וופר) עם טוויטר 2.0″ ובאמצעות המגבר החזק שלו בשילוב רכיבי אלקטרוניקה מיוחדים  הוא בהחלט יכול להרעיד חללים גדולים.
✅‌ רמקול מוגבר איכותי במשקל של רק 19 ק”ג, מתאים גם לאירועים קטנים וגם לאולמות גדולים כאחד, התניידות מלאה.
✅‌ רמקול המאובזר עם מעבד DSP עם מסך LED הכוללת אפשרות של שליטה בכל התדרים של הרמקול עם טווח תדרים רחב.
✅‌ 3 כניסות “קומבו” המאפשרים גמישות מירבית ע”י מגוון קונקטורים.
✅‌ הרמקול כולל פרוססור מובנה כולל Eq מלא. ומגבר Class-D עם הגנת לימיטר אמיתית !
✅‌ הרמקול עומד בכבוד גם בצלילים הגבוהים וגם בצלילי הבאס ללא כל זיוף אודות לאלמנט הטוויטר והוופר של המכשיר.
✅‌ הגדרות הפעלה אוטומטיות ברורות לכל משתמש.
✅‌ יציאות אקוסטיות המקנות לרמקול צלילי נקי וחלק – גם בשינוי תדרים.
✅‌ מחיר ללא תחרות – ניתן לפרוס את התשלום ל 36 תשלומים ללא ריבית.

✅‌ מעבד ה-DSP: יחידת הרמקול כוללת אפשרות לכיוון ולשליטה מלאה בתחומי התדרים של הרמקול.
הודות למעבד ה DSP המובנה, הרמקול מסוגל להפיק סאונד ברמה גבוהה ביותר, לא משנה היכן ימוקם.
מעבד ה-DSP כולל בתוכו EQ מלא, להיענות תדרים מקסימלית בכל התחומים ובכל המצבים, על מנת להגיע

להספק ועוצמה חזקה, וסאונד חם ומשובח.


 

 

2. רמקול לקריוקי מוגבר RCF ART 715A 

רמקול לקריוקי מוגבר ואיכותי, מדובר ברמקול טוב ואיכותי מאוד, בהספק של 700W. חברת RCF קיימת קרוב ל-30 שנה, וממוקמת באיטליה. חברת RCF מייצרת בעיקר רמקולים, ויש לה ליין גדול ורחב של רמקולים פסיבים, רמקולים מוגברים, רמקולים לכריזה ועוד..  ( לחץ כאן לעמוד מוצר

בישראל, חברות הגברה וזמרים מעדיפים את הרמקולים של RCF או של TRX Audio על פני רמקולים של JBL

כמובן שאת הרמקול הזה (וכמובן גם את האחרים) תמצאו אותו במרכז הסאונד במחיר הכי זול בישראל ! זה בדוק !!! אתם מוזמנים לבדוק אותנו….


 

3. בידורית רמקול קריוקי מומלץ Proxtone Air3000

✅ רמקול קריוקי \ בידורית קריוקי מומלצת מסדרת Air החדשה מדגמי 2024 כבר כאן ! מציבה רף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! מגיעה עם נתונים מיוחדים. עם הספק מקסימלי של 800 וואט ואלמנט הוופר של 15  אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים ולעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ הבידורית כוללת צמד מיקרופונים דיגיטילים אלחוטיים מקצועיים עם צג חיווי  בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!!

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ מפרט טכני:

דגם: Air3000
עוצמה: 800W
אלמנט (וופ’ר): 16 אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 8 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי 2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים):יש
משקל: 12 ק”ג

✅ הגברה ניידת עוצמתית – מערכת הגברה ניידת / בידורית ניידת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: הרצאות, חדרי ישיבות, בתי ספר,קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..
בידורית המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 800W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים,

✅ סקירת הבידורית
מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם בידוריות איכותיות. בידורית Air3000 , בעלת הספק מקסימלי של 700 וואט אר תבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 15 ק”ג. הבידורית ניידת ומתאימה למסעדות ובתי קפה, למוסדות ציבוריים ואפילו למוזיקה מסביב למדורה. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של הבידורית, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

✅ מוזיקאים / זמרים – תתחילו לשיר ולנגן!
אוהבים לנגן? אוהבים לשיר? אין בעיה! הדגם של חברת Proxtone כבר חשב עליכם. לדגם זה יש מיקסר בעל 4 ערוצים, לכן תוכלו לחבר גם את הגיטרה שלכם, גם את המיקרופון שלכם ועוד כלי נגינה ופשוט להתחיל לנגן בהרמוניה. אם אתם לא יודעים לנגן, ניתן בקלות לחבר את הבלוטוס ולהפעיל מוזיקת פלייבק ולשיר לצלילים שלה, בשביל זה תוכלו לבחור במצב “Voicecover”. בנוסף לכל זה, אם 800 וואט לא מספיק לכם, ניתן לחבר את הדגם לעוד מכשירי הגברה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

✅ שורת תחתונה – הבידורית הטובה בישראל !
חברת Proxtone מבטיחה ומקיימת. דגם Air3000 Premium הוא אחד הדגמים החזקים והמומלצמים שיש בשוק כיום, ובצדק. בידורית ניידת המאפשרת לנו חופשיות תנועה ואם זאת לא גורעת ממנו אף דבר. ההפעלה פשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

4. רמקול לקריוקי – בידורית מומלצת 12″ Klark&Helmer Splendor Z

✅ רמקול בידורית קריוקי מומלצת 2024 מסדרת Splendor החדשה של חברת Klark&Helmer כבר כאן ! רמקול קריוקי Splendor Z נמצאת בקצה העליון של קטגוריית מערכות הגברה ניידות ובידוריות ומציבה רף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! (לחץ כאן לסקירת מוצר המלאה)

רמקול קריוקי  Splendor Z מגיעה עם נתונים מפתיעים. עם הספק מקסימלי של 800 וואט ואלמנט הוופר של 12  אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם גם במקומות גדולים או פתוחים ובעוצמה גבוהה. בידורית Splendor Z יכולה להרעיד חללים גדולים והיא הבחירה הנכונה עבור מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ בידורית Splendor Z כוללת צמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! אופציית הקלטה ועוד..

✅ מפרט טכני:

דגם: Splendor Z
עוצמה: 800W
אלמנט (וופ’ר): 12אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי 2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים):יש
משקל: 22 ק”ג
מאפיינים יחודיים: אמינה, חזקה במיוחד, מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

לחץ כאן לאתר היצרן: www.klark-helmer.com

הגברה ניידת עוצמתית – מערכת הגברה ניידת / רמקול קריוקי מקצועי המשמש לכל הצרכים המתבקשים כגון: הרצאות, חדרי ישיבות, בתי ספר, קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..
בידורית המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 800W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים,

✅ סקירת הבידורית
מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם בידוריות איכותיות. בידורית מומלצת Splendor Z, בעלת הספק מקסימלי של 800 וואט אר תבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של 22 ק”ג. הבידורית ניידת ומתאימה למסעדות ובתי קפה, למוסדות ציבוריים ואפילו למוזיקה מסביב למדורה. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של הבידורית, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 4 חיבורי XLR \ PL היכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

✅ מוזיקאים – קדימה!
אוהבים לנגן? אוהבים לשיר? אין בעיה! הדגם של חברת Klark&Helmer כבר חשב עליכם. לדגם זה יש מיקסר בעל 4 ערוצים, לכן תוכלו לחבר גם את הגיטרה שלכם, גם את המיקרופון שלכם ועוד כלי נגינה ופשוט להתחיל לנגן בהרמוניה. אם אתם לא יודעים לנגן, ניתן בקלות לחבר את הבלוטוס’ ולהפעיל מוזיקת פלייבק ולשיר לצלילים שלה, בנוסף ישנה “מגירה פנימית” הנפתחת בלחיצת מגע בה מאוחסנים המיקרופונים האלחוטיים.

בנוסף לכל זה, אם 800 וואט לא מספיק לכם, ניתן לחבר את הדגם לעוד מכשירי הגברה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

✅ לסיכום
חברת Klark&Helmer מבטיחה ומקיימת. בידורית Splendor Z היא אחד הדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. בידורית ניידת עוצמתית המאפשרת לנו חופשיות תנועה ואם זאת לא גורעת ממנו אף דבר. ההפעלה פשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

5. רמקול לקריוקי נייד BOSE S1 PRO 

רמקול לקריוקי ה-S1 Pro system הוא רמקול נייד נטען עם התכונות החשובות ביותר למי שמחפשים את הרמה הגבוהה ביותר עם מוצר קומפקטי ומעוצב, וגורם לה להיכנס לדירוג בידורית מומלצות 2022 שלנו.

רמקול לקריוקח ה-S1 PRO מספק את חווית הסאונד הגבוהה ביותר שיש בשוק עם מגוון יישומים ופתרונות שמוזיקאים ואנשי סאונד מחפשים במערכת הגברה ניידת עם אלמנט וופר בקוטר 6″ ושלושה טוויטרים בקוטר 2.5″ מותקנים בזווית מדויקת שיודעת לפזר את הצליל בצורה הנכונה והמאוזנת ביותר תוך כדי ניצול מרבי של העוצמה הרצויה

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

  • נתונים עיקריים:

✅ זוג כניסות XLR COMBO לחיבור מיקרופונים וכלי נגינה  בחיבור PL
✅ אפקט שירה Reverb איכותי שמתאים לזמרים וכלי נגינה
✅ EQ מונה עם תחומי תדרים BASS ו-TRABLE
✅ בורר עצמה נפרד לכל ערוץ
✅ קישור Bluetooth לחיבור טלפונים ניידים  וכו’
✅ כניסת AUX בחיבור מיני PL 3.5 מ”מ להשמעת מוזיקה דרך טלפונים ומחשבים
✅ יציאת LINE OUT לשירשור רמקול נוסף
✅ זווית מוניטור נוחה לנגנים ומוזיקאים בדרכים
✅ ידית נשיאה נוחה וקלה
✅ מארז יוקרתי עם מראה מודרני
✅ מידות (L x W x H): 330 x 241 x 286 mm
✅ משקל 6.8 ק”ג


 

6. רמקול לקריוקי Proxtone Spirit 2000

סדרת Spirit החדשה מדגמי 2024 כבר כאן ! מסדרת הבידורית הטובה בעולם

כולל זוג מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! אופציית הקלטה ועוד….

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

 

✅ מפרט טכני:

דגם: Spirit-2000 
עוצמה:  600W
אלמנט (וופ’ר): 12אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל:10 ק”ג
מאפיינים יחודיים: בידורית ניידת אמינה חזקה במיוחד עם מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

לחץ כאן לאתר היצרןwww.proxtone.com

הגברה ניידת – רמקול קריוקי עוצמתי המספק צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 600W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים, 

סקירת הרמקול – מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם בידוריות איכותיות. דגם Spirit-2000, דגם עוצמתי בעל 700  וואט יבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 11 ק”ג. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של הבידורית, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הרמקול. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

להתחיל ב”רגל “ימין” !
אוהבים לנגן? אוהבים לשיר? אין בעיה! הדגם של חברת Proxtone כבר חשב עליכם. לדגם זה יש מיקסר בעל 4 ערוצים, לכן תוכלו לחבר גם את הגיטרה שלכם, גם את המיקרופון שלכם ועוד כלי נגינה ופשוט להתחיל לנגן בהרמוניה. אם אתם לא יודעים לנגן, ניתן בקלות לחבר את הבלוטוס’ ולהפעיל מוזיקת פלייבק ולשיר לצלילים שלה, בשביל זה תוכלו לבחור במצב “Voicecover”. בנוסף לכל זה,  ניתן ל”שרשר” את הדגם לעוד מכשירי הגבר זהה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

מסקנות
חברת Proxtone מבטיחה ומקיימת. דגם Spirit-2000 הוא אחד הדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. בידורית ניידת המאפשרת לנו חופשיות תנועה ואם זאת לא גורעת ממנו אף דבר. ההפעלה פשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

7. רמקול לקריוקי מוגבר TRX Audio X12

רמקול מוגבר לקריוקי, עם יכולות סאונד מרשימות ועוצמה חזקה במיוחד ביחס לגודלו, וכולל מעבד DSP מובנה, המאפשר בחירה בין מצבי הפעלה שונים, אפשרות לחבר יותר ממקור סאונד אחד, עיצוב יוקרתי ואלגנטי, וסאונד מדוייק להפליא !! יכולות אלו מכניסות אותו לרשימת הרמקולים המוגברים המומלצים בישראל.  ( לחץ כאן לעמוד מוצר

✅‌ ‌ רמקול מוגבר לקריוקי ה-X12AD הוא רמקול מוגבר בגודל 12″ במשקל של 15.5 ק”ג ומצויד עם טוויטר 2.0″  ומגבר חזק בהספק מקסימלי של 750W, ובשילוב רכיבי אלקטרוניקה מיוחדים הוא בהחלט יכול לתת מענה במגוון גדול שימושים, החל מחדרי חזרות אולפנים, קריוקי, ועד אירועים בסדרי גדול של 300-400 איש.
✅‌ מתן תכונות חדישות כמו ניהול תדרים אוטומטי, סנכרון מוגדר מראש, תגובת תדר מהירה עם טווח רחב של הרץ
✅‌ ה-X12AD מגיע עם מעבד DSP חדש הכולל גם פרוססור מובנה עם שליטה מלאה בתחומי התדרים של הרמקול..
✅‌ מגבר Class-D מהדור החדש עם פטנט ה- Bx-Sound
✅‌ מערכת הניתנת להרחבה ושימוש רב גווני – מתאים גם לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים,עוצמת קול מתכווננת המאפשרת לך להתאים אישית את הצליל שאתה רוצה.
✅‌ מתאים לעמידה על חצובה וכרמקול מוגבר רצפתי.
✅‌ אפשרויות לכיוון מצבי השמעה: Music Mode, Live Mode, Club Mode, Speech Mode. אפשרויות המאפשרות שימושים שונים לרמקול המוגבר.
✅‌ מנגנון “Limit” התורם רבות לאורך חיי הרמקול – ברגע של חימום יתר באחד החיבורים או של המוצר עצמו יש כיבוי אוטומטי.
✅‌ יציאות וכניסות המאפשרות למשתמש להנות משלל חיבורים כמו חיבור למחשב, למסך הטלוויזיה, לסמארטפון, למיקרופונים ועוד…
✅‌ מגוון מלא של אפקטים קוליים ומוזיקה מהערוצים, הגדרות הפעלה ברורות ומובנות, ניתן לבחור יישומים שיפעלו בצורה אוטומטית עם הדלקת המכשיר.
✅‌ מעבד ה DSP כולל בתוכו EQ מלא, כך מתאפשר למשתמש היענות תדרים מקסימלית בכל מצב שהוא
✅‌ מהו מעבד ה- DSP? יחידת הרמקול כוללת אפשרות לכיוון ולשליטה מלאה בתחומי התדרים של הרמקול. הודות למעבד ה DSP המובנה, הרמקול מסוגל להפיק סאונד ברמה גבוהה ביותר, לא משנה היכן ימוקם.
מעבד ה-DSP כולל בתוכו EQ מלא, להיענות תדרים מקסימלית בכל התחומים ובכל המצבים, על מנת להגיע להספק ועוצמה חזקה, וסאונד חם ומשובח


 

8. רמקול לקריוקי – בידורית קריוקי מומלצת QL-Milano QL900 

  • רמקול קריוקי QL-Milano QL900 דגמי 2023 

רמקול לקריוקי ה-QL900 היא בידורית מומלצת מאוד, מסדרת QL  כולל מגבר מדוייק יותר ביחס ל- QL800 , ומיקרופונים אלחוטיים משודרגים יותר.

מדובר במערכת הגברה בידורית ניידת עוצמתית המספקת איכות צליל ברורה. הבידורית מצוידת במגוון תכונות חכמות שיאפשרו לכם פתרון לכל אירוע קריוקי, הרצאות, ימי הולדת עד 100 איש.

ה- QL-900 הוא רמקול קריוקי בעל אלמנט וופר בקוטר של 15″ טוויטר בקוטר 1.75″, מגבר Class D בעצמה של 800W  (הספק מקסימלי)  . התוצאה – צליל  נאמן למקור ככל האפשר עם תדרי בס נמוכים ויציבים לצד תדרי טרבל גבוהים ומאוזנים שישדרגו את חווית ההאזנה והשירה למהנה הרבה יותר.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

  • מערכת הגברה ניידת עם הגנה מפני נזקים

אחד היתרונות החכמים של רמקול קריוקי 900 QL הוא מערכת הלימיטר (limiter) המגנה על הרמקול מפני עיוותים שונים בזמן שמגבירים את הווליום גבוהה מידי. רוב הבידוריות בשוק מגיעות לדיסטורשן  עקב חוסר הגנה על הרמקול ורכיבים פשוטים וכתוצאה מזה נגרם לבידורית נזק .

QL-Milano הצליחו לתת פתרון מושלם עבור מקרים כאלו עם מערכת הגנה איכותית על הבידורית שתדע לווסת את עצמת השמע .

  • מיקרופונים אלחוטיים לקריוקי מקצועי

הבידורית מצוידת בזוג מיקרופונים אלחוטיים עם לוח צג דיגיטלי וכפתור הדלקה וכיבוי מסיליקון על גבי המיקרופון ומשדרים רגישים שתמצאו במיקרופונים באלפי שקלים. מיקרופונים אלחוטיים מסיבים העשויים מראש גריל מתכת ומספקים אמינות גבוהה מפני נפילות ושברים. איכות הקפסולה הפנימית שבתוך המיקרופון אלחוטי מספקת צליל עשיר בתדרים ופרטים ואיכות המשתווה למיקרופונים של זמרים מקצועיים. תוכלו ליהנות מאירוע קריוקי מושלם עם מיקרופון אלחוטי איכותי ואפקט אקו לזמרים הנמצאים בגב הבידורית.

  • מפרט טכני:

בידורית בהספק של 800W מקסימלי
קוטר אלמנט 15 אינץ’ +טוויטר 1.75 אינץ’
סוללה נטענת עד 10 שעות עבודה
זוג מיקרופונים אלחוטיים בטכנולוגיית UHF
אופצייה להוספת מיקרופון מדונה כולל משדר בעלות נוספת
2 אנטנות לקליטה ושידור של המיקרופונים
כניסת AUX
יציאת RCA
נגן MP3 USB
חיבור SD CARD
חיבור Bluetooth
כפתור MIC priority
איקולייזר מובנה
שלט רחוק נח לתפעול
כבל כח 1.5 מטר
משקל 15 ק”ג
מידות: גובה 71 ס”מ X רוחב 44 ס”מ X עומק 36 ס”מ
מדריך הפעלה באנגלית \ להורדת הוראות הפעלה בעברית

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

9. רמקול לקריוקי מומלץ Proxtone Spirit-700

בידורית מומלצת נוספת מבית ProXtone נכנסה לדירוג הבידוריות המומלצות ביותר.. ולא לחינם…
✅ סדרת Spirit החדשה מדגמי 2024 כבר כאן ! סדרת הבידורית הטובה בעולם ! מגיעה אלינו עם נתונים מרשימים. עם עוצמה של 350 וואט ואלמנט הוופר של 10 אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם היטב. דגם זה הוא בחירה מומלצת עבור מפעילים, מוזיקאים, ואנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים קצת להזיז את הגוף לצלילי מוזיקה.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ מפרט טכני:

דגם: Spirit-700  
עוצמה: 350W
אלמנט (וופ’ר): 10אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 8 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים):יש
משקל: 10 ק”ג
מאפיינים יחודיים: בידורית ניידת מומלצת מאוד, אמינה חזקה במיוחד עם מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

לחץ כאן לאתר היצרן: www.proxtone.com

סקירת הדגם
מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם בידוריות איכותיות. בידורית מומלצת מדגם Spirit-700, דגם עוצמתי בעל 350 וואט יבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 10 ק”ג. הבידורית ניידת ומתאימה למסעדות ובתי קפה, למוסדות ציבוריים ואפילו למוזיקה מסביב למדורה. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטריה הנטענת של הבידורית, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

מוזיקאים להתפקד!
אוהבים לנגן? אוהבים לשיר? אין בעיה! הדגם של חברת Proxtone כבר חשב עליכם. לדגם זה יש מיקסר בעל 4 ערוצים, לכן תוכלו לחבר גם את הגיטרה שלכם, גם את המיקרופון שלכם ועוד כלי נגינה ופשוט להתחיל לנגן בהרמוניה. אם אתם לא יודעים לנגן, ניתן בקלות לחבר את הבלוטוס ולהפעיל מוזיקת פלייבק ולשיר לצלילים שלה, בשביל זה תוכלו לבחור במצב “Voicecover”. בנוסף לכל זה, אם 35 וואט לא מספיק לכם, ניתן לחבר את הדגם לעוד מכשירי הגברה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

לסיכום
חברת Proxtone מבטיחה ומקיימת. בידוריות מומלצת מדגם Spirit-700 היא אחת הדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. בידורית ניידת המאפשרת לנו חופשיות תנועה ואם זאת לא גורעת ממנו אף דבר. ההפעלה פשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.


 

10. רמקול לקריוקי מקצועי הקטן ביותר Klark&Helmer Splendor Y

רמקול לקריוקי ה-Splendor Y של Klark&Helmer היא רמקול נייד נטען עם התכונות החשובות ביותר למוזיקאים או מפעילים שונים שמחפשים את הרמה הגבוהה ביותר עם מוצר קומפקטי ומעוצב.

מדובר ברמקול קריוקי קטן וחזק מאוד עם סוללת ליתיום נטענת בעלת פונקציית טעינה מהירה עם אורך חיים של עד 8 שעות עבודה ללא צורך בחיבור למקור חשמל.

רמקול לקריוקי ה-Splendor Y מספקת חווית סאונד מושלמת והגבוהה ביותר שקיימת בקטגורייה, עם מגוון יישומים ופונקציות שמוזיקאים ואנשי סאונד מחפשים במערכת הגברה ניידת עם אלמנט וופר בקוטר 6.5″, ולא פחות מ-5  טוויטרים בקוטר 2.5″ המותקנים בזווית בצורה שיודעת לפזר את הסאונד בצורה הנכונה והמאוזנת ביותר תוך כדי ניצול מרבי של העוצמה הרצויה.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

עוצמה יוצאת דופן עם מקסימום 114 dB

ה-Splendor Y הוא רמקול קריוקי נייד וקומפקטי עם סוללת ליטיום, כולל קישורית Bluetooth אך חזק מאוד. למרות ממדיו הקטנים של הרמקול, ה-Splendor Y מגביר בצורה יוצאת דופן עם מקסימום 114 dB.

ה-Splendor Y הנייד מצוייד בוופר בגודל 6.5 אינץ’ המספק את התדרים הנמוכים יותר. ובנוסף, מצויד עם לא פחות מ-5 דרייברים בגודל 2.5 אינץ’ !! כדי לספק בצורה מדויקת ומאוזנת את התדרים הגבוהים. ע”מ למקסם את הסאונד של ה-Splendor Y , הותקן בו פילטר FIR. אודות לפילטר ה- FIR, תגובת הפאזה היא ליניארית לחלוטין, מה שמטיב עם עם איכות הסאונד לצד זריקה נכונה ורוחבית של הסאונד.

 

ערוצים וכניסות

בידורית מומלצת ה-Splendor Y מצויידת במיקסר 3 ערוצים משולב. 2 כניסות “קומבו” (XLR\PL). וניתן לחבר מיקרופונים או כלי נגינה, או מקורות השמעה נוספים לכניסות הללו.

כל ערוץ מצויד בווסת קול נפרד, המאפשר למשתמש להגדיר את העוצמה הרצויה לכל ערוץ. פונקצייה זו מספקת גמישות רבה למשתמש. בערוץ השלישי יש כניסת שקע מיני להזרמת מוסיקת סטריאו באמצעות קישורית בלוטות’ 5.0. היתרון המיוחד בהזרמת סטריאו בלוטות’ הוא שממקור אחד, לדוגמא, אייפון\סמארטפון, ניתן להזרים את המוסיקה ישירות לשני רמקולים. מה שמאפשר להרכיב סוג של מערכת הגברה PA קטנה ניידת ונטענת.

שימוש והפעלה

עיצוב המארז של ה-Splendor Y  מגדיל את הרב-גוניות שלו! הרמקול יכול לשמש כ-רמקול שולחן, כ-מערכת הגברה קטנה על סטנד או כמוניטור במה לשירה או לכלי נגינה.

לכל מיקום של הרמקול, קיימת הגדרה קבועה מראש של EQ, אשר מייעלת עוד יותר את הסאונד.

בנוסף, ב-Splendor Y מותקנת סוללת ליתיום-יון. עם זמן עבודה של עד 8 שעות בשימוש מדיום.

ניידות מקסימלית עיצוב

הודות למשקלה הנמוך של ה-Splendor Y  אשר שוקל 7.5 ק”ג בלבד, וממדים זעירים למדי באופן יחסי לרמקולים דומים, ניתן לניידה בקלות רבה.

 

פיזור סאונד מדוייק

ל-Splendor Y כאמור, ישנם 3 מצבי השמעה שונים, כאשר ניתן גם למקם \ להניח את הרמקול בצורה שונה, וזאות הודות ל”שיפועים” הנמצאים בתחתית הרמקול, המאפשרים למקם אותו במס’ מצבים שונים. מלבד זאת, ניתן להניח אותו בצורה רגילה על מדף\כסא\שולחן, או להציבו על סטנד רמקול סטנדרטי.

החלפת מצבי השמעה

בחלק העליון של ה-Splendor Y משטח נגיעה בטאצ’, להחלפת מצבי השמעה. קיימים 3 מצבי השמעה, עם אייקונים, כמו בתמונה הבאה.

באמצעות שינוי של אחד מהם סגנון הסאונד משתנה בהתאם למיקומו הפיזי.

 

  • נתונים עיקריים:

✅ זוג כניסות XLR COMBO לחיבור מיקרופונים וכלי נגינה  בחיבור PL
✅ אפקט שירה Reverb איכותי שמתאים לזמרים וכלי נגינה
✅ EQ עם תחומי תדרים BASS ו-TRABLE
✅ בורר עצמה נפרד לכל ערוץ
✅ קישור 5.0 Bluetooth לחיבור טלפונים ניידים  וכו’
✅ כניסת AUX בחיבור מיני PL 3.5 מ”מ להשמעת מוזיקה דרך טלפונים ומחשבים
✅ יציאת LINE OUT לשירשור רמקול נוסף
✅ זווית מוניטור נוחה לנגנים ומוזיקאים בדרכים
✅ ידית נשיאה נוחה וקלה
✅ מארז יוקרתי עם מראה מודרני
✅ מידות (L x W x H): 339 x 247 x 286 mm
✅ משקל 7.5 ק”ג

 


 * מדריך קצר לבחירת רמקולים לקריוקי *

מהם רמקולים מוגברים לקריוקי ?

לרמקולים אקטיביים, הידועים גם בתור רמקולים מוגברים, יש מגבר מובנה. זה אומר שהם יכולים להפיק צליל ללא צורך במגבר או רסיבר חיצוני. לרוב הם קומפקטיים יותר וקלים יותר להתקנה מרמקולים פסיביים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור מערכות קריוקי. רמקולים אקטיביים נוטים גם לספק איכות צליל עקבית יותר, שכן המגבר המובנה תוכנן במיוחד לעבודה עם רכיבי הרמקול. גם בידורית קריוקי היא סוג של רמקול מוגבר, היות ומגבר כבר מובנה בבידורית, ואין צורך במגבר חיצוני.

איך פועלים רמקולים מוגברים \ בידורית קריוקי : לרמקולים פעילים יש אספקת חשמל משלהם, מה שאומר שהם יכולים להתחבר ישירות למקור קול מבלי להזדקק למגבר חיצוני. המגבר המובנה ברמקול אקטיבי תוכנן במיוחד כדי להתאים לדרייברים של הרמקול, וכתוצאה מכך צליל יעיל ומאוזן יותר.

יתרונות השימוש ברמקולים אקטיביים לקריוקי: רמקולים אקטיביים הם בחירה פופולרית לקריוקי בשל הנוחות ואיכות הצליל שלהם. הם קלים להגדרה ולשימוש, ולעתים קרובות הם מספקים צליל ברור וחזק יותר מרמקולים פסיביים. בנוסף, מכיוון שיש להם מגברים מובנים, הם יכולים לחסוך לך מקום ולהפחית את כמות הציוד שאתה צריך לסחוב.
רמקולים אקטיביים הם בחירה מצוינת לכל מי שמחפש לשפר את חווית הקריוקי שלו. הם מציעים שילוב של נוחות, צליל איכותי וקלות שימוש שהופך אותם לאידיאליים עבור מערכי קריוקי מקצועיים וחובבים כאחד.

 

בחירת רמקולים לקריוקי

כשמדובר בבחירת הרמקולים הפעילים הטובים ביותר עבור מערכת הקריוקי שלך, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון. להלן כמה שלבים מרכזיים שידריכו אותך בתהליך:

זיהוי הצרכים שלך
לפני שתתחיל לקנות, חשוב לזהות את הצרכים הספציפיים שלך. האם אתה תקליטן קריוקי מקצועי או משתמש ביתי מזדמן? סוג הרמקולים שאתה צריך יהיה תלוי בשימוש שלך. לדוגמה, DJ מקצועי עשוי להזדקק לרמקולים בעלי עוצמה גבוהה שיכולים למלא חדר גדול, בעוד שמשתמש מזדמן עשוי להיות מרוצה מסט קטן יותר ובמחיר סביר יותר.

בהתחשב בגודל ובניידות
הגודל והניידות של הרמקולים שלך הם גם גורמים חשובים. אם אתה מתכנן להזיז את מערכת הקריוקי שלך בתדירות גבוהה, תרצה רמקולים ניידים קלים. מצד שני, אם המערכת שלך תישאר במקום אחד, אולי תעדיף רמקולים גדולים וחזקים יותר.

בודקים את איכות הסאונד
איכות הסאונד חשובה ביותר בבחירת רמקולי קריוקי. חפש רמקולים עם טווח תדרים רחב עבור צליל ברור ומאוזן. כמו כן, קחו בחשבון את תפוקת ההספק של הרמקול (נמדדת בוואטים) שכן היא יכולה להשפיע על עוצמת הקול ובהירות הסאונד.

 

מעבר לרמקולים המוגברים לקריוקי, יש עוד כמה ציוד חיוני להתקנה מוצלחת של קריוקי. אלו כוללים:

מיקרופון: מיקרופון באיכות טובה חיוני לשירה ברורה וחד. מיקרופונים אלחוטיים מציעים יותר גמישות ותנועה.
מיקסר קריוקי: זהו הלב של מערך הקריוקי שלך. הוא מנגן את המוזיקה ומציג את המילים לזמרים.
מקרן ומסך: יש צורך במקרן ומסך הקרנה או מסך טלוויזיה כדי להציג את המילים. חלק ממכונות הקריוקי מגיעות עם מסכים מובנים, אך ניתן לחבר אותה גם לטלוויזיה או למקרן.
מקור מוזיקה: תזדקק למקור מוזיקה, בין אם זה תקליטורים, קובצי MP3 או שירות סטרימינג, כיום 2024 ניתן למצוא אלפי שירי קריוקי בעברית ביטויוב.

איכות צליל: איכות הצליל צריכה להיות ברורה וחד, ללא כל עיוות או רעש.
כוח: כוחו של הרמקול קובע את עוצמת הקול שלו. להתקנה ביתית, רמקול קריוקי עם 400-700 וואט אמור להספיק. עם זאת, עבור אולמות גדולים יותר, ייתכן שתזדקק לרמקולים עם עוצמה גבוהה יותר.
גודל וניידות: בהתאם לשימוש שלך, ייתכן שתרצה לשקול את הגודל והניידות של הרמקולים. אם אתה מתכנן להזיז אותם לעתים קרובות, בחר ברמקולים קומפקטיים וקלים.
מחיר: רמקולי קריוקי מגיעים במגוון רחב של מחירים. קבע את התקציב שלך ובחר רמקול המציע את התמורה הטובה ביותר לכספך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !