עומדים לפני רכישת מיקרופון מדונה אלחוטי להופעות? האם כבר התעניינתם באשר לעמדת בידורית ניידת נטענת או אפילו קניית גנרטור גדול שיספק נקודות חשמל באין חשמל? הכול טוב ויפה. כאן יהיה עליכם לרכוש את ערכת השמע אשר תצליח לייצר הפקה עצמאית גם מבלי שתדרשו לשכור ציוד בעלויות יקרות יתר על המידה. להלן כמה טיפים ברכישת מיקרופון אלחוטי לכל מטרה.

מה ההבדל בין מיקרופון מדונה ידני לבין מיקרופון דש?

כאשר מדברים על בחירת מיקרופון מדונה, חשוב לציין את שני הסוגים. למעשה מדברים על פי בחירת הנוחות ומכאן שמחפשים את מירב היתרונות ביחס לחסרונות. יש לתת את הדעת בבחירת יצרן ומותגים וכאן למעשה אין פשרות. ביחס למיקרופון שתאחזו ביד, מגיח לו עניין המדונה המאפשר תנועה נוחה ושימוש של הידיים במטרות אחרות או ריכוז מלא במופע או השירה. מיקרופון דש מוצמד לבגד. מכאן שמו כן הוא. הוא מיועד למרצים או אפילו למרואיינים בהתאם. החיסרון של מיקרופון שכזה, הינו שמיעת הנשימות או אפילו רחש הבגדים נוכח היותו מוצמד ולא רחוק מעט מנקודת הדיבור.

ממה מורכב מיקרופון מדונה– פרטים שחשוב לדעת

משדר אלחוטי שיש בו קופסא מיוחדת המשדרת את המתח באמצעות סוללה אחת או שתיים. כך גם מקלט או כבל מיוחד. בין יתר הדברים החשובים, יש לקחת בחשבון את היצרנים ואת האיכות. אחר כך את התדרים של השידור וטווחי המרחק הנתונים לשמיעה וסאונד ראוי- דהיינו טווחי קליטה.

מיקרופון מדונה- טיפים לשימוש

$11.      חשוב לרכוש סוללות המופעלות על בסיס AA ומביאות הספק טעינה גבוה למדי.

$12.      יש לקחת בחשבון מיקרופון עם 2 אנטנות לפחות ולדמות קליטה כפולה בשני אזורים בו זמנית- מכאן שיש גורם נוסף שמשדר לא רחוק, היא איננו מפריע והחגיגה ממשיכה מבלי להתנגש בקולות הסאונד הנמצאות לא רחוק משם.

$13.      אין לרכוש רכישות זולות מדי, הן לרוב מסתכמות כיקרות ביותר, הן לא מביאות אחריות ראויה ומכאן שאתם עלולים למצוא את עצמכם עם תקלות עוד בטרם אתם נהנים מטיב המוצר הנבחר לתקופה הקרובה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !