איפה מוצאים שירותים של השכרת ציוד הגברה? אם אתם בעניין של רמקולים להשכרה או אפילו מיקרופונים ומקרנים לאירוע, הגיע הזמן לדבר על בחירות נכונות. כיצד משכירים ציוד הגברה ויוצאים נשכרים? יש לא מעט אפשריות לרכישת ציוד והעיקר הוא להשיג ציוד טוב ביותר נוכח העובדה כי יש לא מעט מצבים בהם ציוד ההגברה לא ממש יתאים למטרות. כאן למעשה יש כמה דברים שיהיה חשוב לקחת בחשבון.
סוגי בידוריות לבחירה
בידורית להשכרה היא על פי עלות יומית או שבועית. הכול תלוי בזמן בו תבחרו. בידורית נטענת קומפקטית, אפשרות לחיבור של יו אס בי, כניסות משתנות, אפקטים של שירה, חיבורים לכלי נגינה ופונקציות משתנות של נגינה או שירה לרבות הגברה. חשוב לציין כי גם כאשר בוחרים בידורית, רצוי שהיא תספק הטענה לחמש שעות לכל היותר. רמקולים מותאמים מראש, אופציות למיקרופונים ניידים, ערוצים נוספים לחיבורים של מיקרופונים אחרים, כלי נגינה ועוד. חשוב לציין גם את עניין הניוד הקל של המכשיר. זה בא לידי ביטוי בגלגלים פשוטים המניעים את כל השאר. חיבור לסטנד רמקול וכד’. דברים נוספים החשובים בעת רכישת הבידוריות הן חבל נשיאה. היכולת להניע את המכשיר ממקום למקום ללא הגבלה, הינה יכולת בלתי ניתנת לערעור.
ציוד הגברה נלווה
במסגרת הרכישה של ציוד ההגברה, אפשר להזכיר גם את האלמנטים הנלווים לציוד הרגיל. כאמור, מדברים למעשה על אלמנטים מסוגים שונים, מימברנות וסלילים חילופיים, טוויטרים לרמקולים,דרייברים ועוד. אם רכשתם במיטב כספכם רמקולים איכותיים, ראוי כי תרחשו את המרכיבים המצטרפים לרכישה. אלו הם למעשה הדרייברים או אפילו היכולות להעניק לצליל את המיטב נוכח הבחירה של ציוד ההגברה הטוב ביותר. בחירה נכונה באה לידי ביטוי בכמה וכמה פרמטרים הקשורים במוניטין, ניסיון הקשור בעיקר ברכישה המותאמת למקום, למטרה ולעוד כמה דברים שחשוב לקחת אותם בחשבון כמו המלצות. את ההמלצות אפשר להשיג מגורמים יודעי דבר. אנשים שהם בתחום ומבינים עניין, זהו למעשה השלב בו בוחרים את הציוד המתאים ביותר ללא חששות ביודעין כי הכסף שלכם יינתן לגורמים הנכונים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !