בשנים האחרונות קשה להפיק אירועים כמו יום הולדת או חגיגות אחרות מבלי לצרף אליהם גם סרטוני וידאו קצרים. זה לא משנה אם מדובר על יום הנישואין של ההורים, יום ההולדת של הסבתא או כל חגיגה אחרת, כי בכל מקרה מסך הקרנה זה בהחלט חלק ממה שצריך לשים לב אליו וזה חלק ממה שצריך לדאוג לו. אם תעבדו שבועות ארוכים על סרט שאתם רוצים להקרין בהפתעה לקרוב המשפחה שלכם שחוגג ובסופו של דבר לא יהיה לכם מסך הקרנה זה עלול להיות חבל. לכן כדאי כבר עכשיו לברר איזה סוג של מסך יתאים לכם ומה הן הדרישות שלכם.

גודל המסך המתאים

יש אירועים שמתקיימים באולמות אירועים, בטבע או אפילו במשרד, ולכל אירוע כזה מתאים מסך אחר. הדבר הראשון שצריך לבדוק כשרוצים לקנות מסך הקרנה, זה מה צריך להיות הגודל שלו. כמובן שתמיד הנטייה היא לקנות את המסך הכי גדול שיש, כי כך ניתן יהיה לראות אותו מכל מקום, אך אם מדובר על אירוע שמתקיים במבנה סגור צריך יהיה להתייחס גם לגודל של המבנה עצמו. אין טעם לקנות מסך שיהיה גדול מידי כי בסופו של דבר לא ניתן יהיה להתקין אותו בחדר הסגור ולכן הפרופורציות בין מקום האירוע ובין גודל המסך חייבות להישמר.

האם כדאי לשכור מסכי הקרנה?

עוד דבר שכדאי להיות מודעים אליו כשרוצים לקנות מסכי הקרנה, זה שלמעשה ניתן גם לשכור אותם. זה יוצא הרבה יותר זול ואם אתם לא שייכים לאותם האנשים שעושים אירועים בכל שבוע, יכול להיות שזה יהיה לכם הרבה יותר נוח. במקרה של השכרה אתם לא צריכים לאחסן את המסך כי החברה שממנה אתם שוכרים אותו תבוא לקחת אותו בסיום החגיגה שלכם. בצורה כזאת תוכלו להרשות לעצמכם את המסך הכי טוב שיש, כי כשרק שוכרים את הציוד משלמים עליו הרבה פחות מאשר כשקונים אותו. אל תוותרו על הנושא הזה כי זה ייקח את האירוע שלכם צעד אחד קדימה וזה ישפיע על הצלחת המסיבה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !