3 מקרני 4K מומלצים שווים ומשתלמים 

על איכות צפייה לא מתפשרים. מכירים את זה שיש שאתם חוזרים עייפים הביתה ורק רוצים לצפות באיזה סרט טוב עם שתייה ואוכל? אין דבר יותר מבאס מזה שהאיכות פשוט מפריעה לנו להנות מהסרט. חווית הצפייה רק משתפרת כאשר מדובר על צפייה בעזרת מקרן. במקום לרכוש כרטיס קולנוע במחיר מופקע תוכלו להנות מצפייה בבית באיכות לא פחות מרשימה. בשביל זה תוכלו לרכוש לביתכם מקרן 4k 3d עם כל השכלולים החדשים ותמונה של מיליון $

אז ריכזנו לפניכם 3 דגמים של מקרני 4K המומלצים לבית שלכם:

  1. מקרן UHD60 מבית היוצר – Optoma 

כמה אנחנו אוהבים את חברת Optoma… מדובר על חברה שעברה די הרבה קשיים בתחילת דרכה אך היום נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום המקרנים. אמנם המחירים של החברה לא זולים אבל אתם בהחלט תהנו מאיכויות שמאוד קשה למצוא בשוק זה.

מה מיוחד בדגם UHD60?

כאמור, מדובר על מקרן המקנה לנו איכות שידור של 4K. רוב המקרנים היום נוטים להיכשל דווקא כאשר מדובר בעוצמת ההארה של המקרנים. אין דבר יותר מעצבן מצפייה במקרן באור יום. לפעמים כמה שאנחנו נסגור חלונות וכל מקור אור אחר עדיין החדר יהיה מואר במעט. בדגם זה לא תמצאו בעיה, עם עוצמת הארה של 3,000 אנסי לומנס גם כאשר יש אור יום עדיין תהנו מאיכות תמונה חדה וברורה. מקרן זה מצוייד בטכנולוגיית DLP, טכנולוגיה זאת נחשבת לאיכותית ביותר מבין שאר הטכנולוגיות שיש. הרזולוצייה מתחלקת לשניים, יש סרטים שגם אם המקרן שיש לכם הוא עם אפשרויות צפייה ב 4K, עדיין אם הסרט לא צולם באיכות זאת, לא תוכלו להנות מצפייה ב 4K. לכן, למקרן זה יש גם איכות צפייה טבעית של 3840×2160. הדבר היחיד שטיפה חורה לנו במקרן זה הוא שאין לנו כאן אפשרות לצפייה בתלת מימד. יש לציין שמדובר על אחד מהמקרנים היקרים של החברה, המחיר עומד על כ 11,000 שקלים, אבל אתם תהנו מצפייה בלתי נשכחת, מחיי נורה אורכים והפעלה פשוטה ויעילה.

מפרט טכני

יצרן: Optoma

טכנולוגיית הקרנה: DLP

רזולוציה: 3840×2160

רזולוציה מקסימלית: 4096×2160

יחס תמונה טבעי: 16:9

יחס ניגודיות: 1,000,000 : 1

עוצמת הארה: 3,000 Ansi Lumens

יחס זום: 1.6 :1

תלת מימד: ללא 3D

מחיר: 11,000

  1. מקרן W1700 מבית היוצר BenQ

חברת BenQ פועלת בהרבה תחומים בעולם המקרנים אך גם היא יצרנית מקרנים מוכרת. החברה דואגת שהמוצרים שלה יהיו נגישים לכל אדם ואדם ולכן המחירים שלה די נוחים. דגם W1700 הוא עוד מקרן מסדרת W והוא המוביל שם. דגם זה מצוייד בטכנולוגיית DLP חדישה ויעילה. תוכלו למצוא את כל הכניסות שאתם צריכים כדי להנות מצפייה פשוטה ומהירה (HDMI, VGA+S VIDEO+RCA וכו’…). המקרן מתאים לגדלי מסך שונים אך מומלץ לרכוש מסך הקרנה חשמלי או כל מסך הקרנה איכותי וגדול. חיי הנורה עומדים על 8,000 שעות, בהחלט משהו שלא מוצאים בכל מקרן היום. אמנם עוצמת ההארה לא גבוהה מדי, ולכן תצטרכו לדאוג לכך שהחדר לא יהיה מואר.

 

מצד שני, יש לכם רמקול מובנה בתוך המקרן, אפשרות לצפייה בתלת מימד (תצטרכו לרכוש משקפי תלת מימד בנפרד) ויחס ניגודיות מושלם שמשתלב נכון עם הרזולוציות של המקרן וכך אנחנו נהנים מתמונה חדה וברורה. אם אתם אוהבים להתנייד עם המקרנים שלכם, משקל מקרן הוא רק 1.9 ק”ג, המקרן קשיח וחזק אך יש להתייחס אליו בצורה עדינה. המחיר עומד רק על כ 5,650 ש”ח.

מפרט טכני

יצרן: BenQ

טכנולוגיה: DLP

רוזלוציה טבעית: 3840X2160 4K

עוצמת הארה:  2200 ANSI LUMENS 

ניגודיות: 1:10000

גלגל מנורה: 6 צבעים

תומך HD: יש

כניסת HD: יש

הקרנה ב-D3: יש

גודל מסך: 30 עד 300 אינץ’

יחס מימדים: 16:9

חיי מנורה: 8,000 שעות

רמקול מובנה: יש

משקל: 1.9 ק”ג

כניסות: VGA+S. VIDEO+RCA. HDMI.

  1. מקרן TK800 מבית היוצר BenQ

חיפשנו עוד מקרני 4K מומלצים, ומצאנו מספר חברות אחרות בתחום, אך לא יכולנו שלא לציין עוד מוצר של חברת BenQ. אמנם מדובר על מקרן BENQ יקר יותר מהקודם אבל הוא בהחלט אחד מבין שלושת מקרני ה 4K המומלצים ביותר בשוק. מדובר על דגם TK800, סדרה של מספר מקרנים איכותיים והוא העומד בראשם. גם כאן מדובר על טכנולוגיית DLP. יש עוד טכנולוגיות שיותר מתאימות להצגת מצגות או לסרטים איכותיים פחות (LCD וכד’…) במקרן זה נוכל להנות מעוצמת הארה של 3,000 אנסי לומנס – עוצמת הארה מבין הגבוהות בשוק. יש לנו גלגל נורה על 6 צבעים, רמקול מובנה והקרנה מותאמת למסך ההקרנה שלנו.

היתרון המשמעותי שיש למקרן זה הוא בצורת ההפעלה שלו. ההפעלה מאוד נגישה לכל אדם ואדם, הוא עובד בצורה מהירה ללא תקיעות וללא תקלות. דגם זה הוא מבין הדגמים הבודדים שלא נשמעו תקלות עליו בקרב הלקוחות שלנו. המחיר שלו גבוה מהמוצר הקודם שציינו והוא עומד על כ 7,500 ש”ח. אפשר להצהיר שחברת BenQ היא החברה הטובה ביותר בתחום המקרנים וכל מוצר שלה שווה את המחיר ובעל בלאי נמוך מאוד. כמובן, למקרן זה יש את כל הכניסות אליהן תדרשו, בעל מעבד תמונה איכותית ו Auto Keystone.

מפרט טכני

דגם: TK800

טכנולוגיה: DLP

רוזלוציה טבעית: 3840X2160 4K

עוצמת הארה:  3000 ANSI LUMENS 

ניגודיות: 1:10000

גלגל מנורה: 6 צבעים

תומך HD: יש

כניסת HD: יש

הקרנה ב-D3: יש

גודל מסך: 30 אינץ’ עד 300 אינץ’

יחס מימדים: 16:9

חיי מנורה: 8,000 שעות

רמקול מובנה: יש

משקל: 1.9

כניסות: VGA+S. VIDEO+RCA. HDMI.

מסקנות

לאחר שהכרנו לכם את כל מקרני ה 4K המומלצים שלנו, נציין שאת המחירים שראיתם ניתן למצוא אך ורק בחנויות סאונד והקרנה שהן גם יבואן רשמי. כאשר יש מתווך שגוזר קופון בדרך המחיר מתייקר עבור הצרכן. שימו לב שאתם רוכשים את המוצר אך ורק מחנות מקצועית ולא מחנות המוכרת מקרנים “על הדרך”. חפשו את המקום שיכול להעניק לכם ליווי מקצועי. כאמור, מדובר על מקרנים שאינם זולים וזאת הוצאה מכובדת, פעלו בשיקול דעת כדי שתצאו מהחנות עם המוצר כאשר אתם מרגישים בטוחים ורגועים על הקנייה שלכם.

מקרנים אלו ועוד אחרים תוכלו לקנות ישר מהיבואן.

כנסו לאתר http://www.projector-audio.co.il והזמינו את המקרן המועדף עליכם, וקבלו אותו תוך 6 שעות בלבד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !