מסך למקרן עם חצובה – איך לבחור מסך הקרנה חצובה איכותי?

מסכי הקרנה עם חצובה אינם מסכים נפוצים כמו המסכים החשמליים, אך הם עד היום משמשים אותנו בעיקר במקומות מוסדיים כמו בתי ספר ואוניברסיטאות, מתנסים ועוד. בעיקר בגלל שהם לא פופולריים בקרב הרוכשים כמו בעבר, יש פחות דגש על האיכות שלהם. היום נלמד אתכם איך לא ליפול בפח כאשר אתם קונים מסך הקרנה עם חצובה.

*** אנו יבואנים של מסכי הקרנה ומקרנים (מכירה סיטונאית)  כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

לחץ כאן ל: מבצעי מסך הקרנה חשמלי | מבצעי מסך הקרנה חצובה | מחירון אביזרים למקרנים | מבצעי מסך הקרנה רצפתי | מבצעי מסך הקרנה ידני

מסך הקרנה ידני או חשמלי?

מסך הקרנה חצובה יהיה ב 99% מהמקרים מסך הקרנה ידני. מסך הקרנה ידני יכול להיות צמוד לקיר, לתקרה, או על חצובה. לרובם יש מנגנונים עם קפיץ איטי או טריקה שמעלה את המסך חזרה את המארז שלו. מסך הקרנה חצובה יהיה חסכוני יותר, ובעל משקל נמוך יותר המאפשר ללקוח להתנייד איתו בצורה נוחה יותר. יחסי גובה רוחה יהיו לרוב 3:4 או 16:9. ההתקנה אמורה להיות מאוד פשוטה כיוון שהרוחב עצמו כבר קיים במסך, כל מה שנותר הוא לגולל את המסך לאורך הרצוי. מסך הקרנה חצובה יהיה בעל שלושה רגליים כדי לשמור על המסך יציב גם בתנאי מזג אוויר, אם כי הוא לא מומלץ לשימוש חיצוני, רוח חזקה יכולה להפיל את המסך.

צבע המסך רלוונטי?

אתם בוודאי מכירים את מסכי ההקרנה הלבנים, הם הפופולריים ביותר. אבל תדעו שיש עוד מסכים בצבעים שונים כמו אפור ושחור. לרוב הצבע הכהה הוא דווקא למקומות בהם אין אפשרות להימנע מהאור שמקרין לחדר, וגם אם למקרן יש עוצמת הארה גבוהה, עדיין לא יצליח להתמודד איתה. בשביל זמנים כאלה יש לנו את מסכי ההקרנה הכהים. תוכלו למצוא מסכי הקרנה עם חצובה שהם רב שכבתיים בהם השכבה העליונה לבנה ומתחתיה צבעים כהים יותר, אלו גם יוכלו לשמש אתכם למקומות עם תאורה שלא ניתן להימנע ממנה.

האם כל מקרן מתאים למסך הקרנה חצובה?

עליכם לדעת לשייך את השימוש שלכם מהמקרן בהתאם למסך. אם אתם רוצים לרכוש לחצר מסך הקרנה חצובה, ויש ברשותכם מקרן מטכנולוגיית DLP והשימוש העיקרי שלכם הוא משחקי סוני חדשים, סרטים ב 4K וכדומה, מסך הקרנה חצובה הוא לא בשבילכם. מסך הקרנה חצובה נועד בעיקר למקרנים מסוג LED או CRT, מקרנים המשמשים בעיקר להצגת מצגות והעברת אינפורמציה. אם אתם רוצים להראות לתלמידים סרט, מסך הקרנה חצובה לא יפגע בכם ותצליחו לראות ברור, אך קחו בחשבון שאתם לא ממשים את מלוא הפוטנציאל של המקרן.

 

איפה רוכשים מסך הקרנה עם חצובה וכמה זה עולה לי?

מסך הקרנה חצובה ניתן למצוא היום בהמון חנויות בארץ וכמו כן גם בחנויות מסחר אינטרנטיות כמו אמזון ואיביי. אנו ממליצים להגיע לחנות המתמחה במוצרי הקרנה ולא לבחור בחנות שעל הדרך מוכרת מסכי הקרנה עם חצובה. כאן, בניגוד למסכי ההקרנה החשמליים אין צורך בלהוציא אלפי שקלים, אבל גם כאן יש חשיבות לאיכות הבד, ממה הוא עשוי, והאם הוא מתאים למקרן שלכם. אל תתפשרו על מקום הרכישה כי תוכלו למצוא את עצמכם עם מסך הקרנה עם בלאי גבוהה, ובלי איכות ספיגה מינימלית. באינטרנט המחיר של מסך ההקרנה יקפוץ במאות שקלים בגלל גודל המשלוח, אז אם אתם מחפשים לחסוך כסף, זאת לא הדרך. הגיעו לחנות מקצועית שהיא גם יבואן רשמי שם תוכלו למצוא את המחירים הנוחים ביותר והאיכות הגבוהה ביותר. המחירים של מסכי ההקרנה נעים במספר מאות שקלים בודדים ועד כ 1,000 שקלים לכל היותר.

לסיכום

גם מוצרים שאינם יקרים צריך לדעת איך לקנות. מסך הקרנה חצובה דורשת יציבות רבה, ויכולת ניידות מאוד גבוהה. מלבד להקרנה עצמה עליכם לחשוב על כל העניין שמסביב לה. בין אם מדובר על הדרך בה אתם מתכוונים לנייד את המוצר ובין אם מדובר על אפשרויות המיקום שתוכלו לבחור. מסך הקרנה עם חצובה רוכשים רק דרך חנות מקצועית.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !