הרגע הגדול הגיע ואתם בעד תכנון מסיבת קריוקי בפן האחר. נמאס לכם מבילויים חסרי עניין ואתם רוצים לעבור לקדמת הבמה ולייצר מסיבה קצת אחרת. מה עושים וכיצד בוחרים? האם ראוי לרכוש ערכת קריוקי למסיבות או פשוט להסתפק בבחירת בידורית של קריוקי? איך קונים בידורית? אם החלטתם לרכוש בידורית אולי כדאי לשים את ההדגשים על כך. כך למעשה יהיה ניתן לקנות בידורית על פי כל הכללים עצמם.
יתרונות של בידורית
אם התקציב שלכם מבוסס על סכום מסוים ועדיין תרצו לייצר מסיבה קצת אחרת, תוכלו להשקיע את הונכם הקטן גם במשהו שיכול להעניק את כל התשובות. יש לבידורית לא מעט יתרונות. הכול עניין של כמה תרצו להשקיע. יש בידוריות שניתן לנייד ממקום למקום ויש מחוברות לחשמל. המחוברות לחשמל תעלנה מן הסתם פחות כסף בעוד אלו עם הסוללה הנטענת תעלנה על פי המפרט שלהם. כמה שעות הטענה יש בבידורית הנטענת? יש בידוריות המותאמות לכמות שעות קטנה ויש ליותר. השאלה מה באמת אתם רוצים. שמונה שעות או פחות שעות? מה ראוי לבחור? זו למעשה נקודה שבאה לידי ידיעון על פי מיקום נכון כאמור, מקום פתוח או סגור? מסיבת בית או מסיבת טבע? כאן יהיה עליכם לברור את העניין ולייחס את חשיבות יתרונות הבידורית. על פי סוג היתרונות אפשר בהחלט לנווט נכון. יש לה לבידורית המון יתרונות כי היא מספקת את כל השירותים יחד ועם תו תקן נכון ואחריות היא יכולה לשרת אתכם נאמנה הן בבית והן מחוץ לנקודת החשמל, שוב הדברים די תלויים בהשקעה שתרצו להשקיע.
לקנות נכון – בידורית
אם על קנייה נכונה מדברים, בואו נדבר על בחירת בידורית על פי כל הכללים. בידורית יש לברור את האחריות שלה. כמה שנות אחריות אתם מקבלים בפועל? האם מדברים על שנה או שנתיים? האם התו תקן הוא רק ישראלי או מעבר לכך? בהמשך, חשוב ביותר לברור גם את מקום הקנייה, חשוב שזה יהיה קרוב לבית וכאן למעשה יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הנכונים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !