הילד רוצה ללמוד לנגן על גיטרה? או שאתם רוצים לצאת לטיול ולא “להיסחב” עם הגיטרה שלכם?

אתם עומדים מול תהליך פשוט של לבחור את הגיטרה הקטנה האולטימטיבית עבורכם.

אם אין לכם שום ידע מקצועי בתחום כלי הנגינה והגיטרות בפרט, אז עליכם להקדיש מעט מחשבה כדי שהגיטרה הקטנה אותה תבחרו תתאים: לגודל הילד, גילו של בילד, ואופי של הילד שלכם. בשביל זה אנחנו כאן, בנוסף, ריכזנו עבורכם 4 דגמי גיטרות קלאסיות קטנות מומלצות לילדים בגודל 1/2 ו- גודל 3/4. (לחץ כאן ל: קטלוג ומחירון גיטרות קלאסיות).

בטח אתם מחפשים גיטרה קלאסית קטנה וטובה, ונתקלתם במאות דגמי גיטרות ולא יודעים מה לבחור.. אז עשינו לכם קצת את העבודה,  והגעתם להנה בשביל זה !!! 🙂🙂🙂

חשוב לציין, אם אתם בקטע של לקנות גיטרה לילדים קטנה בתקציב של 150-200 שקל, אז תדעו שלא תמצאו גיטרה “נורמלית” ברמת מחיר זו ! גיטרה ב 100-200 ש”ח אלו “גיטרות קרטון” ויותר מיועדת לקישוט ולא באמת לנגן עליה.

(*** חשוב לדעת כי לילד מומלץ להתחיל לנגן בגיטרה קלאסית קטנה ולא גיטרה אקוסטית המיועדת למתקדמים יותר)

*** שימו לב ! אנו יבואנים של גיטרות קלאסיות לילדים ולמקצוענים – לחץ כאן למבצעי גיטרות קלאסיות למתחילים    |   ראו כאן את דירוג 6 גיטרות קלאסיות המומלצות ביותר בגודל מלא


חשוב לדעת מדוע לקנות גיטרה קלאסית ? 

לילדים ומתחילים, אחד היתרונות החשובים הוא שלרוב קל יותר לנגן על מיתרי הניילון מאשר על מיתרי המתכת כמו בסוג הגיטרות האקוסטיות. מיתרי ניילון דורשים פחות כוח באצבעות בלחיצה על הסריגים ומשאירים פחות סימנים באצבעות, שזו הבעיה הגדולה עבור נגן מתחיל \ חדש.

בנוסף, לגיטרה קלאסית יש טון ייחודי, שעשוי להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. כבר זמן רב שהגיטרות האלה נקשרו לסגנונות כמו נגינת גיטרה ברזילאית וספרדית.
מורים טובים לגיטרה ילמד את הילד טכניקות פריטה שיעזרו לילד לבנות כוח ומהירות באצבעות.

מדוע לקנות דווקא גיטרה קלאסית קטנה? 

לאחיזת הכלי חשיבות גדולה. כאשר מדובר בילדים או נערים, גיטרה קלסית רגילה בגודל מלא לא תאפשר לו כלל אחיזה בגיטרה. מעבר לכך, גם כאשר מדובר בילד גדול יחסית אשר יכול לאחוז את הגיטרה, עדיין יהיה לו קשה, ולכן ההמלצה הגורפת היא לרכוש גיטרה 1/2 או גיטרה 3/4


קבלו את 4 הגיטרות הקטנות והמומלצות לילדים ?

חשוב להבהיר כי הגיטרות הללו נבחרו, בגלל 4 שיקולים: 1. איכות הצליל. 2.סוג העץ. 3. איכות הבנייה. 4. מחיר הגיטרה

1. גיטרה קלאסית קטנה (גודל 2\1) CHARD C3400 

חברת Chard היא חברה פופלארית במיוחד והגיטרות שלהם מאוד מבוקשות מכיוון שהם נוחות לנגינה ומצד שני מתקבל סאונד חם ומדוייק. גיטרה קטנה זו תתאים לגילאי 4 עד 9 בגלל הגודל בעיקר, היא גיטרת חצי. גיטרה קטנה זו כוללת שלושה מיתרי ניילון ושלושת מיתרי הבס עשויים מתכת דקה יחסית (גודל 10). לגיטרה C3400 יש את המראה המסורתי של הגיטרות הקלאסיות ספרדיות, והיא לא כבדה. הגיטרה עשויה חומרים איכותיים, בין היתר עץ מהגוני איכותי האופייני לגיטרות קלאסיות מקצועיות. צוואר הגיטרה ישר והתהודה של הגיטרה נשמעת לכל עבר בצלילים נקיים ומדויקים. (לחץ כאן לרכישת הגיטרה)

מפרט טכני

יצרן – CHARD

גודל הגיטרה – 34″  (1/2)

מס’ מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – מהגוני  |  עץ צוואר – מהגוני | צבע – שחור

מחיר: 429 ש”ח

מומלץ לטווח גילאים – 4 עד 9


2. גיטרה קלאסית קטנה (גודל 2\1) Belmonti-M5360 BLACK

המותג Belmonti היא אחת מהחברות הפורצות דרך בשנים האחרונות, היא הפכה לאהודה מאוד בקרב קהלים שונים ובמיוחד אצל הישראלים. גיטרה קטנה זו בגודל חצי ומתאים לטווח הגילאים 4 עד 9. למרות, שיש גם נגנים בוגרים שמעדיפים לנגן על דגם זה, הוא מאוד נוח למרות שהוא קטן יחסית. הגיטרה עשויה עץ שכבתי הכולל עץ אשוח, מהגוני, Sapele ועץ לטון. אולי זה מה שיוצר את הנוחות במעבר אקורדים ותווים אצל הנגנים השונים. גיטרה זו מגיעה עם גימור סאטן המעניק תחושה נעימה לעין. מלבד לצלילים הנהדרים שהגיטרה מפיקה, היא גם מאוד יפה מבחינה חיצונית ומאוד מומלצת בקרב המורים לנגינה. (לחץ כאן לרכישת הגיטרה)

מפרט טכני

יצרן – Belmonti

גודל הגיטרה – 34″  (1/2)

מס’ מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – עץ שכבתי  | צבע – שחור

מחיר: 329 ש”ח

מומלץ לטווח גילאים – 4-9


3. גיטרה קלאסית קטנה (גודל 4\3) Belmonti-M831 SB

עוד גיטרה קלאסית מומלצת של המותג Belmonti. דגם זה מתאים לגילאים הבוגרים יותר בגלל גודל הגיטרה שלושת רביעי (3/4). גיטרה קטנה זו מיועדת יותר לילדים בוגרים יותר שמחפשים גיטרה בעלת צלילים נהדרים. גיטרה זו תורמת להתקדמות הילד בנגינה, היא מעט קשה לנגנים מתחילים, אבל אם יש לכם כושר התמדה הגיטרה תעשה חסד איתכם. הגיטרה עשויה עץ שכבתי שמרוב שהוא נוח לא תשימו לב שאתם מנגנים שעות על גבי שעות. בנוסף, הגשר המחבר בין צוואר הגיטרה ובין ראש הגיטרה משויף במידה מדויקת כדי לאפשר נגינה ללא זמזומים וללא קושי לחיצה. הגיטרה מתאימה לגילאי 7 עד 15, מתאימה לנגנים מתחילים ולנגנים מתקדמים כאחד. (לחץ כאן לרכישת הגיטרה)

מפרט טכני 

יצרן – Belmonti

גודל הגיטרה – 38″  (3/4)

מס’ מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – עץ שכבתי  | צבע – שמש SB

מחיר: 389 ש”ח

מומלץ לטווח גילאים – 7-15


4. גיטרה קלאסית קטנה (גודל 4\3) CHARD C3800 SB

דגם זה הושק לא לפני זמן רב ונחטף מהמדפים תוך ימים ספורים. אמנם דגם זה עולה מעט יותר ממה שנשלם בדרך כלל עבור גיטרה קלאסית לילדים, אבל התוצר בהחלט שווה את ההשקעה. דגם זה כולל עיצוב קלאסי מסורתי ספרדי, עבודת יד. איכות העץ וההרכבה של הגיטרה עוברת ביקורת איכות במפעל, כך שתקבלו במאה אחוזים מוצר איכותי לידיים שלכם. הגיטרה בגודל שלושת רבעים, היא נוחה להפליא ומתאימה לגילאי 8 עד 15, או לפי הגודל הפיזי שלכם. כל עוד אתם יכולים להקיף את הגיטרה בזמן נגינה, ונוח לכם להגיע לכל תו ותו בביצוע אקורדים, הגיטרה טובה לכם. הגיטרה מאוד עמידה בפני נפילות ומכות שטחיות, היא עשויה עץ מהגוני חזק. צבע הגיטרה הוא צבע שמש SB מושך. כל ילד ישמח לקבל דגם כזה לידיים שלו. (לחץ כאן לרכישת הגיטרה)

מפרט טכני

יצרן – CHARD

גודל הגיטרה – 38″  (3/4)

מס’ מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – מהגוני  |  עץ צוואר – מהגוני | צבע – שמש SB

מחיר: 599 ש”ח

מומלץ לטווח גילאים – 8-15


כל הסיבות לקנות גיטרה קלאסית חדשה


לסיכום – תכלס’

אנו מקווים שאתם מודעים לתרומה שהגיטרה נותנת להתפתחות ילדכם. כל כלי נגינה תורם להתפתחות האישית של הילד מכל כך הרבה בחינות, גם האישית גם החברתית. היום, כשכולם במסכים ( ובמסכות, קורונה …), לגלות שהילד שלכם רוצה תחביב כמו נגינה זה כמו זכייה בלוטו, אז אל תזרקו את הטופס לפח… השקיעו בבחירת גיטרה קטנה בגודל שתתאים לילד\ילדה וכך הם יתמידו בנגינה ותראו תוצאות תוך זמן קצר. (קרא כאן עוד אודות בחירת גיטרה קלאסית לילד או בחירת גיטרה אקוסטית)

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !