להתחתן זו תמיד חגיגה מיוחדת במינה ולכן בהחלט אפשר לדמיין שגם אתם, כמו כל זוג אחר, רוצים לעשות את האירוע הכי יפה שאפשר. חשוב להבין: חתונה זו הפקה מיוחדת אפילו אם מדובר על אירוע יחסית קטן ולכן ברור מדוע אי אפשר להשאיר את ההתעסקות עם תכנון האירוע לרגע האחרון. צריך לבחור אולם או גן אירועים, להזמין שירותי קייטרינג וגם לחשוב על כל אותם אלמנטים ייחודיים שיהפכו את החתונה שלכם למשהו שונה מכל מה שהאורחים שלכם כבר ראו בעבר. אומנם זה נכון שתוכלו לפנות אל חברה של הפקת אירועים ולהזמין ממנה שירות אך האם זה באמת נחוץ? לא בטוח. אתם כן יכולים לעשות את זה לבד והטיפ הראשון שלנו הוא פשוט לעבוד בצורה כמה שיותר מסודרת. הכינו לעצמכם רשימת מטלות שעליכם למלא לקראת החתונה ואתם תראו שכך תצליחו להפיק אירוע מושלם.

איזה מתנות תוכלו לתת לאורחים?

מזה שנים רבות נהוג לא רק לעשות חתונות כמה שיותר גדולות אלא גם נהוג לתת מתנות קטנות לאורחים שמגיעים ואכן יש בזה משהו יפה. אם תחשבו על זה אתם תראו שהאורחים שלכם מתאמצים בשבילכם כי הם מגיעים ביום שאתם קבעתם, בשעה ואפילו למקום שעליו אתם החלטתם בלי לשאול את דעתם. את כל זה הם עושים רק בגלל שאתם התאהבתם ובגלל שהחלטתם לחגוג את האירוע הזה עם האנשים היקרים שלכם, אז למה לא מגיעה להם תודה קטנה? השאלה היא לא האם לתת מתנה קטנה לאורחים שמגיעים לחגוג איתכם אלא איזו מתנה כדאי יהיה להעניק להם והאמת היא שיש אפשרויות רבות. אופציה טובה היא לפנות אל חברה שעוסקת בתחום של חולצות מודפסות לחתונה כי זו מתנה שימושית ביותר שכל אורח ישמח לקבל. החולצות המודפסות יכולות לכלול כל דבר שתרצו: תמונה שלכם, את תאריך החתונה או כל דבר אחר שגם מזכיר את האירוע וגם מהווה מתנה מקסימה.

מה צריך לבדוק בהזמנת חולצות מודפסות?

הדבר הכי חשוב זה לחשוב על האורחים שלכם וזה אומר שאתם צריכים להזמין מספיק חולצות אך גם לשים לב מה בדיוק אתם מזמינים. כלומר, צריך לתת לאורחים שלכם אפשרות לבחור בין:

          חולצות בגזרות שונות

          מידות מגוונות

          כמה שיותר צבעים

          חולצות שונות לנשים ולגברים

בנוסף לכל אלה, כדאי מאוד גם להקפיד על כך שאתם קונים רק חולצות מודפסות מאיכות ללא פשרות. המטרה היא הרי לא רק לתת לאורחים מתנה אלא גם לדאוג לכך שהחולצות תהינה מזכרת מקסימה, אז למה להתפשר על איכות ירודה? זה נכון שהרבה פעמים על חולצות מודפסות מאיכות טובה משלמים קצת יותר אבל אתם יכולים להיות בטוחים שזו השקעה משתלמת. אתם מתחתנים רק פעם אחת וכדאי לעשות את האירוע כמו שצריך כדי שהוא באמת ייצא ייחודי ושונה מחתונות אחרות. 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !