חנות מקרנים – האם כדאי לקנות מקרן בחנות מקרנים?


אם רק תפתחו את העיניים שלכם תוכלו לראות שניתן למצוא מקרנים כמעט בכל חנות היום, בין אם מדובר על רכישת מקרן בתחנת דלק ובין אם מדובר על דוכן בקניון. בזמן המודרני של היום אנשים כבר פועלים אחרת, במקום לצאת מהבית ולבדוק את המוצר הם מעדיפים להזמין את המקרנים דרך חנויות אינטרנטיות כמו אמזון או איביי. עדיף לרכוש את מקרן בחנות מקרנים אם במקום אחר?

*** אנו יבואנים של מקרנים (מכירה סיטונאית) ושל מסכי הקרנה ואביזרים.. כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

לחץ כאן ל:

מחירון מקרני Benq | מחירון מקרני Epson | מחירון מקרני OPTOMA | מחירון מקרני NEC

מחירון מקרן 4K | מחירון מקרנים ניידים | מחירון מקרני Panasonic מחירון מקרני ViewSonic

מחירון מסך הקרנה חשמלי | מחירון מסך הקרנה חצובה | מחירון אביזרים למקרנים

חברת מרכז הסאונד היא יבואנית רשמית של מקרנים ומסכי הקרנה. המחירים, מיותר לציין – הכי זולים בארץ !

 

למה חשוב לרכוש את המקרן דרך חנות מקרנים?

כמובן, אין חנות שמוכרת רק מקרנים. יש חנויות המתמקצעות בתחום המקרנים ואלקטרוניקה, כמו חנויות מקרנים סאונד והגברה. חנויות אלה עדיפות על רכישת מקרן במקום ללא הסמכה כמו שכבר ציינו (תחנת דלק, דוכן וכו’…). למה? כי כאשר אתם הולכים לחנות ללא כל ידע בנושא אתם מקבלים מוצר תואם. בחנות ללא הסמכה לא תוכלו לקבל מספר דברים כמו:

ייעוץ מקצועי – הגעתם למקום הרכישה? אתם בוודאי קצת מבולבלים מהיצע הדגמים הרחב. מה עושים? מתייעצים עם המוכר בחנות לגבי כל דגם ודגם. במקום מקצועי המוכר ידע לענות לכם על כל השאלות שעולות לכם בראש. צריך הבנה בתחום הזה, כמוכר אתה צריך לדעת מהו מסך ההקרנה המתאים ואיך להתאים את סוג המקרן למיקום שלו בבית. לקוח לא יהנה מכל הפריווילגיות האלה כאשר הוא רוכש מחנות לא מקצועית או באינטרנט.

מגוון – בחנות סאונד והגברה תוכלו לקבל את מגוון המוצרים הרחב ביותר שתוכלו למצוא מכל חנות שהיא. לרוב במקומות לא מקצועיים הם מוכרים מוצרים בצורה כלל ומעט מכל סוג. מצד שני, דרך אתרי האינטרנט של אמזון סביר להניח שתמצאו מגוון רחב יותר מאשר כל חנות סאונד והגברה.

מקוריות – כאן הרבה אנשים טועים. רוב המוצרים הנמצאים במחיר מוזל על הדוכנים בקניון או בתחנות הדלק ובכל חנות כול בו שהיא הם לא מוצרים מקוריים. לרוב מדובר על חברות סיניות שהבלאי שלהן מאוד גבוה, לא תצליחו להנות מהמקרן כמו שצריך. הדבר נפוץ גם באתרי אינטרנט. עליכם להיות מאוד קפדניים אם בחרתם שלא לרכוש מחנות סאונד והגברה.

800

רכישה דרך חנות מקרנים מייקרת את הקנייה


הרבה מהלקוחות מעדיפים לפנות למקום שלא מעניק להם את הדרישות שיש בחנות סאונד והגברה ובתמורה מציע מחיר נמוך ואפילו מחשיד. אם אתם מחפשים דרכים להוזיל את הקנייה, עדיף שתגיעו ליבואן מקרנים שהיא גם יבואנית רשמית וכך תהנו גם ממוצרים מקוריים וגם ממחיר נמוך. זכרו, מחיר נמוך אמנם מגרה אך אם אתם רוצים שהמוצר יישמר אצלכם לאורך זמן, העדיפו שלא להתפשר על המוצר או על מקום הרכישה. דרך האינטרנט הדברים יותר מסובכים, אמנם אפשר למצוא מוצרים אמינים של חברות מובילות במחירים זולים יותר משל הארץ, אך הקושי הוא בבחירת המוצר ללא בדיקה, תקשורת עם הספק וכמובן, המחיר שמופיע לכם הוא ללא משלוח לישראל.

מקרן לייזר אופטומה

כמה זה עולה לי?


יש סוגים שונים של מקרנים ככה שאי אפשר לאמוד מחיר ספציפי לגבי כל מחירי המקרנים. עליכם תחילה להבין מה המטרה שלכם מהמוצר. אם אתם מחפשים מקרן לבית ספר, המחיר יהיה נמוך יחסית, אם אתם מחפשים מקרן בשביל הצגת מצגות או סרטונים שלא דורשים איכות גבוהה, גם פה המחיר לא יהיה גבוה. המחיר מתייקר עבור אותם אנשים שלא מוכנים להתפשר על איכות השידור. מקרן 4K או מקרנים עם רזולוציה גבוהה ואיכות תמונה גבוהה לרוב יהיו יקרים ויכולים לנוע בטווח המחירים של 2,500 ש”ח ועד 6,000 ש”ח ומעלה. זכרו, עם רכישת המקרן יש לרכוש גם מסך הקרנה מתאים. מסכי ההקרנה גם הם דורשים השקעה כספית ממכם, אם בחרתם במקרן איכותי, אל תתפשרו על איכות מסך ההקרנה, רק ככה תוכלו להנות מההקרנה כמו שצריך.

מקרן נייד CLX

מסקנות

אם אתם רוצים באמת להנות מהמקרן שלכם אסור לכם להתפשר על מקום הקנייה. יש הרבה מקומות אשר מציעים ללקוחות שלהם מקרנים במחיר מוזל, מקומות ללא כל קשר לעולם זה, הימנעו מרכישות כאלה. גם רכישה דרך אמזון ואיביי יכולה להיות מסוכנת, אתם צריכים לשים לב מהו מצב המוצר, הרבה אנשים מוכרים מוצרים משומשים והדבר מסומן בקטן בדף האתר. בכדי להוזיל את מחיר המקרן הגיעו לחנות סאונד והגברה שהיא גם יבואנית של המוצרים שלה – משמע אין מתווך שגוזר קופון באמצע, כך המחיר של המוצר נשאר נמוך ועדיין אתם נהנים מכל המותגים האפשריים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !