בידוריות במבצע? בידורית במבצע – המחיר הזול בישראל

לפני שאתם רוכשים בידורית חדשה חשוב שתדעו, את המחירים הזולים ביותר עבור הבידוריות האיכותיות ביותר תוכלו למצוא אצלנו ב”מרכז הסאונד”. למה שתוציאו הון תועפות כשאתם יכולים להנות מאותו מוצר במחיר זול יותר? 

מבצעים מיוחדים לסוף שנת 2019 על מגוון גדול של בידוריות – לחץ כאן למחירון המלא

*** אנו יבואנים של בידוריות ציוד הגברה ומקרנים (מכירה סיטונאית בעיקר) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

מהי הבידורית?

בידורית היא מערכת השמע המובילה היום בתחום הסאונד וההגברה. יש בידוריות נייחות, בידוריות ניידות , בידוריות חגורה, ובידוריות קריוקי. בנוסף לכך, יש בידוריות רצפתיות, בידוריות תלויות ובידוריות לסטנד. הבידורית היא מכלול אחד שכלול בתוכו מערכת הגברה, רמקול וחיבור לניגון ממקורות שונים. הבידוריות מגיעות במשקלים שונים ובגדלים שונים, הבידוריות הניידות תמיד יהיה זעירות יותר אך פחות עוצמתיות לרוב… בידוריות הקריוקי הן הזולות ביותר בתחום זה, אך הם לא יעילות כמו שאר הבידוריות, אנו ממליצים לרכוש בידורית רגילה גם אם השימוש העיקרי שלכם הוא קריוקי. את הבידוריות נוכל למצוא במקומות מוסדיים, על הבמות הגדולות, במתנ”סים, אולמות אירועים וכו’…

אילו בידוריות תוכלו למצוא אצלנו?

בידורית ניידת 

הבידורית הניידת תמיד תהיה זעירה יותר ומשקלה יהיה נמוך. ברוב המקרים הבידורית הניידת תהיה מאובזרת בגלגלים ובאפשרויות נשיאה שונות. הבידוריות הניידות עובדות בערך בין 4 שעות ועד 12 שעות ללא טעינה, הנתון תלוי בדגם הספציפי אותו רכשתם. זכרו, בגלל שאין לבידוריות הניידות מקור חשמל זמין לכל זמן הפעולה שלהן, אז לרוב עוצמת הוואט הרשומה במפרט הטכני לא תהיה תקפה כאשר המכשיר עובד ללא מקור אנרגיה.


בידורית נייחת

בידוריות אלה חייבות להיות מחוברות לחשמל לאורך כל זמן הפעולה ( או בשם המקצועי – רמקולים מוגברים). הבידוריות הנייחות הן גדולות יותר ועוצמתיות יותר. המקומות העיקריים שמשתמשים במוצרים אלה הם מקומות מוסדיים או אולמות קבועים. הבידורית הנייחת העוצמתית ביותר היא הבידוריות הרצפתית. לרוב, עוצמת הוואט של הבידוריות הנייחות תגיעה לכ 500 עד 700 וואט. כמובן, יש בידוריות חריגות שעולות מעל עוצמת הוואט הזאת.

בידורית קריוקי

בידוריות הקריוקי הן די זהות בתכונות שלהן לבידוריות הרגילות אך באופן פחות איכותי. המחירים של בידוריות אלה יהיו נמוכים יותר, והזמינות של בידוריות הקריוקי גם במקומות שאינם מתמחים בעולם הסאונד וההגברה הוא מאוד גבוה. שימו לב שאתם רוכשים את בידורית הקריוקי במקום הנכון.

למה אצלנו תמצאו את המחירים הנמוכים ביותר?

רשת חנויות הסאונד וההגברה “מרכז הסאונד” מאפשרת לכל הלקוחות שלה להנות ממיטב המוצרים המובילים בשוק במחירי עלות כמעט, איך זה קורה? “מרכז הסאונד” היא יבואנית רשמית של המוצרים שלה, בעוד שרשתות אחרות עובדות עם מתווכים שדואגים לקשר בינן ובין הספקים הגדולים, “מרכז הסאונד” עושה זאת בעצמה כדי לחסוך את עמלת דמי התיווך וכך תוכל להבטיח ללקוחות שלה מחירים נמוכים יותר. מלבד לכך, אנו עושים מבצעים באופן תדיר. המבצעים שלנו נוגעים בכלל האוכלוסייה ובדגש עם חברי הסתדרות המורים.

לא רק מבצעים!

כדי להבטיח שכל אדם יוכל לרכוש אצלנו את המוצר אותו הוא רוצה אנו מעניקים גם שירות של מוצרים יד שנייה. איך זה עובד? אתם מחפשים מוצר אך המחיר יקר מדי, התייעצו עם המוכרים בחנות לגבי רכישת אותו הדגם ביד שנייה, המחיר הוא זול יותר בכ 50 אחוזים!

לא רק מחירים זולים

בהרבה מקומות מחירים מוזלים משפיעים אוטומטית על שירות הלקוחות לרעה… אצלנו לא תמצאו את המגרעה הזאת! אנו ב”מרכז הסאונד” מבטיחים לכם את השירות האדיב ביותר והיעיל ביותר שתוכלו למצוא בקרב חנויות סאונד והגברה. אנו עובדים עם אנשי המקצוע המובילים בארץ כדי להבטיח לכם את הביטחון המלא במוצרים שלנו. אנו רוצים לדאוג לכך שכל לקוח שרכש אצלנו ייצא מהחנות מרוצה ומסופק ממה שהוא בחר.

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !