תמיד אנחנו מחפשים סיבה למסיבה וכאשר כבר יש סיבה, הנה הגיע הזמן להפיק אירוע שצריך להביא את כל מה שרוצים לידי ביטוי. אחד המרכיבים החשובים ביותר בהפקת אירוע מכל סוג שהוא הוא ציוד הגברה. הרי לא כל אחד יילך וירכוש ציוד הגברה בגלל אירוע סוים, אולם אם כבר רוצים להפיק את המיטב ולהעניק לכולם חוויה מרשימה ומהנה של מוזיקה או נאומים (תלוי באירוע), ללא ספק שהצורך הוא בציוד הגברה איכותי.

מה מחפשים בציוד הגברה
חברה המציעה השכרת ציוד הגברה יכולה להציע מגוו מאוד גדול של אמצעי הגברה, בין אם מדובר על רמקולים, בין אם מדובר על קונסולה וכמובן מיקרופונים. לכל אחד מהחלקים הללו יש את התפקיד החשוב ביותר מבחינת ההגברה ויחד צריך לקבל מערכת הגברה טובה ואיכותית. החיפוש בציוד הגברה צריך לכלול את כל הצרכים שנדרשים לטובת הפקת האירוע ובטרם שוכרים את הציוד יש להיפגש עם נציגי חברת ההשכרה ולפרוש את התוכניות כדי שניתן יהיה לתפור את היצע הציוד המתאים ביותר עבור כל אירוע וכל לקוח. אנחנו יודעים לומר מה צריך בגדול, אולם בקטן יש את המפרטים הטכניים שייתנו את התוספות הרצויות.

במה צריך להתחשב
אחד המרכיבים החשובים ביותר שצריך להתחשב בהם הוא המקום שבו האירוע מופק. ציוד הגברה אחד יכול להתאים למקום מסוים, אולם לא יספיק למקום אחר. קיים הבדל באיכות הסאונד במקום פתוח, יער או גן אירועים לעומת מקום סגור כמו אולם כנסים או אולם אירועים. כמובן שההתחשבות צריכה להיות גם בגודל המקום וברצון להעניק אווירת סאונד טובה ככל הניתן. לא צריך לשכור את הרמקולים הגדולים ביותר, אולם גם רמקולים קטנים מדי זו בעיה, שכן יהיו מקומות במרחב שלא יוכלו לשמוע. פרטים חשובים שצריך להתחשב בהם הם המיקרופונים או מיקרופון מדונה. אם אנחנו מדברים על אולם כנסים שבו צריך להביא מספר מיקרופונים שידברו באמצעותם אל הקהל, חשוב לוודא שיש מספיק וכמובן שניתן יהיה לשנעם במקרה הצורך.

אחריות ומקצועיות
אם יש נקודה שאסור להתפשר עליה היא האחריות והעבודה המקצועית. חברה המשכירה ציוד הגברה צריכה לספק גם גיבוי במקרה ואחד המרכיבים בציוד שהושכר לא מתפקד כמו שצריך או מפסיק לעבוד באמצע. חברת השכרה מקצועית תוכל תמיד לגבות בצורה הטובה ביותר את כל הציוד שהיא משכירה וכל אירוע שמופק ונעזר בציוד הנ”ל חייב להיות ללא תקלות ולא עיכובים המבוססים על ליקויים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !