כאשר מדברים על רמקולים מקצועיים לדיג’יי, מדברים על כל סוגי הרמקולים. אין זה בהכרח על רמקולים מוגברים שקועים בקיר אלא רמקולים המיועדים לעמדת התקליטנים. השכרת ציוד הגברה לשבוע, הינו הליך שמטרתו להפיק מסיבה מושלמת נוכח כל השאר. רמקולים מקצועיים לתקליטן באים לידי ביטוי בבחירה מקצועית שאין לוותר עליה. למעשה השאיפה היא להתאים את הרמקולים למטרה- תקלוט מוצלח בכל מצב ובכל מקום. מה חשיבות הבחירה? כל התשובות במאמר הבא.

לחץ כאן ל: מחירון מערכות הגברה

לבחור את הציוד הטוב ביותר
חשיבות בחירת הציוד הטוב ביותר באה לידי ביטוי בבחירת רמקולים אשר ישפיעו על איכות האירוע. אירועים מושלמים. כמה משתתפים יהיו באירוע? האם מדברים על אירוע סגור או פתוח? כאן למעשה מדברים על האקוסטיקה. מה יכריע על האירוע המושלם? הרצון הוא להפיק את הצלילים הראויים ביותר להצגת האירוע על הצד הטוב ביותר. רמה גבוהה ביותר של כמה וכמה מרכיבים.

האם ראוי לרכוש ציוד יד 2?

לא כשאין לכם על מי לסמוך. אז אולי העלות תהיה זולה ומאידך, אחר כך תדרשו לשלם בשנית וזה לבטח יעלה לכם הרבה יותר יקר. ההדרכה באמצעות יודעי דבר, תמנע את כל המצב ואת כפל החיפוש המיותר.

כיצד ניתן לרכוש רמקולים מקצועיים?
לאחר רכישת הציוד הבסיסי, הסאונד, המיקסר ואפילו הרפרטואר, אין לשכוח את הרמקולים הייחודיים. כאן למעשה יש לתת את הדעת בפרט שאתם מפיקים אירועים ל100 איש ויותר. ככל שהתכולה גדולה יותר, המקום קטן או סגור, ראוי לרכוש יותר מרמקול אחד וזאת בכדי לשמור על תיבת התהודה של הרמקול ועל שימושיו לטווח הארוך. חשוב לציין כי אם אתם אוהבים להשמיע מוסיקה בקולי קולות, תדרשו לברור את הרמקולים על פי תהודת העוצמה שהוא מספק. כך למעשה לא תיקחו סיכונים. בחירת רמקולים חייבים להיות מותאמים גם למיקרופונים ולכל שאר החלקים. השלמת מכלול הציוד באה לידי ביטוי במבדק ראשוני של הרמקול הרבה לפני הרכישה. כמו בכל דבר ובפרט כאשר מדברים על רכישה לטווח הארוך, חשוב ביותר לברור את הרמקולים המוגברים בצורה הטובה ביותר.

.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !