קונים מקרן ומקבלים i2 Tv Box, על מנת להפוך את המקרן למקרן סמארט – בלעדי במרכז הסאונד
החלטתם להעיף את מסך הטלוויזיה מהבית ולהחליף אותו במקרן? אנחנו איתכם! מסכי הטלוויזיה הם מזמן כבר לא הדרך הטובה ביותר לצפות בסרטים ובסדרות. בלעדי במרכז הסאונד – קונים מקרן ומקבלים Tv Box.

סטרימר למקרן מתנה

במה עדיף מקרן על מסך טלוויזיה?

ישנם מספר יתרונות שיש למקרנים על מסכי הטלוויזיה:

ניידות

בעוד שאת מסך הטלוויזיה אנחנו בדרך כלל נבריג לקיר לצמיתות, את המקרנים אנו יכולים להעביר ממקום למקום ללא כל בעיה. משקלי המקרנים החדשים הם מאוד קלים, כמו כן, יש מקרני כיס ומקרנים ששוקלים מספר קילוגרמים בודד.

מגוון

יש המון מסכי טלוויזיה, אבל היום כבר אפשר למצוא יותר דגמים של מקרנים. רוב החברות שמייצרות את מוצרי הסאונד וההגברה נכנסו לשוק המקרנים כבר. יש חברות המעניקות לנו איכויות הקרנה שכבר אין כמותן במסכי הטלוויזיה.

גודל מסך

כאן אנו מציינים את היתרון הבולט ביותר שיש למקרנים על מסכי הטלוויזיה. כאשר אנחנו בוחרים מסך טלוויזיה אין לנו אפשרות גיוון עם גודל ההקרנה. לעומת זאת, כאשר אנחנו בוחרים מסך הקרנה יש לנו אפשרות להגדיל ולהקטין את המסך כמו אצל מסכי הקרנה חשמליים.

חוויה אחרת

עם מסך הטלוויזיה אמנם נוכל להנות מצפייה די סטנדרטית ולעיתים זה יכול להספיק, אבל כשאתם רוצים משהו מעבר, לדוגמא ערב עם חברים לצפייה בסרט או אפילו כדי לראות את המילים בזמנים בהם אתם שרים שירי קריוקי, מסך ההקרנה הוא הרבה יותר שימושי והרבה יותר נוח לכמות גדולה של אנשים.

להפוך את המקרן לטלוויזיה

בעזרת הדיל שסידרנו לכם אתם תקבלו גם Tv Box עם קניית המקרן! מעכשיו תוכלו לצפות בסדרות ובסרטים שאתם הכי אוהבים באיכות מעולה. אם אתם חובבי צפייה בתלת מימד המקרן ישמש אתכם על הצד הטוב ביותר! יש היום אלפי דגמי מקרנים במחירים מעולים שניתנת בהם האפשרות לצפייה בתלת מימד (יש לרכוש משקפיים בנפרד). מה יותר כיף מלחזור הביתה, לשבת על הכורסה ולראות סרט באיכות של קולנוע?

למה לבחור דווקא ב”מרכז הסאונד”?

מלבד לכך שרק אצלנו תקבלו דיל שכזה, יש לרשת החנויות עוד מגוון יתרונות שאין לרבים בתחום:

משלוחים

אתם מכירים את הדגם שאתם רוצים לקנות ואין לכם כוח לצאת מהבית? מבלי לטרוח תוכלו להזמין שליח עד לבית שלכם עם המוצר בידו! שירות המשלוחים של רשת חנויות הסאונד וההגברה “מרכז הסאונד” פועל בכל הארץ ובמחירים נוחים לכל כיס. יש להדגיש, אנו דווקא ממליצים ללקוחות שלנו לבוא אלינו לחנות ולבחון את המוצר בעצמם.

שירות אדיב

רק ב”מרכז הסאונד” אתם תרגישו כאילו זה עתה נכנסתם לבית הפרטי שלכם. אצלנו תוכלו למצוא אנשי מקצוע מהשורות הראשונות, הם אלו שיעניקו לכם את השירות הטוב ביותר, יסייעו לכם בבחירת הדגם וכמובן ידעו איזה דגם לא נכון לכם ואיזה דגם עדיף. גם לאחר שביצעתם את הרכישה תמיד תוכלו להרים טלפון או לקפוץ לחנויות שלנו ולשאול כל שאלה שעולה לכם בראש.

מחיר

בניגוד להרבה חנויות סאונד והגברה בארץ אנו יבואן רשמי, מה זה אומר? זה אומר שאת כל המוצרים שאתם רואים אצלנו על המדפים אנו מייבאים בעצמו ולא דרך מתווך. הרבה רשתות עובדות עם מתווכים וכמובן שגם הם צריכים להתפרנס, המתווכים גם הם “גוזרים קופון” כאשר אתם קונים מוצר ולכן החברות מייקרות את המחירים שלהן. אצלנו זה לא עובד ככה, אנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר.

זכרו!
מוצרי סאונד והגברה וכל מה שקשור לתחום המקרנים רוכשים אך ורק דרך חנויות סאונד והגברה מקצועיות! אל תתפתו למחיר נמוך, אלה יהיו מוצרים עם איכות ירודה שסביר להניח ויהרסו תוך זמן קצר. ב”מרכז הסאונד” תוכלו למצוא את הדילים הטובים ביותר, את המחירים הנוחים ביותר ואת השירות המקצועי ביותר. בחרו את המקרן שאתם רוצים ותקבלו גם Tv Box כדי שתיהיה לכם צפייה מהנה ומרובה ולא תצטרכו לשלם עוד כסף על כבלים וסטרימרים כאלה ואחרים – בלעדי ב”מרכז הסאונד”!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !