אם אתם לפני אירוע חשוב ביותר ותרצו לספק את כל ההנאות והבילוי למי שאתם באמת אוהבים, ראוי לקחת את חשיבות ציוד קריוקי מקצועי לאירוע במקום הראוי. זה לא משנה אם מדובר בעניין של ציוד קריוקי לשבוע או אפילו ערכת קריוקי מקצועי לבית. הכול עניין של מטרות ובפרט כאשר מדברים על אירוע מיוחד בו תרצו להיות מקוריים ולהעניק את כל ההנאה לאורחים היקרים שלכם. אז היכן קשור המקום ומה חשיבות הציוד ביחס לכמות האנשים? כל התשובות במאמר הבא.
מה כוללת מערכת קריוקי ראויה?
לפני שמדברים על מקצועי, ראוי לדבר על מערכות אשר תכלולנה אלמנטים בסיסיים. מדברים על פורמטים של בידורית, רמקול איכותי, מיקסר ואפילו מגבר. מיותר לציין את המסך או קיר ההקרנה לרבות מכשיר של טלוויזיה. החיבור למחשב או לדי וי די הינו חיבור שאין להתפשר עליו והוא למעשה עסקה בלתי נפרדת מכל השאר. בין היתר, חשוב להזכיר ולדבר על חיבור המיקרופונים למיקסר וכך למעשה להפוך את הסאונד לסאונד המשתייך למקצוענים שיודעים לשיר גם מחוץ לאמבטיה.
כיצד יודעים איזה מגבר ניתן לרכוש?
אם במקצוענות עסקינן, שהרי חשוב ביותר לרכוש את המוצר הטוב והמתאים ביותר. הגודל, העוצמה לשימוש האירוע בהנחה שיש מעט או הרבה אנשים. איזו מוסיקה מתנגנת ברקע? מה סוג האירוע? מה מספר האנשים? האם מדברים על מקום פתוח או סגור? חשוב לציין כי מגברים מתאימים ייקבעו על פי חללים גדולים או חללים קטנים ובפרט כאשר משמיעים מוסיקה טובה לריקודים שהרי אם כמות הקהל תהיה גדולה יותר, כך גם יהיה השמע ועוצמתו נוכח רכישת או השכרת המגבר לאירוע הקריוקי. חשוב להזכיר ולדבר על עוצמות של שירה או דיבור. ההבדל גדול ביותר ביחס של דיבור, התלהמות או שירה ומכאן שראוי לרכוש את המגבר הנכון- זה אשר יוכל לשרת לטווח הארוך.
פרטים כלליים על המקרן
מקרן ניתן לרכוש באותה החשיבות וגם כאן, יש לקחת בחשבון את עניין האנשים. כמה אנשים יהיו באירוע? גם כאן מדברים על כמות האנשים ובחירתם נוכח העבודה כי המקרן יתאים למטרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !