מרכז הסאונד מספק ציוד קריוקי מתקדם לכל מטרה, עבור תקליטנים, בעלי מקצוע, בתי ספר, מפעילי פרטיים וכן לקהל הרחב. אנו מתמחים בציוד הגברה ומחזיקים במותגים הטובים ביותר כמו גם בציוד החדיש ביותר בתחום.
לרשותכם אפשרויות של השכרת ציוד קריוקי לתקופות שונות, הצעה כדאית עבור מי שצריך להפיק אירוע קריוקי מספר פעמים בחודש ואינו מעוניין לרכוש את הציוד. מרכז הסאונד מספק הדרכה מלאה עבור כל מי שניגש בפעם הראשונה אל הנושא, כמו גם ייעוץ פרטני והצעות להשכרה של ערכות קריוקי למגוון בעלי מקצוע ולקהל הרחב.
התרשמו מהמגוון באתר, בדקו מה בדיוק אתם צריכים ונשמח לספק עבורכם ערכות קריוקי המותאמות לאירוע שלכם בעלות ללא תחרות, אחריות ושירות מלא כולל אפשרות להתקנה בשטח, הפעלה על ידי בעלי מקצוע והובלה.
ערכות קריוקי מקצועיים במרכז הסאונד ועכשיו אפשרות השכרת קריוקי לחודש! היכנסו לאתר ובחרו את ערכת הקריוקי התואמת שלכם לכל מטרה , צרו קשר עמנו וקבלו את ההצעה הטובה ביותר להשכרת ציוד קריוקי מתקדם ומקצועי למסיבות קריוקי בחיק הטבע, בבתים פרטיים ובאירועי חוץ כמו גם בתי ספר והפעלות יום הולדת.
לא תמיד כדאי לרכוש ציוד קריוקי, לפעמים עלות ההשכרה כדאית יותר ואתם מקבלים ציוד ברמה גבוהה ביותר ובעלות נמוכה כך שהרווח הוא כפול.
טרנד הקריוקי כבש בסערה את העולם ובמיוחד את ישראל, כמעט מדי ערב ניתן לשמוע צלילי קריוקי בוקעים מבתי השכנים, כאשר לא חובה להצטייד בערכות אלא ניתן גם לשכור ציוד קריוקי וחשוב לדעת : יש בכך יתרונות רבים : אתם זוכים בליווי אישי ומקצועי, הסבר על הפעלה נכונה, ניצול יכולות הערכה בצורה הטובה ביותר והכול בעלות של השכרה, ללא התחייבות ארוכת טווח.
מרכז הסאונד מחזיק בכל החידושים האחרונים בתחום הקריוקי בארץ, שמח להציע מחירים אטרקטיביים, ציוד הגברה מקצועי ואביזרים נלווים לערכות קריוקי ועוד.
השכרת קריוקי לחודש היא אופציה מעולה למי שרוצה לנסות את הציוד לפניי החלטה על קנייה סופית, כמו גם עבור אלה הזקוקים לכך לשימוש רב פעמי במהלך חופשת הקיץ לדוגמא וכדומה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !