תחום התאורה הנו תחום נרחב ומאוד מגוון. בין היתר ניתן למצוא בקטגוריה זו מוצרים עבור תאורת אירועים קטנים, מוצרים עבור תאורת אירועים ענקיים, מוצרים עבור תאורת אירועים חיצוניים שנערכים מתחת לכיפת השמיים, מוצרים עבור תאורת אירועים שנערכים בתוך מבנים מקורים, מוצרים עבור תמיכה באווירה של האירוע, מוצרים עבור הארת האירוע, מוצרים עבור עיצוב האירוע, מוצרים עבור תמיכה בסאונד וכדומה. מכאן שללא ספק ניתן למצוא אינספור מוצרים, כך שלפני שמתחילים לבחון באופן יותר מדויק, יש צורך להבין שני דברים חשובים: האחד לאלו מוצרי תאורה זקוקים, ושנית מתי יהיה נכון להסתפק בהשכרה ומתי יהיה נכון לרכוש, כך שמעתה והלאה אותו פריט ילווה אתכם עבור כל צורך שיתעורר.

תלוי במה מתעניינים

אם נתחיל ממתן תשובה לשאלה הראשונה (לאלו מוצרי תאורה זקוקים), נעצור רגע ונציג חלק מההיצע העשיר שניתן למצוא. מכאן שניתן למצוא פנסים חכמים, פנסים שמיועדים לאולפני צילום, תאורת במה, מכונות ערפל ועשן, פולספוט, תאורת אפקטים, תאורת לדים צבעוניים, לוחות בקרה עבור מגוון מוצרים, מתקני הרמה, דימרים (מוצר ייעודי עבור שליטה על עוצמת התאורה),  מנועי הרמה וכדומה. לאור כל זאת, לאחר שמתחילים להכיר את ההיצע, ניתן טוב יותר להבין מה נכון עבורכם, והאם יותר נכון עבורכם לרכוש או שמא רק להשכיר.

מערכת שיקולים חשובה

לאחר שעברנו על ההיצע, נעבור לענות על השאלה השנייה (מתי יהיה נכון להסתפק בהשכרה ומתי יהיה נכון לרכוש). ובכן כאן יש לעבור על רשימת השאלות הבאות, ולו על מנת להצליח לקבל תשובה יותר מושכלת:

  • האם מדובר בצורך חד פעמי או לחלופים האם מדור בצורך רב פעמי
  • האם יש לכם מקום עבור אחסון
  • האם התחום מעניין אתכם
  • האם אתם יודעים להיעזר באתרי יד שנייה על מנת למכור הלאה בבוא העת
  • האם אתם מבקשים להיות רגועים שאתם מגובים עם ציוד איכותי מעתה והלאה
  • האם המחיר ריאלי עבורכם
  • האם אתם מבקשים לרכוש יחד עם שותף נוסף כל שהעלויות יהיו פחות משמעותיות
  • האם העיסוק שלכם מצריך להחזיק אמצעי תאורה באופן קבוע

רכישה מקצועית

לאחר שעוברים על מערכת השיקולים, כל שנותר לעשות זה להבין לאן נושבת הרוח, כאשר באופן כללי יש לומר שאין למהר לרכוש, אלא אם כן אתם יודעים שהצורך אינו חד פעמי, שההוצאה נוחה ויש לכם מקום עבור אחסון. מכאן שניתן למצוא שיש לא מעט אנשים פרטיים שבוחרים לרכוש מוצר תאורה מסוג כזה או אחר, וגם מגוון אנשי מקצוע. כך למשל כאשר מדובר בתקליטן שמבקש לשמור על שמו הטוב, הרי שניתן למצוא שהוא ייעשה בחוכמה אם ייבחר לרכוש תאורת לד שיודעת להגיב בהתאם לקצב, ולו כיוון שכך הוא ממתג את עצמו כבעל מקצוע שמעניק ללקוח תמורה מלאה.  

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !