כאשר מדברים על הרצאה איכותית או אירוע מיוחד שבו ראוי להשמיע את הקול, עולה עניין בחירת מיקרופון מדונה למכירה. איזה מיקרופון אלחוטי יעשה את העבודה? מה כדאי לבחור מכל שאר המיקרופונים המוצעים בשוק? להלן כמה דגמים של מיקרופונים שאספנו בהתאם להצעות כאלה ואחרות הקשורות בבחירת מיקרופונים.
מדונה בגוונים שונים
במסגרת בחירת מיקרופון מדונה, בואו ונדבר על מדונה על כל צורותיה. מדונה מגיעה עם משדרים אלחוטיים, המדונה מחוברת למיקרופון דש עם קליפס ייחודי. מיקרופון עם קונדנסר מיוחד. מיקרופון להגברה או הקלטה של כלי נשיפה או כל כלי נגינה האחרים. כמו כן מיקרופון זה מתאים להקלטות שירה וגם לדיבור והוא יכול להיתפס על הדש. מכיר ערכת מדונה שכזו נעה בין 70-75 שקלים לערך. בהמשך מדברים על ערכת מדונה המתאימה לבידורית ומיועדת ל6 תדרים שונים בו זמנית. עלות של מדונה כזו נעה בין 250-280 שח לכל היותר. זוג מדונות משוריינים בסט מיקרפונים שניתן להניח על הראש באמצעות קשת ייחודית. בחירת מיקרופון מדונה מותנה גם באיכות שידור, קליטה ראויה, תדרים המאושרים על ידי משרד התקשורת ועוד. כמו כן, יש לקחת בחשבון את עניין מקלט והאנטנות לרבות ערוצים מותאמים. גם שליטה בעוצמה נפרדת על כל ערוץ חשובה בכדי לשים את היד ולהגיד כי הבחירה שלכם אכן נכונה.
מפרט מיקרופון מדונה
אם תרצו לשים את היד על בחירה טובה, ראוי לברור מכשיר עם שתי בטריות בעלות חסכון בכל מיקרופון. כמו כן, חשוב ביותר לקחת בחשבון את טווח הקליטה למרחק של לפחות 50 מטר. את השידור יש לבדוק בהתאם ולוודא כי אכן מדובר בשידור נקי ל25 מטר לפחות. כמה מ”מ יציאה יש בפועל? האם המכשיר כולל שנאי או כבל? לעיתים ניתן לקבל זאת כחלק מהעסקה. לאיזה מקום מתאים המכשיר? האם המכשיר מתאים לשטח פתוח ומקומות סגורים? סטים המותאמים לכל סוגי האירועים ללא כל הגבלה יעלו לכם בסביבות ה500 שקל ואפילו יותר- כאמור תלוי בבחירה. עניין התדרים המשתנים הוא גם משהו שחשוב לברור והעיקר? לרכוש את המתאים ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !