מערכת סאונד אלחוטית

כולנו אוהבים לשמוע מוזיקה, חלקנו גם אוהבים לשיר. כדי שנוכל להפוך תחביב למקצוע, או לפחות שנהנה ממה שאנחנו שומעים עלינו לרכוש מערכת סאונד איכותית. יש המון סוגים שונים של מערכות סאונד, כאלה המתאימות לבית, כאלה המתאימות לגינה ואפילו כאלה שמתאימות למקלחת! באיזה סוג מערכת סאונד נבחר כאשר אין לנו מקום ספציפי לשימוש במערכת הסאונד? לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני רכישת מערכת סאונד אלחוטית.

דבר ראשון שעליכם לחשוב עליו הוא זמן השימוש

יש מערכות סאונד שונות, בידוריות, רמקולים מוגברים, רמקולים שקועים, מערכות סטריאו וכן הלאה… את חלקן תצטרכו לחבר לחשמל לאורך כל השימוש וחלקן יהיו נטענות. כאשר אנחנו בוחרים במערכת סאונד אלחוטית, אנו מצפים ממנה שתעבוד ללא חיבור לחשמל. אם עכשיו יש לנו אירוע, המערכת יכולה לשמש לנו כגיבוי למקרה ותהיה נפילת חשמל. אם זאת, לא כל מערכת עובדת שעות ארוכות ללא חיבור לחשמל. עליכם לשים לב כאשר אתם בוחרים את הדגם הרצוי, מהו סך השעות שהמוצר יכול לעבוד כאשר הסוללה מלאה.

 

קחו בחשבון עוד משהו קטן אבל חשוב. כאשר אנחנו בוחרים במערכת סאונד אלחוטית, עוצמת הוואט הרשומה תהיה בדרך כלל תלויה באם המכשיר מחובר לחשמל או לא. מכשירים אלחוטיים תמיד פחות עוצמתיים מאשר מוצרים עם חיבור מתמיד לחשמל. זה אומר שאם הבידורית הניידת שרכשתם מבטיחה לנו 700 וואט, ה 700 וואט יעבדו בצורה מלאה רק כאשר הבידורית מחוברת לחשמל, כאשר היא לא, הבידורית תגיעה לכ 600 וואט.

מיקום המערכת לאורך השנה

אם אתם יודעים שגשם לא הולך לעצור אתכם כאשר אתם חוגגים בחוץ עם מערכת הסאונד האלחוטית, קחו בחשבון שעליכם יהיה לבחור במערכת סאונד עם הגנת מים. מדובר על מערכות שהן לרוב יהיו יקרות יותר, אבל פער המחירים אינו משמעותי כל כך. שימו לב שההגנה היא מלאה, שימו לב שגם בזמנים שאתם בחוץ, המערכת עצמה אינה נוגעת באדמה. כאשר מדובר על מערכת סאונד אלחוטית שתשמש אתכם גם בטבע, עדיף לרכוש סטנד עליו תעמוד מערכת השמע.

עוצמה

כפי שכבר ציינו, מערכת סאונד אלחוטית לרוב תהיה חלשה יותר ממערכת סאונד המחוברת לחשמל באופן רציף. עכשיו עליכם לקחת בחשבון איפה אתם מתכוונים להשתמש במערכת הסאונד. אם מדובר על מקום סגור או על מקום פתוח… במקומות פתוחים אנו נצטרך להיעזר ביותר מערכה אחת, חזקה ככל שתהיה. תמיד עדיף לרכוש שני רמקולים או בידוריות ולמקם אותם באופן שווה בחלל החדר. כך כולם נהנים מהמערכת באותה מידה.

מערכת סאונד בלוטוס

כיום, מוצרי הבלוטוס מאוד פופולריים בארץ ובעולם. מוצרי הבלוטוס חוסכים מאיתנו את סחיבת הכבלים ממקום למקום, את ההפרדה ביניהם ואת הבלאי המהיר שיש להם. מוצרים עם בלוטוס מאפשרים לנו להתחבר אליהם כמעט מכל מכשיר היום. תמיד העדיפו שלערכת הסאונד האלחוטית שאתם רוצים לרכוש יש אפשרות חיבור דרך בלוטוס. חיבור הבלוטוס גם מראה לנו שמדובר על מוצר חדש ולא מוצר שכבר נמצא שנים על המדפים.

הגנה

אוקיי, בחרנו במערכת סאונד אלחוטית, מזל טוב! אבל האם זה אומר שיש עלינו יותר אחריות עכשיו? התשובה היא כן. מערכת סאונד אלחוטית נועדה בעיקר כדי להקל על הלקוח במעבר ממקום למקום. אבל, האחריות לשמירת המוצר היא עלינו. כאשר אנחנו בוחרים להעביר את המוצר ממקום מסוים למקום אחר, עלינו לבחון את כל התקלות שיכולות לקרות בדרך. בין אם מדובר על טלטול המוצר ופגיעה בו, ובין אם מדובר על מקום עם בוץ ולכן יהיה עלינו למקם את מערכת הסאונד במקום שאינו נוגע באדמה. כאשר אתם רוכשים את מערכת הסאונד האלחוטית, רכשו איתה כיסוי קשיח לשמירה על המוצר בזמני נסיעה ובזמנים בהם אנחנו לא משתמשים במוצר, רכשו סטנד או מתקן תלייה נייד. בדרך כלל המערכות האלחוטיות יותר ניידות ומגיעות עם אפשרויות נשיאה שונות וגלגלים.

לסיכום

מערכות סאונד אלחוטיות יכולות להתאים לשלל אפשרויות, ועליכם יהיה לבחור את המערכת בהתאם לשימוש בה. מקומות פתוחים ידרשו מהמערכת להיות חזקה יותר. אנו ממליצים לרכוש מוצר שעובד עם השן הכחולה (Bluetooth), האפשרות הזאת מקלה עלינו בזמני השימוש. זכרו לבדוק שסך שעות ההעבודה של המערכת ללא טעינה מתאים לכם, והאם אתם צריכים מערכת עם הגנת מים או לא. מערכות סאונד אלחוטיות מאוד נפוצות אך הבחירה מאוד קשה. היעזרו באנשי המקצוע הנמצאים בחנות ורכשו רק מחנות המתמחה במוצרי סאונד והגברה. אם הבעיה היא תקציבית, בחנויות סאונד והגברה שהן יבואן רשמי תמצאו את המחירים הזולים ביותר עבור המותגים האיכותיים ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !