ההצלחה של אירוע רחוקה מלהיות ודאית. בין אם מדובר באירוע עסקי או באירוע משפחתי, ובלי קשר להיקפו או למקום הספציפי בו הוא נערך, עליכם לזכור דבר אחד: תכנון מקיף של האירוע, המעניק תשומת לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הוא המפתח העיקרי להצלחה שלו. כאשר מעניקים את מלוא תשומת הלב לבחירה נכונה של ציוד סאונד והגברה, משפרים את נקודת הפתיחה בצורה משמעותית.

על חשיבותו של הציוד

ציוד סאונד והגברה נכנס ללוח הזמנים של האירוע בשלל דרכים ולכל אורך האירוע. זה מתחיל, כמובן, עם מוזיקת הרקע שמלווה את האורחים בקבלת הפנים – מוזיקה שמתגברת ולוקחת תפקיד מרכזי עוד יותר בשלב הריקודים. אירוע פרטי אינו שלם ללא מספר שעות של ריקודים על הרחבה, ריקודים שלעיתים יהוו גם חלק באירועים עסקיים שונים. נכון, נדרשות מערכות סאונד והגברה שיפיקו את הצלילים, אבל לא די בכך: חשוב שהן יהיו באיכות גבוהה. בווליום גבוה, כל פגם במערכת הופך לצורם פי כמה באוזני האורחים ומביא לכך שהאירוע הופך בעיניהם לפחות מכובד משמעותית.
מערכות הסאונד אינן נוגעות רק למוזיקה. אירועים רבים כוללים “תוכנית אומנותית” כלשהי, בין אם מופע מוזיקלי, ריקודים, הרצאה, מצגת או אפילו סרטון מכל סוג. מכיוון שבמצבים אלה תשומת הלב של האורחים למה שהם שומעים גבוהה יותר, בהיעדר הסחות דעת אחרות, חייבים להבטיח שהסאונד שיופק יהיה ללא דופי.

האתגר: להתאים את המערכת לצרכים

אם לוקחים בחשבון את החשיבות המכרעת של מערכות הסאונד וההגברה, ברור מדוע אי אפשר להתפשר כהוא זה בבחירה שלהן. אם עורכים את האירוע באולם אירועים, בגן אירועים או במסעדה, נדרש בדרך כלל לוודא שהרמה של המערכות שלהם היא משביעת רצון. במקרה הזה, מומלץ לא להסתמך על מה שאומרים אנשי המקום, אלא פשוט לבקר בו בצורה ישירה בשעה בה מתקיים אירוע בו מתנגנת מוזיקה ברקע. האזנה אחת שווה יותר מאלף מילים.

יש מקרים בהם נדרש לדאוג לאספקת המערכות בצורה ישירה: לא לרכוש אותן במיוחד לכבוד האירוע, כמובן, אבל בהחלט לפנות לחברות שמשכירות אותן לאירועים נקודתיים. במקרה הזה חשוב לוודא את איכות המערכות ועד כמה אותו ציוד מתאים לאירועים עסקיים או משפחתיים הנערכים באותו מקום – אירוע בטבע יהיה מורכב יותר לארגון מאשר במקום המורגל לאירועים, מן הסתם. כך, לצד הסאונד יש צורך למצוא פתרונות מקיפים גם בתחום התאורה, עם ציוד תאורה משלים שמהווה רכיב חובה נוסף בכל אירוע.

המלצה מועילה אחרת היא לחשוב מחוץ לקופסה ולא להסתפק רק במערכות הסאונד וההגברה הבסיסיות: מיקסרים, רמקולים וכן הלאה. אם מעוניינים לקחת את המוזיקה מספר צעדים קדימה ולספק לאורחים אטרקציה מהנה, אפשר להצטייד בערכות קריוקי שיובטח שיסייעו לעשות שמח. חשוב שתוודאו האם החברות האלה מספקות אדם מקצועי מטעמן לתפעול המערכות בפועל במהלך האירוע, וכמובן לתאם את ההיבטים הטכניים של העבודה. להשלמת החוויה על רחבת הריקודים, אפשר לשכור גם ציוד תאורה משלים, שיהפוך כל רחבה למועדון צבעוני ומנצנץ.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !