מערכת סאונד לבית קפה מהיבואן – מה מומלץ לקנות ?

האם בחירת מערכת שמע לבית קפה שונה מבחירת מערכת סאונד למקום אחר? איך אפשר לשדרג את הבחירה שלנו? יש המון דברים שעלינו לדעת לפני שאנו מגיעים לחנות הסאונד והגברה הקרובה לבית שלנו ובוחרים מערכת שמע לבית הקפה העומד לרשותנו. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים מערכת הגברה ושמע, מה כדאי לרכוש ומאיפה.

מערכת סאונד למסעדה

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

איזו מערכת שמע מתאימה לבית קפה?

בין אם אתם אוהבים לשמוע מוזיקה בזמן שאתם אוכלים ובין אם לא, מקום שאין בו מוזיקת רקע אוטומטית פוגע בחווית הסועד שנמצא אצלכם בבית הקפה. בחירת סוג המערכת צריכה להיות תואמת לבית הקפה שלכם. אם מדובר על בית קפה סטנדרטי שאין בו עיצוב מיוחד והלקוחות שלכם הם לרוב אנשי עסקים שמגיעים לפגישות, אין לכם טעם להשקיע בעיצוב מערכת השמע ולרכוש רמקולים שקועים לדוגמא. במקרים כאלה יספיקו לכם רמקולים מוגברים. רמקולים מוגברים חייבים בחיבור תמידי לחשמל – יש לקחת את זה בחשבון. את הרמקולים יש לפזר במספר מקומות שונים ברחבי בית הקפה ולא במקום אחד ובעוצמה חזקה. אם בא לכם לגוון, אם בא לכם לעשות טיפה שינוי בבית הקפה שלכם וליצור אווירה יותר אינטימית בערבים, תוכלו לרכוש בידורית ולעשות מעין במה פתוחה בערבים מסוימים בבית הקפה שלכם. בידורית מתאימה לנגנים ולזמרים, מתאימה לקריינות ובעצם ליצור קשר עם הקהל שלכם.

מותגי מערכות הגברה

על אילו חברות אתם יכולים להמליץ לי?

עולם הסאונד וההגברה הוא עולם עצום ורחב. נציין בפניכם שלוש חברות שאנו מאוד אוהבים, כמובן שיש עוד חברות שיכולות לעשות את העבודה.

חברת TRX Audio – חברת TRX Audio היא מבין החברות הכי מוכרות שיש בעולם הסאונד וההגברה. החברה מתמחה בכל הנוגע למוצרי סאונד, החל מרמקולים שקועים, רמקולים מוגברים וכמובן עד מדונות אלחוטיות ומוצרי הגברה אחרים. החברה דוגלת בשיפור המוצרים שלה בכל פרק זמן קצר, המוצרים שלה מאוד עמידים ומאוד אהודים בקרב הלקוחות שלנו. TRX Audio מציגה לנו איכות שמע שמאוד נכונה לבתי קפה. בבתי קפה אנו לא מחפשים את המוצרים העוצמתיים ביותר, אלא את המוצרים עם הסאונד הנקי והנעים ביותר, ובזה חברת TRX Audio מתמחה.

גדלים של רמקולים מוגברים

חברת Bose – חברה זו היא גם די מוכרת בתחום הסאונד וההגברה. לחברת Bose יש מגוון רחב מאוד של מוצרי סאונד והיא מתמחה בעיקר בכל הנוגע לרמקולים שקועים ובלל לרמקוליפ. לחברת BOSE יש שתי סדרות עיקריות של רמקולים שקועים ושתי הסדרות מאוד נמכרות. החברה אמנם יכולה להיות יקרה מעט, אך היא לא חוסכת ברכיבים איכותיים שמאפשרים לנו וללקוחות שלנו להנות מהשמעת מוזיקה ברמה הגבוהה ביותר. המוצרים של החברה מתאימים לאלו שלא מוכנים להתפשר על איכות המוצר, ומוכנים להשקיע סכומים נכבדים כדי להנות מכך.

בידורית BOSE

חברת Polk Audio – חברת Polk Audio היא חברה חדשה יחסית בתחום הסאונד ההגברה ביחס לחברות אחרות. החברה מתמחה בעיקר בייצור של רמקולים מוגברים ובידוריות ופחות נוגעת בעולם של הרמקולים השקועים. החברה מאפשרת לנו להנות ממחירים שכל בית קפה יכול לעמוד בהם. המוצרים של החברה בהחלט איכותיים, אפשר למצוא אצל החברה רסיברים מקצועיים שיש בבמות הגדולות ביותר. אמנם אין לחברה מגוון רחב של מוצרים ביחס לחברות שכבר ציינו, אך כל מוצר של החברה שתראו על המדפים יהיה שווה את זמן הבדיקה שלכם.

רמקולים שקועים POLK AUDIO

איפה ניתן לרכוש מערכת שמע לבית קפה מהיבואן, ולמה דווקא מהיבואן?

לא כל אדם יודע את ההבדל שיש בין רכישת מוצר מהיבואן ורכישת מוצר מתיווך. בין אם מדובר על עולם הסאונד וההגברה ובין אם מדובר על כל פריט אחר שאתם מכירים, יש את היבואנים, הם אלו שמביאים את המוצרים הישר מהיצרן. מה קורה כאשר לחברה שלכם אין כל קשר ליבואן? עליכם יהיה להיעזר במתווך. התפקיד של המתווך הוא לדאוג שהסחורה תגיע מהיצרן אליכם לחנות, וכמובן שהם גם מקבל על זה כסף. כאשר אנו פועלים בצורה כזאת אנחנו חייבים לדרוש מחיר גבוה יותר מהלקוחות שלנו, כדי שנוכל לכסות את ההוצאות.

 

היתרון שיש ברכישה מחברת סאונד והגברה שהיא גם יבואן רשמי מתבטא בעיקר במחיר. במקרים כאלה, אנו בתור בעלי חנות הסאונד וההגברה יכולים להרשות לעצמו לדרוש סכומים נמוכים יותר כיוון שלא שילמנו למתווך על הגעת המוצרים לחנות שלנו. אחת רשתות הסאונד וההגברה המוכרת בארץ היא חברת “מרכז הסאונד”, רשת זו היא גם יבואן רשמי של המוצרים שלה. מבעד למחירים נוחים לכל כיס, תקבלו במקום גם ייעוץ והכוונה מקצועית בכל הנוגע לבחירת מערכת שמע לבית הקפה שלכם. בית קפה עכשיו לא רוכש רמקול בודד לכל המסעדה, אנו צריכים לרכוש מספר רמקולים ומגברים כדי להנות מאיכות טובה, המחיר יכול להיות יקר. כאשר נרכוש מיבואן רשמי נוכל להרגיש הקלה ענקית במחיר הסופי.

מסקנות

כל בית קפה צריך מוזיקת רקע שתנעים את הסועדים כשהם מחכים למנות שלהם. תוכלו לרכוש גם מערכת שמע לטבחים שלכם, אין ספק שכך הם יפיקו הרבה יותר תועלת בעבודה שלהם. מערכת השמע הנפוצה ביותר שיש כיום בבתי קפה הם הרמקולים המוגברים, המערכת הזאת מתאימה לכל מסעדה סטנדרטית, הרמקולים המוגברים לא תופסים הרבה מקום, הם מאוד נוחים ומובנים לשימוש והאיכות שלהם תלויה בבחירת הדגם והחברה. יש מעט מאוד בתי קפה שמשתמשים ברמקולים שקועים, בידוריות או רמקולים פסיביים. החברות המומלצות ביותר עבור בתי קפה הם TRX Audio, Polk Audio וחברת Bose. יש עוד חברות מאוד מוצלחות בתחום אותם תוכלו לפגוש כאשר תגיעו לחנות סאונד והגברה מקצועית כמו רשת החנויות “מרכז הסאונד“, רשת חנויות של מוצרי סאונד והגברה שהיא גם יבואן רשמי של כל המוצרים שלה. אל תהססו לשאול שאלות כאשר אתם מגיעים אל החנות, תפקידם של המוכרים שם הוא לייעץ ולכוון אתכם לבחירה שתהיה הטובה ביותר לבית הקפה שלכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !