כיצד משתמשים נכון בנישה של הגברה? מיקרופונים אלחוטיים הם רק חלק מכל השאר. יש כל מיני סוגים ושימושים של מיקרופונים רגילים או מיקרופונים אלחוטיים. הדברים תלויים בכמה וכמה פרמטרים. איך יודעים מה לבחור? להלן כמה נקודות שראוי לקרוא אותן לפני שבוחרים את אותו מיקרופון אלחוטי למטרה הנכונה.
מידע כללי- מיקרופונים אלחוטיים
מיקרופונים אלחוטיים מיועדים להמרה של אות חשמלית או כל קול אקוסטי. מיקרופון אלחוטי מאפשר למעשה לבצע הגברה ולהשיג את הקול המקורי – כאמור לא משנה מה סוגו של הקול. מיקרופון אלחוטי מצליח להעביר צלילים והוא קולט אותם בעזרת תדרים. לא צריך כבל כמו באותו מיקרופון נייח. כאמור, אין צורך בכבל המחובר לאותו מיקרופון לבין מערכת ההגברה. כאן למעשה הופך השימוש נוח נוכח היותו לא מחובר לשום דבר ומאפשר לכל אחד לנאום או לשיר ללא הגבלה. חופשיות בשטח מסוים ללא הגבלה של טווח הכבל.
מה מכיל מיקרופון אלחוטי ואלו סוגים יש?
מעבר להיותו קל לשימוש, מיקרופון אלחוטי מכיל מיקרופון עצמו, משדר, מקלט. במסגרת רכישת מיקרופון אלחוטי נמנים שלושה סוגים. מיקרופון ידני אשר ניתן להחזיק או לחבר לסטנד, מיקרופון שאפשר להניח על הראש- כאמור מיקרופון מדונה וכמובן מיקרופון דש שמחברים לצווארון של הבגד. המשדר הוא זה המעביר את האות החשמלי שמייצר המיקרופון למקלט. המשדר הוא חלק בלתי נפרד מתודעת המיקרופון. משדר של מיקרופון דש נמצא בקופסא נפרדת והיא מתחברת למיקרופון באמצעות כבל קצר. משדר זה צורך חשמל ופועל על ידי סוללת מתח. המקלט הוא החלק הבא והוא קולט אות חשמלי שמועבר אל מערכת ההגברה באמצעות כבל. המקלט צורך חשמל ומחובר אף הוא באמצעות וואט גבוה. המלצות הרכישה באות לבדוק סוגים של רמקולים אלחוטיים,יש UHF ויש VHF אין הבדל כל כך גדול ומאידך ההבדל היחיד הוא שטכנולוגית יו איץ אף היא יותר גבוהה ותדרוש מכם אישור של משרד התקשורת בכדי להפעילה. אלו הם למעשה כמה נקודות שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים מיקרופונים מקצועיים למטרת הופעה או אפילו נאום כזה או אחר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !