כאשר מתכננים אירוע כלשהו, יש משמעות רבה לשאלה מהו הגודל של האירוע. תכנון של אירועים קטנים שונה מתכנון של אירועים גדולים בהיבטים רבים כגון עיצוב, גודל המתחם וגם אופי הסאונד והתאמת המוזיקה. אז אם מתוכנן לכם אירוע קטן בקרוב ואתם רוצים שהסאונד במהלך האירוע יהיה מושלם, כדאי לכם לקחת בחשבון מספר דגשים.

אירוע בחוץ או בפנים

התאמת סאונד טובה תישען לא רק על הגדרת אירוע בתור אירוע קטן, אלא גם על השאלה, מהו בדיוק הלוקיישן של האירוע. הכוונה איננה רק לתכנון ההגברה והצליל ולהתאמתם למספר המוזמנים ולטעמם של בעלי האירוע בכל הנוגע לסוג המוזיקה ולשירים המועדפים. אנו מדברים גם על השאלה החשובה, האם האירוע מתקיים בחוץ או שהוא מתקיים בפנים. האם המתחם של האירוע הינו אולם סגור או שמא מדובר בגן או במתחם פתוח. כמובן, אם מדובר באירוע שנערך בטבע, יש צורך במערכת הגברה מתאימה, שתהיה בדרך כלל בעלת עוצמה הרבה יותר גבוהה מזו שנדרשת באירועים שנערכים במתחם סגור.

חברת הגברה לאירועים קטנים

כאשר מדובר באירוע קטן, כל תכנון שאיננו מדויק יורגש במידה ניכרת. באירוע קטן אסור שהמוזיקה והסאונד יהיו חזקים מדי, דבר שיהיה פחות משמעותי באירועים גדולים. מצד שני, אסור שהסאונד יהיה מחוספס מדי וגם לא חלש מדי. לא כל חברת הגברה ולא כל חברה שעוסקת בשירותי סאונד תדע להעניק גם לאירוע קטן את הסאונד המושלם.

אז מה עושים? לא מתפשרים ובוחרים להיעזר בחברה המעניקה שירותי סאונד והגברה במיוחד לאירועים קטנים. חברה כזאת תדע לשים את הדגשים הנכונים על הדברים הנכונים. חברה כזאת תדע למקם נכונה את הרמקולים, כך שאף צליל לא ילך לאיבוד. חברה כזאת תדע לספק צליל נקי, שגם יתאים לסוג המוזיקה שאתם מתכננים לאירוע שלכם.

סאונד ומוזיקה בהתאמה לאירוע

התאמת הסאונד לאירוע שלכם צריכה להתבסס גם על נתונים כמו אופי החלל, גובה התקרה ומספר האנשים שמשתתפים באירוע. ההתאמה צריכה להתבסס גם על מאפייני המוזיקה ועל התכלית שלה – האם זו אמורה להיות מוזיקה רקע בלבד, שלא תפריע לניהול שיחה במהלך האירוע? האם זו אמורה להיות מוזיקה שתתאים לריקודים? חשוב שכל הדברים הללו יהיו מוגדרים מראש כדי שהתכנון יותאם לצרכים, ללא שום פשרות. אם בוחרים להיעזר באנשי מקצוע מתחום הסאונד, חשוב להגדיר להם מהן הציפיות ומהם הצרכים. חשוב שהם יבקרו במתחם של האירוע מבעוד מועד, או לכל הפחות, שיגיעו למקום האירוע מספיק זמן לפני תחילתו בכדי שניתן יהיה למקם את הציוד, את המגברים, את הרמקולים ואת כל היתר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !