כאשר מדברים על ערכת קריוקי לכל מטרה, מדברים למעשה על תוצר קריוקי רב שימושי. מה בוחרים? האם מדברים על רמקולים מוגברים או מיקרופונים אלחוטיים? מה קודם למה? כאמור, מכירת הציוד חשובה ביותר. מדברים כאן על ציוד הגברה, מקרנים, אירועים וכל אופי אחר המעניק שילוב של מילים, תמונות, סרטונים וכמובן לא מעט שאלות ותשובות תחת קורת גג אחת.
קריוקי על כל המשתמע מכך
מה בוחרים? קריוקי הוא למעשה תזמורת ריקה המנגנת את עצמה. המוני אנשים המנגנים תחת פלייבק כזה או אחר. כאמור, תפקיד של זמר שיכול לשיר ולהישמע מעולה על הליווי המוזיקלי העשיר המנוגן ברקע. העסקים שבגינם צריך לחפש את המוסיקה הנכונה, באים לידי ביטוי בבחירת ציוד קריוקי או ערכות קריוקי לרבות דיסקים וכל השאר. עסקים ותיקים ומוכרים לרבות שיווק באינטרנט על כל המשתמע מכך. חברות מוכרות מדברות על ציוד קריוקי לשימוש ביתי אך לא רק. כאמור, אלו ערכות קריוקי אפשר לקנות. מה מקצועי ומה פחות מקצועי? יש כמה פורמטים המשלימים את מסיבת הקריוקי. מערכת שתכלול בתוכה אלמנטים כמו ציוד הגברה, מגבר, מיקסר, רמקולים וכל מה שכולל את המסיבה.
מה כולל ציוד קריוקי
ציוד קריוקי כולל מגבר, מיקסר, רמקולים אך לא רק. הוא כולל למעשה בידורית או רמקול מוגבר המחובר אל מקרן ומסך מתאים. השוק מציע אפשריות מרובות של מיקרופונים אלחוטיים אך לא רק. כאמור, מיקסר, קונסולה מרכזית, חיבור למיקרופונים וכמובן רצון להעשיר את הסאונד בפועל. חשוב להדגיש את עניין הפורמט וכמובן את עניין ערכת הקריוקי למתחילים או מתקדמים. חשוב לכלול כמה וכמה אלמנטים שהם חלק בלתי נפרד. חיפוש אחר ערכת קריוקי קטנה או גדולה, הכלה של מיקסר קטן עם אפקטים ראויים וכך גם מיקרופונים מותאמים מראש. גם המסוגלות לחיבור של מחשב או די וי די הם חלק מהעניין. כאמור, ערכת קריוקי אשר תענה על כל הדברים באופן הנכון ביותר. כאמור, הרעיון הוא לרכוש ציוד קריוקי על פי כל הכללים לפי ההתאמה ושילוב האנשים כחלק בלתי נפרד מהמסיבה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !