איך קונים בידורית? מהי למעשה מערכת קריוקי טובה? שאלות כאלה ואחרות תעלנה כאשר תרצו להפיק אירוע קריוקי או אפילו מסיבה פרטית בבית. מה בוחרים? מה זה רמקול מוגבר ומה ההבדל בינו לבין הרמקול הפסיבי? האם ראוי לרכוש את כל עסקת החבילה תחת קורת גג אחת? קוראים לזה בידורית והיא למעשה מעניקה פתרון אחד שלם לכל מה שחשבתם לרכוש באופן פרטי. מוכנים? אספנו עבורכם כמה מידעים ששווה לקחת בחשבון.
מהי בידורית? מונחים ומושגים
כאשר שואלים על מה לוקחת חלק הבידורית, מדברים על מערכת הגברה שלמה שרוב רובה מתבסס על רמקול אחד ומכאן שהופך המוצר לחסכוני ונוח ביותר. השוק מציע מגוון דוגמאות של רכישה באשר לבידוריות. היכולת שלא להיות נגיש לנקודת חשמל, מהווה יתרון אחד גדול באשר לכל השאר. בידורית מתאימה לכל מהלך כזה או אחר החל ממסיבות בית ספר, מסיבות בבית או אפילו מסיבות המשלבות ליצנים ואומנים כמסיבת יום הולדת אחת גדולה ומוצלחת.
מה מכילה הבידורית?
בידורית מכילה כונן לדיסקים ולהשמעתם, אחר כך מגיע החיבורים של היו אס בי והאפשרות להתחבר מכל מקור שמוביל מוסיקה ישירות אל הבידורית והחוצה דרך הרמקול המופלא. גם אם פי שלוש ואפילו דיסק און קי מאפשרים זאת. בידורית מגיעה עם שלט ייחודי המסייע לשליטה מכל נקודה. סוללה נטענת, מיקסר מובנה, אפקטים מושלמים לדיבור או שירה, יכולות נשיאה ואפילו אחסון שאיננו תופס דבר. יתרון או הכלה? לצד היתרונות הרבים יש גם אפשרויות בלתי נגמרות של מרכיבים. בין היתר, מכילה הבידורית רמקולים מיוחדים מוגברים, מיקרופון אלחוטי וסאונד בלתי נשכח. מהם היתרונות ואיזו בידורית ראוי לרכוש בסופו של דבר?
לרכוש נכון- בידורית
אז איזו בידורית ראוי לרכוש? יש בידוריות ללא סוללה ומאידך יש כאלו שכן ניתן להטעין לחשמל. היכולת לשאת ללא חגורה או עם חגורה בעבור אנשי לימוד, מורים או מנחים או אפילו בידורית ניידת הכוללת הטענה רגילה או הטענה באמצעות סוללה לרבות מיקרופונים אלחוטיים אשר מותאמים למשימה. חשוב לציין כי יש בידוריות זולות יותר וזה די קשור בבחירה של מכשיר ללא סוללה. המחיר ללא סוללה יהיה זול יותר והוא יספק עוצמות הגברה שונות ביחס לבידורית נטענת ששם עוצמת הסאונד תהיה מופחתת אף היא.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !