רמקול יד 2 – האם כדאי לקנות?
כולנו משתמשים במערכות הגברה בצורה כזאת או אחרת, מערכת ההגברה הנפוצה ביותר בבתים או באולמות בישראל היא רמקול, בין אם מדובר על רמקול שמחובר לרדיו או לטלוויזיה, או למערכת סאונד עצמאית. מחירי הרמקולים דווקא די נוחים כאשר אנחנו מחפשים את התוצאה הסטנדרטית, אך כשהאיכות עולה כך גם המחיר עולה, לפעמים מערכות הגברה יכולות להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים… יש הרבה שלא מוכנים להתפשר על האיכות אך גם לא יכולים להוציא סכומי עתק, במקרה כאלה הם פונים אל מוצרים יד שנייה – האם זה באמת כדאי?

715

מה הן האופציות העומדות בפני כאשר אני רוצה לרכוש מוצרים יד שנייה?

מכרים

הדרך הטובה ביותר למצוא מוצרים איכותיים ואמינים ובמחיר מציאה יהיה דרך אנשים שאנחנו מכירים ויכולים לסמוך עליהם. לפעמים במעברי דירה, אנשים בוחרים להתחדש עם ציוד אחר ועקב כך מעמידים למכירה את המוצרים הנוכחיים שלהם. אפשר להגיד שקניה דרך האנשים הקרובים אליכם נחשבת לאחת מהבטוחות והמשתלמות ביותר.

אתרים

יש אינספור אתרים מהם נוכל לרכוש מוצרים יד שנייה ואפילו מוצרים חדשים, חלק קטן מהאתרים הם: “יד 2”, אמזון, איביי וכו’… הבעיה מתחילה בכך שאין לנו את האפשרות לבדוק את המוצר בצורה פיזית בעצמנו. אם אנחנו רוכשים מיד 2, אפשר להגיע למעמד הרכישה ואז לבדוק את המוצר, אך גם אז מדובר על בדיקה קצרה ולא מקיפה שייתכן וחלק מהתקלות לא יתגלו בה. חשוב לציין, אמנם רכישת מוצרים יד שנייה זולה יותר, אבל כאשר מדובר על רכישה דרך אתרים גלובליים כמו אמזון, יש לקחת בחשבון גם את מחיר המשלוח. מחירי המשלוחים עולים ככל שהמוצר כבד וגדול יותר, סביר להניח שבמחיר שתקנו מוצר יד שנייה באמזון פלוס המשלוח תוכלו לקנות מוצר חדש בארץ…

מוצרים יד שנייה דרך חנויות סאונד והגברה

אופציה שלא הרבה מכירים, אך רשתות הסאונד וההגברה החליטו לפתוח בפני הלקוחות שלהם אופציה לרכוש מוצרים יד שנייה דרך החנות שלהם. למה? רשתות הסאונד והגברה מבינות שלא כל אדם יכול לעמוד במחירים של מוצרים חדשים וכרשת סאונד והגברה אנו צריכים לדאוג לכלל הלקוחות הפוטנציאלים, לכן, תוכלו למצוא בחנויות מוצרים שעברו שימוש כבר אך עדיין במצב טוב, לבדוק אותם ולקחת אותם אתכם בחצי מהמחיר המקורי.

5000

מבין שלושת האופציות, מה הכי מומלץ?

לדעתנו, האופציה הטובה והנכונה ביותר בשביל הביטחון האישי שלכם הוא לרכוש מוצר יד שניה ממכר (למרות שלא עושים עסקים עם חברים ומשפחה…), כך תהיו הכי רגועים עם הקנייה שלכם. מכיוון שלא כל אדם מכיר מישהו שמוכר את הרמקולים שלו ויש ביניהם קרבה, האופציה הטובה לאחר מכן תהיה רכישת רמקול יד 2 או בידורית יד 2 מחנות סאונד והגברה, שם תקבלו ייעוץ, הכוונה, ואת כל המידע הנחוץ לכם לפני בחירת המוצר.

66998

האם בכלל כדאי לרכוש רמקול יד שנייה?

יש הרבה מוצרים שהם אינם מומלצים לרכישה יד שנייה, כאשר השאלה נוגעת לרמקולים הטובה היא הרבה יותר קלה. הבלאי של הרמקולים הוא יחסית נמוך, כך שרכישת רמקולים יד שנייה תהיינה יותר בטוחה. עם זאת, רוב הרמקולים יד שנייה שתמצאו לא יהיו ברמת איכות גבוה, אלא משהו סטנדרטי, אם אתם מחפשים רמקול לצורך מערכת סאונד ביתית, למקום הומה אדם ולחללים גדולים, רכישת רמקולים מוגברים יד שנייה לא מומלצת לכם. כדי להוזיל מחירים ועדיין לקבל מוצר ברמה גבוהה, עליכם יהיה לגשת לחנות סאונד והגברה מקצועית, חנות שהיא גם יבואן רשמי, כך אין דמי תיווך והמחיר יורד.

אין חתונה בלי ציוד הגברה מקצועי

לסיכום

אמנם מוצרי יד שנייה תמיד נחשבים לברירת מחדל אך יש כמה מציאות שאפשר להנות מהם. היתרון ברכישת רמקולים יד שנייה היא שהבלאי שלהם נמוך, אך מצד שני גם לא תמצאו שם מוצרים איכותיים בקנה מידה גבוה, אלא את המוצרים הבנאלים, מומלץ לרכוש רמקול יד שניה או ממכר שמוכר את הרמקולים מסיבה הגיונית או דרך חנות סאונד והגברה מקצועית, בשני המקרים סביר להניח שהמחיר יהיה זהה, אך ברכישה מוצר דרך חנות סאונד והגברה אתם מקבלים גם ייעוץ ולעיתים גם אחריות על המוצר. ידוע שרכישת מוצר חדש מעניקה לנו הרגשה אחרת, מספקת, בטוחה, אך כשאין ברירה אפשר לרכוש גם מוצר יד שנייה ולקבל תוצאות טובות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !