איך אפשר לקנות בידורית בכדי לייצר מסיבת קריוקי? האם אותה בידורית משמשת רק למטרה אחת או ליותר? יש לא מעט מקומות בהם ניתן למצוא בידוריות קריוקי, בידורית לים, למורי דרך או אפילו להפעלות אישיות. בתי ספר רבים משתמשים באותן בידוריות, הן השאירו מאחור את הרשמקול הישן או את הרמקול המקרטע ועברו לבידורית שהיא למעשה הפתרון המושלם להעביר את המסר. השאלה היא איזה מסר רוצים להעביר? האם מדברים על מסיבת קריוקי או טיול מאורגן? כאן חשוב לתת את ההדגשים ולבחור לפי המטרה.
פרמטרים נכונים לרכישת בידורית
לפני שאתם רוכשים בידורית רצוי להבין מה אתם באמת רוצים? האם מדברים על מסיבת קריוקי? האם אתם רוצים לייצר מוסיקה בחוף הים במקום שאין בו נקודת חשמל? כאן נדבר גם על בחירת סוללה ללא חיבור לחשמל- קוראים לזה בידורית ניידת המשלבת את כל המרכיבים ותדרוש מכם לבחור בידורית ניידת שניתן להטעין אותה עם סוללה מותאמת לאזור פתוח כאמור יותר מחמש שעות. בחירת הציוד המתאים קשורה בעיקר לסוגי בידוריות המותאמות לכל אדם או קבוצת אנשים על פי רצונות כאלה ואחרים. בכדי לדעת לבחור בידורית, חשוב לדעת מה היא מעניקה. בידורית עם רמקול בודד ומצב הגברה משתנה. נכון להיום ניתן להשיג לא מעט בידוריות המאפשרות הגברה איכותית שניתן לנייד ממקום למקום ללא הגבלה. בידורית מתאימה לבתי ספר, לשימוש ביתי, בשטח פתוח או סתם כמוזיקה של רקע. היא מחוברת לכל החיבורים ומאפשרת מעבר של מוסיקה או מהמחשב או אפילו מכבל פשוט של יו אס בי לטלפון. יש בידוריות המותאמות עם שלט אלחוטי לשליטה מרחוק ויש המכילות בתוכן סוללה נטענת, מיקסר מובנה, אפקט שירה ואפילו יכולות נשיאה פשוטות. לכל זה ניתן לראות מיקרופון אלחוטי המועבר בעת השירה או הדיבור מאדם לאדם כאשר שוב חוזרים לבחירה- יש בידוריות שתפקידן דיבור ואז מצורף להן מיקרופון דש בהתאם.
יתרון והיצע של בידוריות על כל סוגיהן
יתרונן של הבידוריות פשוט ביותר בקטע של התקנה , הפעלה או אחסון מכיוון שהכול נמצא תחת נקודה אחת. הן נוחות ביותר ואין יותר מדי חיבורים הכול מחובר לכול השאר. אין פגיעה בסאונד ויש לא מעט רשימות של שימושים נכונים המסייעים לכל דורש להשתמש בהן בבטחה על פי כללי היצרן. במסגרת השירותים או הציוד, אפשר לראות בידוריות ללא סוללה, בידוריות נטענות למורים עם רצועה או בידורית כוללת סוללה ומיקרופונים בהתאם. חשוב לציין כי אם בחרתם לקנות בידורית בלי סוללה עם חיבור לחשמל, העלות תהיה זולה יותר והיא תהיה בנויה לעוצמה גבוה אך לא תוכלו לנייד אותה לפינות ללא חשמל. כמו כן, יש גם בידוריות קלות המאפשרות הקלטה וחיבורים לכל הנגנים האפשריים לרבות צג דיגיטלי וחיבור למיקרופון מדונה או ידני על פי בחירה אישית. במסגרת בידוריות נטענות, מדברים על בידוריות עם עגלת נשיאה ותיק מובנה אף הוא. הן מאפשרות אחסנה של כל האביזרים הנלווים ומשקלן קל ביחס לכל השאר. בידוריות טובות הן בעלות הספק גדול וניתן להטעין אותן לכ שש שעות הן משלבות גם מיקרופון נייד וגם ידני.
טיפים לרכישת בידוריות
אם בטיפים עסקינן, חשוב ביותר לברור חנות שההיצע שלה גדול ביותר והיא מספקת מוניטין בתחום. כך תהיו רגיעה במעמד הרכישה. בהמשך, חשוב לדבר על בידורי אישית או בידורית שהיא גם רמקול אקטיבי. מה באמת אתם צריכים? אם תרצו להשמיע גם מוסיקה, רצוי לבחור בידורית שהיא גם על טהרת הסטריאו. ערכו סקר שווקים לאחר שאתם מגיעים לחנות בעלת שם ומוניטין. אל תבררו את העלות הזולה, חשוב לבחון מחיר סביר לכל כיס אם כי לא זול מדי. חברה אשר משקיעה באתר ויש בה לא מעט מאמרי תוכן והסברים אודות הפעלה טכנית ורכישה נכונה של מוצרים, תוכיח לכם כי יהיה לכם עם מי לדבר בשנים הקרובות. האם אתם עומדים לקבל אחריות על הרכישה? רצוי שתבדקו שאתם מקבלים גם תו תקן זר וגם תו תקן ישראלי- כך תוכלו להסיר דאגה מהלב. השתדלו לבצע רכישה בסמוך למקום מגוריכם ורק בחנויות הגברה או מוסיקה. את חנויות החשמל השאירו לדברים האחרים בבית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !