מרכז הסאונד – מערכות סאונד לבית ולעסק מהיבואן | מחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת מערכות קולנוע וסאונד ביתיות ומקצועיות וביתיות !!! 

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:  050-2288600


אם בעבר המושג מערכת קולנוע ביתית היה שמור רק למשפחות עשירות, הרי שהיום המצב שונה לחלוטין. למי מאיתנו אין בבית טלוויזיה, רמקולים, DVD ושאר אמצעים טכנולוגיים לצפייה ולשמיעה של סרטים ומוזיקה.

כמעט לכל בית בישראל יש מוצרי חשמל קיימים, שיכולים בפשטות להתחבר יחד לכדי מערכת קולנוע ביתית משוכללת ואיכותית והטכנולוגיה החדישה, מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות ממערכת קולנוע ביתית, בלי להוציא על זה הון.

הסוד בהרכבת מערכת קולנוע ביתית בטכנולוגיית אודיו וידאו הוא לחבר בין הקיים ולהמציא ממנו משהו חדש. עכשיו אתם וודאי שואלים את עצמכם מה זה אומר ואיך בפועל עושים את זה? הרשו לנו להסביר על קצה המזלג את כל תורת האודיו וידאו, כדי שתוכלו גם אתם ליהנות ממנה בביתכם.

לחבר את כל המכשירים האלקטרוניים למערכת אחת

היתרון הכי גדול בהרכבת מערכת קולנוע ביתית בטכנולוגית אודיו וידאו, הוא שאתם מחברים את כל המכשירים האלקטרוניים הקיימים בבית והופכים אותם למערכת שלמה וחדשה.

אתם לא צריכים לבזבז הון עתק על רכישת מכשירים חדשים וכל מה שעליכם לעשות הוא לחבר את הכבלים הנכונים למקום הנכון ולשלב בין כל מוצרי האלקטרוניקה הקיימים לכדי מוצר חדש וייחודי, או במילים אחרות – לכדי מערכת קולנוע ביתית.

לוודא שאתם מחברים את הכבלים הנכונים למקום הנכון

חיבור הרמקולים, למסך הטלוויזיה, ל-DVD וליתר המכשירים שאחראיים על הצליל והנראות בביתכם, יאפשר לכם ליהנות ממערכת קולנוע ביתית מקצועית במיוחד.

אם אתם רוצים ליהנות מטכנולוגית אודיו וידאו, אתם מוכרחים לוודא שאתם יודעים איך לבצע את כל החיבורים בצורה נכונה ומותאמת. חיבור נכון בין כל הכבלים יאפשר לכם ליהנות מאיכות צפייה, סאונד מעולה, נראות טובה, צבעים חדים ואפילו לשמוע מוזיקה ממש כמו בסטריאו.

 

ליהנות ממערכת קולנוע ביתית איכותית וטובה במיוחד

על מנת שתצליחו בהרכבה מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע שמבינים ויודעים איך להרכיב מערכות קולנוע ביתיות בשיטת אודיו וידאו.

בכל אופן, אם אתם לא יודעים ומבינים בתחום, ההמלצה שלנו היא לא לנסות לשחק סתם עם הכבלים ובכל אופן לזכור, שכמו בכל תחום אחר – מקצוענים יודעים לעשות את העבודה הרבה יותר טוב מכאלו שאינם מקצוענים.

בשורה התחתונה, אם תבקשו עזרה של איש מקצוע, תוכלו לשלם לו רק על זמן העבודה שלו ובמעט מאוד כסף, להפוך את כל המכשירים הקיימים בבית למערכת קולנוע חדשה ומשכוללת.

כך תוכלו להפוך את הסלון הביתי שלכם לבית קולנוע לכל דבר ועניין ומכאן השמיים הם הגבול. תוכלו לצפות בסרטים ובסדרות באיכות גבוהה גם מבחינת סאונד וגם מבחינה וויזואלית וליהנות מחוויות חדשות ונעימות בתוך הבית.

תהיו בטוחים, שכשתסיימו את ההרכבה, כל השכנים והחברים שלכם כבר ירצו להצטרף לסלון שלכם, לצפייה מהנה וחווייתית, במערכת קולנוע ביתית משוכללת וייחודית.

ראו כאן מחירון ומבצעים:

1. מערכת סאונד ביתית – רמקולים שקועים בתקרה + רסיבר ( לחץ כאן למבצעים )

2. מערכת סאונד ביתית – רמקולים חיצוניים קטנים מותקנים בקיר + רסיבר ( לחץ כאן למבצעים )

3. מערכת סאונד ביתית – רמקולים מוגני מים לגינה מרפסת + רסיבר ( לחץ כאן למבצעים )

 

4. מערכת סאונד ביתית – מקרן קול ( לחץ כאן למבצעים )

5. מערכת סאונד ביתית – רסיברים ומגברים ( לחץ כאן למבצעים )

 

6. מערכת סאונד לבית – רמקולים רצפתיים \ מדפיים ( לחץ כאן למבצעים )

7. מערכת סאונד ניידת – בידוריות לבית ( לחץ כאן למבצעים )

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !