כל יום הולדת של ילדינו הקטנים מהווה התרגשות גדולה גם עבורנו ההורים, ולו כי הילדים נוטים לתכנן לפרטי פרטים את יום ההולדת גם אם מדובר במאורע שיתקיים רק עוד חצי שנה. יש משהו קסום וטהור בהתרגשות של הקטנים, אשר מצליח לשאוב גם אותנו המבוגרים אל עולם של עוגות, שירים, נרות, מתנות וזרי יום הולדת. על כן, אם גם תאריך יום ההולדת של הילד שלכם עומד להגיע, הרי שיש מספר דברים שיש לתת עליהם את הדעת, וזאת על מנת לוודא מראש שאתם ושילדכם עומדים לצאת עם חיוך גדול ועם שלל זיכרונות נעימים.

מה בתוכנית?

לצד העובדה שיש להשקיע בעוגה, בפרסים לילדים ובמיקום נוח (מבלי שהספות החדשות שלכם יוכתמו בכתמי שוקולד ומיץ), הרי שיש לקחת בחשבון גם שחשוב ביותר להשקיע את מרב המחשבה בתוכנית ההפעלה, כך שהיא תתאים לגילאי ילדי הגן, שתסחף את הילדים ושתגרום להם להיות קשובים, מרוכזים וכמובן – גם מרוצים. מכאן שניתן למצוא מגוון הפעלות נהדרות – למשל, קוסם שמלהיב את הילדים בלהטוטי אחיזת עיניים, ליצן ששוזר זרים מבלונים, מרקיד שיוצר אינטראקציה עם הקהל, מפעיל שעושה שימוש חוויתי במערכת קריוקי וכדומה. על מנת שכל הפעלה תועבר כראוי ועל מנת שכלל ההורים והילדים ייהנו, הרי שיש להשקיע במספר דגשים מסביב, כאשר נושא ההגברה חשוב ביותר. הילדים צריכים לשמוע היטב את המפעיל, רעשי רקע צורמים רצוי שיימנעו וכדאי שתורגש ההשקעה בכל פרט ופרט.

התנהלות כללית וקפדנית

לאור כל זאת, חשוב ביותר להקפיד על אופי ההתנהלות הכללית, ועל כן, אם מבקשים לצאת מרוצים, הרי שמומלץ לחבור אל חברת הפקה אשר מכירה מקרוב את עולם ימי ההולדת לילדי הגן ואף יודעת לספק מענה מקיף, כאשר בין היתר היא גם מתייחסת לנושא הישיבה, לאופי התאורה, לאיכות הסאונד וכדומה. בנוסף, אין לשכוח את חשיבות הענקת מתנות מותאמות לגני ילדים.

מתנה ממותגת

מתנות לילדים בגיל הגן צריכות מצד אחד להעלות חיוך ולהיות שימושיות, ומצד שני הן גם צריכות להיות זהות, וזאת על מנת למנוע קנאה וריבים מיותרים. על כן, אחת האופציות היותר פופולאריות מתייחסת למגוון מתנות שמגיעות ממותגות עם שם הילד, כך שבעל השמחה מרגיש גאווה לחלק אותן ואילו הילדים יזכרו ממי הם קיבלו אותן. מכאן שניתן למצוא היצע עשיר של מתנות ממותגות, ואף מדובר בהזדמנות לשלב את הילד בשלב ההכנות – בבחירת המתנות שהוא עתיד לחלק לאחר מכן.

דגשים אחרונים

לסיכום, נציין שלצד העובדה שיום ההולדת אמור להיות מהנה ומרגש, עליו להיות גם מאורגן באופן מושכל, ועל כן מומלץ לקבל עזרה מקצועית. כמו כן, אין לשכוח לשלב את ילד יום ההולדת בארגון, יש לתת לו מקום להשפיע ויש לחשוב הן על הילדים והן על ההורים, שלרוב נוהגים בגילאים שכאלו גם כן להיות נוכחים במהלך האירוע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !