ערכת קריוקי מקצועית מעניקה לכם חוויה סופר איכותית, כאשר כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחבר, ללחוץ ON , לשיר וליהנות.
טרנד הקריוקי לא פסח עלינו, ולרשותכם באתר מגוון חבילות להרכבה אישית של ערכות קריוקי מקצועיות במטווח מחירים רחב המתאים לכל אחד.

כל ערכות הקריוקי ללא יוצא מין הכלל מגיעות עם אחריות ושירות הדרכה מקצועי. ביכולתכם להוביל ולהתקין את המערכות שלנו בקלות ולתפעל את הערכת הקריוקי מהרגע הראשון. אין צורך בקורס לצורך כך וגם מי שאינו בעל חוש טכני מפותח, ילמד מהר מאוד כמה קל להשתמש בערכות הקריוקי שלנו.

כשאומרים ערכת קריוקי היום, לא מדובר כבר רק ברמקול ומיקרופון. ערכת קריוקי איכותית מכילה ערכת מולטימדיה שלמה: מסך, מקרן, מיקסר איכותי, כבלים, ערכת תקליטורים עם רשימות שירים מוכנות וממוספרות.
מיקרופונים אלחוטיים בעלי טווח תדרים מעולה ועוצמת הגברה שתספק אפילו לוקיישנים גדולים.

קבל ייעוץ מקצועי והתאם את ערכת הקריוקי לצרכי האירוע שלך במידה וזו אירוע חד פעמי, ואם מדובר ברכישה של ערכת קריוקי לטווח ארוך לרשותך מגוון רחב של ערכות שבטוח אחת מהן תענה על צרכיך. השווה מחירים ובחר במערכת שתיתן לך הנאה, קלות בתפעול , אחריות ושירות שיהיו אתך לאורך זמן רב.
אנו מחזיקים בכל המותגים השולטים בשוק ונשמח להציג בפניך איך המערכת פועלת ואף לתת לך טיפים מקצועיים לגביי שמירה על מערכת הקריוקי החדשה שלך לאורך זמן, כולל טיפים לגביי תפעול נכון ומיצוי כל היכולות מערכת הקריוקי שברשותך.

התחייבות למחירים הטובים בארץ ולציוד המקצועי ביותר. לרשותך מבחר של מערכות קריוקי אלחוטיות באיכות סאונד מופלאה, ערכות קריוקי קומפקטיות במיוחד וערכות קריוקי מקצועיות ומתקדמות יותר ל-תקליטנים מקצועיים.

כל אלה ועוד כולל כל הציוד הנלווה באספקה מידית, בתשלומים נוחים ובאחריות מלאה. היכנס לחנות הווירטואלית שלנו ותוכל ללמוד עוד פרטים במאמרים מקצועיים שיעזרו לך לבחור את ערכת הקריוקי המושלמת ביותר בשבילך לשימוש ביתי ולמסיבות!

מבצעים מטורפים על ציוד ברמה גבוהה, ערכות קריוקי למכירה און-ליין באתר ובחנות, היכנס וצא עוד היום עם ערכת קריוקי מקצועית במחיר משתלם!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !