מקרן אופטומה HD27e – האם הוא ממשיך את המסורת הטובה?

חברת OPTOMA נמצאת באזור די נוח בתחום המקרנים. החברה היא מבין היצרניות הגדולות יותר בשוק זה, יש לה מגוון רחב של סדרות ורוב המקרנים מיועדים לפן מקצועי יותר. על סדרת HD כבר שמענו רבות בעבר, לסדרה זו יש ביקוש גבוהה מאוד והיא מבין הסדרות הכי נמכרות כיום. לאחרונה, חברת אופטומה השיקה דגם חדש לסדרה – HD27e (לחץ כאן לעמוד מוצר HD27E לקנייה), החלטנו לעשות בדיקה ולוודא האם מקרן זה ממשיך את המסורת הטובה של חברת אופטומה.

מקרן אופטומה HD27E

*** אנו יבואנים של מקרנים (מכירה סיטונאית בעיקר) ושל מסכי הקרנה ואביזרים.. כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…אבל לא להטריד… תודה על ההבנה…

לחץ כאן ל:

מחירון מקרני Benq | מחירון מקרני Epson | מחירון מקרני OPTOMA | מחירון מקרני NEC

מחירון מקרן 4K | מחירון מקרנים ניידים | מחירון מקרני Panasonic מחירון מקרני ViewSonic

מחירון מסך הקרנה חשמלי | מחירון מסך הקרנה חצובה | מחירון אביזרים למקרנים

חברת מרכז הסאונד היא יבואנית רשמית של מקרנים ומסכי הקרנה. המחירים, מיותר לציין – הכי זולים בארץ !

מקרן 27E

חיצוניות

בדגמים האחרונים של החברה היה אפשר לראות בקלות שהעיצוב לקח חלק בלתי נפרד מהמקרן. חברת אופטומה מבינה את החשיבות שיש היום לנראות החיצונית, כך ניתן לשווק את המוצר בקלות יותר והוא גם נעים למראה.

דגם HD27e – את הדגם ניתן למצוא בשני צבעים, לבן או שחור. גם הפעם בחרה החברה ליצור עיצוב חדשני למוצר, המוצר הוא קטן יחסית אך הנורה נראית די גדולה, מה שמקנה למוצר שוני בין הדגמים האחרים בשוק. הצבעים בוהקים וצועקים, בחלק העליון ניתן למצוא את לוגו החברה ובחלק האחורי של המוצר יש את כל החיבורים הייעודיים.

עוצמת הארה

אחת הבעיות הנפוצות ביותר של המקרנים היא שבאור יום (שמש) קשה מאוד לצפות בהקרנות בנוחות. ככל שעוצמת ההארה גבוהה יותר כך יהיה לנו קל יותר. בדגמים האחרונים של חברת אופטומה עוצמת ההארה הייתה בגובה בינוני, עדיין לא מספיק כדי להנות מצפייה באור יום.

דגם HD27e – עוצמת ההארה של דגם זה גבוהה מאוד ועומדת על 3200 אנסי לומנס. נכון, בשוק יש מקרנים שעומדים גם על 5000 אנסי לומנס, אבל גם 3400 יכול להקנות לנו צפייה נעימה תחת אור יום. אז בניגוד לדגמים הקודמים, דגם זה השתפר בעוצמת ההארה שלו.

מקרן 27

נורה

חברת אופטומה מודעת לכך שאורך חיי הנורה הוא מבין השיקולים הראשונים של הלקוח. לאורך כל הדגמים שלה החברה דואגת לשמור על סך שעות עבודה גבוה של הנורה. בדגמים האחרונים של המקרנים שלה השעות היו בערך 10,000 שעות עבודה.

דגם HD27e – אם בעבר סך שעות העבודה של המוצר היה 10,000 ובחברות המתחרות אפילו פחות, הפעם דאגה חברת אופטומה לסך שעות העומד על כ 12,000 שעות עבודה – בוא נגיד שייקח מספר שנים ארוכות עד שהנורה תתבלה.

איכות תמונה

מבחינת איכות תמונה כמובן שככל שהדגם חדש יותר כך איכות התמונה תהיה גבוהה יותר. גם היום וגם בעבר לדגמים של החברה יש איכות תמונה גבוהה, ניגודיות גבוהה וניתן לראות כל פרט ופרט על גבי המסך. כמובן, יש להתאים את מסך ההקרנה לדגם. אל תתפשרו על מסך ההקרנה למוצרים של חברת אופטומה, כך תוכלו לקבל את מלוא החוויה.
חיסכון – גם כאן, דגם HD27e ממשיך את הדרך בחיסכון בחיי נורה ובצריכת חשמל. הנורה החסכונית של הדגם נמצאת בהספק של 195W, הישג מרשים בעולם המקרנים.

צבעים אופטומה

תלת מימד

לא בכל הדגמים של הסדרה יש לנו את האפשרות להקרנה בתלת מימד, דגם זה מאפשר לנו לצפות בתלת מימד בעזרת משקפיים הנרכשים בנפרד, מהיום כבר לא צריך לצאת את אולמות הקולנוע כדי להנות מסרט 3D.
תוספות – מלבד לכל הדברים שכבר ציינו לדגם זה יש רמקול פנימי בעוצמה של 10 W , זום 1.1x, כניסות וכבלים ייעודיים. בנוסף, אם אתם רגישים לגבי הרעש שהמוצר עושה כאן לא תהיה לכם בעיה. מקרן זה שקט במיוחד- 25db בלבד!

 

מפרט טכני

דגם: HD27e
עוצמת הארה: 3,200 אנסי לומנס
תלת מימד: יש (רכישת משקפיים בנפרד)
רזולוציה טבעית: 1920×1080
קונטרסט: 1:25,000
אורך חיי נורה: עד 12,000 שעות (הקרנה במוד דינאמי)
כניסות HDMI: שתי כניסות
עוצמת רמקול פנימי: 10 וואט
הספק נורה: 195 וואט
זום: 1.1x
רעש: 25 db בלבד.

 

לסיכום

בדיוק כמו שחשבנו, חברת אופטומה לא אכזבה אותנו והציגה לנו מוצר ברמה גבוה כמו שרק היא יודעת. הדגם בהחלט ממשיך את המסורת החיובית של החברה, אנו נהנים מהשימוש במוצר, הוא עובד בצורה חלקה ופשוטה להבנה. בהחלט משתלם בהתאם למחיר. בניגוד לדגמים הקודמים מהסדרה, כאן ניתן לראות יותר התחשבות בצרכן, גם מבחינת השקט של המוצר וגם מבחינת הבלאי הנמוך וכמובן המחיר. את המחיר הנמוך יותר תוכלו למצוא בחנויות סאונד והגברה שהן יבואן רשמי של החברה. אם כבר בחרתם במקרן איכותי אל תתפשרו על איכות מסך ההקרנה. בסופו של דבר, הציפייה מהמוצר היתה גבוה ואפשר להגיד שהחברה עמדה בכל הציפיות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !